1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je dan vast in de hitkrant gelezen. Daar klopt dus helemaal niks van. |:-
     
  2. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ergens anders maar boeid nie khad zoiezo wel door dat het een gerucht was
     
  3. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xboxaddict.com/news/view.php?News_ID=6165

    Amerikaans artikel waar een paar rumors worden genoemd door iemand op de Team Xbox forums die beweerd dat ie contacten heeft die met Bungie werken maar goed, je kan er nog altijd over discuseren. In het artikel word dus genoemd dat Halo 3 een donkere en duistere story heeft die 1000en jaren voor het eerste deel uit de serie plaatsvind :confused: . Lijkt me maar niks maar goed, verder word er gezecht dat je in multiplayer bots kan gebruiken. Dit is dus iets waar ik zelf naar uit kijk, (ja ik heb live en speel daar tegen echte mensen) maar als je een x geen zin hebt om op live te spelen speel je gewoon tegen de computer en ook voor de mensen zonder live is dit goed nieuws. Er word ook genoemd dat men met meerder spelers de campaign kan spelen dus meer dan 2 (en ook over live). Verder staat er dat er nieuwe versies komen van Sidewinder, Hang Em High, en Zanzibar. Als dit alemaal waar is zou het wel leuk zijn maar ik zie het niet echt zitten om de campaign 1000en jaren voor Halo CE te spelen.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het hele zeggen daar zou me verbazen, maar bots in de multiplayer, dat zou me nog feller verbazen ,waarom zouden ze dat ineens doen, als live nog feller aan het groeien,...is.
     
  5. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je alvast oefenen als het op live niet lukt

    kan me nog wel de fun herinneren van de bots uit Perfect dark op de N64 maarja toen was er nog geen xboxlive
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    dan hem je spartan bots, marine bots of elite bots nouw dat wordt leuk
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Espresso, dat klinkt heerlijk. Er zijn zo veel vragen over de Forerunner e.d., dat een verhaal duizenden jaren eerder mij helemaal aanspreekt. Een donkere sfeer, ik vond dat Bungie dat al heel goed deed in 343 GS in Halo 1. Ik ben wel in voor iets nieuws, in Halo 2 pakte dat ook goed uit (vergelijk de Arbiter levels/verhaal maar met die van de MC). Toch lijkt het me onwaarschijnlijk, vooral na die cliffhanger van Halo 2. En op de Bonus Disc zag je dat Bungie al bezig was met levels in de Ark.
    Maar meerdere mensen in co-op....als dat toch eens waar zou zijn. :cool:
     
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan nog is heel leuk worden
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 moet als het om multiplayer gaat Halo: CE benaderen. Dual-wielden moet er uit! Het oude pistooltje moet er weer in. De alle maps moeten er weer in (ook die van Halo: CE) plus nieuwe content. Maar het pistooltje moet er absoluut in (misschien als vervanging van de BR). Dat wapen is gewoon veel vetter dan de BR. De SMG mag er ook uit.. de Assault Rifle er weer in.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij zegt is haast verne*king van het spel, die wapens moeten ze niet gaan verwisselen de BR is een zeer relaxt wapen en het handwapen uit CE ook ze moeten gewoon de Assault Rifle aanpassen (verbeteren) en alle 4 de wapens er inbrengen niet omwisselen.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is toch niet realistisch? Je wil de pistol uit CE omdat hij zo sterk was. Maar die was absoluut niet gebalanceerd in vergelijking met de andere wapens. Iedereen vocht met die pistolen, dan is het toch niet leuk meer? En Dual-Wielden, ja ieder zijn mening, ik vond het vet en het leverde veel extra keuzes op.
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    die pistol was zeker overpowered je kom er gewoon op een afstand iedereen neerhalen. ik vind de wapen in halo2 beer gebalanceerd
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, is waar. Maar de Magnum uit Halo2 vind ik nou ik niet echt lekker...

    En eigenlijk moeten ze de SMG er uit halen en wisselen voor het Assault Rifle. Dan heb je Assault + Battle Rife. De SMG is echt nutteloos. Hij hijft op een afstandje al geen preciezie meer en heeft ook (te) weinig kracht.
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke andere wapens? :eek:

    Halo: CE kende weinig wapens. En sowieso, kijk maar eens naar een Halo LAN of een ander toernooi: het enige wapen dat echt wordt gebruikt is de pistol (en Sniper Rifle en Plasma Pistol). In Halo: CE hebben gare wapens als een Needler en Plasma Rifle echt geen nut (in Halo 2 ook niet). Dual-wielden met die wapens kan wel krachtig zijn (Plasma Rifle + SMG = _O_ ). Maar de multiplayer van Halo 2 wordt IMO een beetje verkracht door die combo's. Het draait om wie de beste wapens heeft, en dat heeft niks met skills oid te maken.
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onzin. De MP van Halo heeft hardstikke veel met skills te maken. Hopelijk heeft King Tuur hier nog iets op aan te merken :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zit die hier op het forum dan?

    Maar het heeft wel degelijk iets met skills te maken, want als je een symmetrische map kiest, en iedereen dezelfde wapens geeft. Dan heb je toch skills nodig wil je overtuigend winnen. Je kan wel winnen met geluk, doordat je net die 3 kills verschil maakt. Maar heb je echte skills, dan zal je toch snel op een voorsprong moeten staan.
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij zit hier op het forum. En inderdaad. Een symetrische map is een goed voorbeeld. Niet alleen skills maar ook tactiek speelt een grote rol, en goed teamwork natuurlijk.
     
  18. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel de goeie wapens hebben (shotgun, sniper, rockets, zwaard) maar dan moet je ze nog wel goed kunnen gebruiken. En een paar BR headshots van afstand haal je ook zo een rockets o.i.d. neer.
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het zo zeggen: bij Matchmaking draait het vaak om de beste wapens en de beste spawns. Bij een (eerlijke) custom game niet. Bijvoorbeeld Rifles op Lockout, niks op aan te merken. Maarja, ware het niet dat Rifles op Lockout niet in de Playlist zit.
    Zolang er nog varianten als Team Rockets, Team Shotguns en Team Swords in Matchmaking zitten.. naja vul maar zelf in.
    Een eerlijke custom game heeft weldegelijk met skills te maken, maar Matchmaking absoluut niet!
    O ja.. en niet te vergeten de belachelijke hostvoordeel (ook bij BR's)!
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb je het b.v. over Lockout. Mooi voorbeeld. Lockout is een klein level waar je veel plekken hebt om dekking te zoeken. Bereid een actie voor, granaatje erbij etc. Zulke dingen mag je niet vergeten. Als je telkens naar je vijand te lijf gaat zonder ''Plannetje'' kom je niet ver nee. Gebruik het level, de muurtjes, opstakels etc. Als je zo je vijand in kan maken die een sterker wapen heeft heb je skills. Zonder skills kom je niet ver in Halo.

    Als je zegt dat je bij matchmaking geluk moet hebben met wapens krijgen... Er zijn mensen die b.v. continu een shotgun vast hebben. Nu in b.v. Lockout is dat niet zo'n dom idee maar als je nu b.v. op die open plek komt en je ziet iemand die een eindje verder staat besef je dat je moet switchen naar je SMG die hij ook b.v. vast heeft. Hij begint op je te schieten, terwijl jij net moest switchen en een halve seconde later schoot, en die ene seconde is je fataal. Skills!

    Ik bedoel niet dat jij dat doet ofzo he, maar er zijn een boel kleine dingetjes waar je telkens aan moet denken bij Halo om jezelf lang in leven te houden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina