1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij schetst een mooi voorbeeld, maar wat ik bedoel: je kan op Lockout mapcontrol hebben. Dan gaat men campen met Zwaard/Sniper en wedden dat je daar niet zo gemakkelijk doorheen komt.
    Weet je waarom op de MLG's met BR als start wapen wordt gespeeld? Omdat mapcontrol dan makkelijker is te vebreken en je campers geen kans geeft. Sowieso zijn "Rifles" games erg eerlijk.. jammer alleen dat ze bijna nooit voorkomen.

    En ik heb heel veel Halo 2 online gespeeld, ik ken elk level door en door en alle truucjes, dus ik weet echt wel wat slim is of niet. Wat ik bedoel is dat er gewoon "n00b" modes in Halo 2 zitten als Swords, Shotgun en Rockets. Het enige wat je nodig heb is host. Geloof me, je kan de betere spelers van Halo 2 verslaan met Swords met host. Ze slaan toch mis. Dat is dan ook het hele punt: je moet servers hebben die van Microsoft zijn en niet van een speler zodat je ook niet gestandbyed kan worden.

    Matchmaking moeten ze grondig onder handen nemen. Ook aan het level systeem moet gesleutelt worden. Enig idee waarom er zo veel wordt gecheat? Levels.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  2. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo 1 lag de nadruk zeker meer op het aimen dan op de rest. Bij halo 2 gaat het een stuk minder om de aim maar veel meer om de manier waarop je speelt. Tactisch gezien moet je veel slimmer spelen, maar uiteraard kun je meer tactieken toepassen als je behendigheid groter is. Om een makkelijk voorbeeld te noemen: ff om het hoekje komen en meteen een headshot geven met een sniper is een goede tactiek, en biedt veel mogelijkheden, maar je moet het wel kunnen. Zo is het ook met andere dingetjes die natuurlijk een stuk minder snel te benoemen zijn.

    Op zich zou ik halo 2 miss wel beter vinden dan halo 1 als ze de auto-aim wat omlaag hadden gedaan. Er is nu zóveel auto-aim dat elke noob je neer kan schieten met een smg. Ok 1 noob zal je niet doodkrijgen, maar 2 man krijg je al een stuk minder snel kapot als je het vergelijkt met halo 1. Toen schoot je 6 x met je pistol en je kon al 2 man dood hebben. Nu moet je het verschil in andere dingen maken. Wat campers betreft, die kun je makkelijk kapot krijgen. Op het moment dat ze gaan campen namelijk hebben ze geen overzicht meer en geven ze de controle over de map weg. Het enige wat ze nog hebben is een fatsoenlijk wapen. Toch weet je eig altijd waar ze zitten te campen, en als je er niet zeker van bent gooi je ff wat nades. Jij hebt altijd het voordeel van de verrassing!! Mits je er niet debiel zo maar in loopt.

    In halo 3 moeten ze iig wat auto-aim eraf halen zodat aim wel wát belangrijker wordt. Verder moeten ze ook gewoon een custom game list maken zodat je ook tegen andere mensen dan friends gewoon in een custom kan spelen. Het idee van dedicated servers is ook wel goed, maar dat zal wrs niet gebeuren omdat dat veel te duur is. Kortom, cheaters houden we altijd. Die trieste mensen raken we ook niet kwijt, daarom zullen stats nooit echt betrouwbaar zijn, ze geven alleen een soort indicatie.
     
  3. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Tuur, dat bedoel ik dus Nicos. Je kan een boel tactieken toepassen maar je moet ze wel kunnen :)
     
  4. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag terug willen zien wat Tuur al melde... Maar ik zie ook graag een Map Editor terug in halo 3 zodat je toch nog zelf de game vers kunt houden, en niet 1 jaar lang moet wachten op bungie ;) maar dan nog download content qua maps van bungie zie ik ook graag verschijnen!
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat hebben mensen toch met die pistol uit Halo 1??? Ik kan me nou niet voorstellen wat daar nou zo leuk aan was.
    Bijvoorbeeld: Ik loop op m'n gemakkie over bloodgulch. ik wordt ineens door iemand met de pistol beschoten.

    Schot 1: Raak
    Shot 2: Ben bezig met tegenstander zoeken.
    Shot 3 heb em in het visier maar het is al te laat want ik ben al dood.

    Nou jongens, wat heb ik een lol. K kan nou niet echt trots op m'n kills zijn als alles zo makkelijk gaat. Wil je snel dood en tacktiek? Ga dan Counter-Strike spelen maar ga Halo 3 dr niet me verzieken door die pistol terug te brengen.

    Het enige wat bungie van mij hoeft aan te passen is dat zij zelf de hosts zijn met MatchMaking. Dat je niet tegen iemand aan hoeft te staan om echt goed gebruik van de shotgun te kunnen maken. De auto aim weer net zo verbergen als in Halo 1.

    King Tuur heeft in aantal dingen wel gelijk maar ik vind het zo jammer dat Kills zo makkelijk gemaakt zijn in Halo 1.
    In Halo 1 via XBconnect vond ik een killtackulair niks bijzonders. Als je een beetje op een goed moment de meute te lijf ging had je zo 4 of 5 man neer in je eentje met de pistol en ik werdt er werkelijk dood moe van als ik voor de zoveelste keer niet eens m'n tegenstander tussen de ogen heb kunnen kijken omdat je zo snel dood gaat.

    Van mij mag de in deel 3 de BR er gewoon in blijven, alleen iets sterker zodat je tegenstander niet op het nippertje aan je schoten ontkomt omdat ie achter een muurtje glipt ofzo. Daar heb ik vooral last van op Maps als Lockout waar de gevechten vaak vanaf die 2 torens worden uit gevochten.
    Als ik geen host ben en ik van de een naar de andere kant schiet weet m'n soms vijand net aan de schoten van m'n BR te ontkomen als ik ze bijna dood heb door snel naar de achterkant van de toren te rennen waar ze zich op bevinden.
    Het is als helemaal irritant als je het zelf probeert wanneer je door de host beschoten wordt met de BR, want als ie een goeie aim heeft zijn zijn 3 kogels per schot vaak WEL raak en haal je het net niet om je te verschuilen.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  6. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat vind ik nou juist vet dan ga je juist op die persoon jagen! Altans dat doe ik. Van mij hoeft de Battle Rifle niet sterker maar meschien meer funktie er in of weet ik veel of gewoon laten zoals die is! maar sterker hoef niet 6x schieten en de persoon is dood! als je op zijn hoofd schiet vind ik meer dan genoeg! Anders krijg je dadelijk dat pistol gezeik van halo 1 maar dan met de BF!

    Nee dankje!
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  7. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    een BF met als tweede funktie een granatenwerper :p
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    liever wat 2e functies bij andere wapens, bij battlerifle kan je al inzoemen. bijvoorbeeld dat ze de plasma rifle en plasma gun bij elkaar doen, hier bedoel ik mee, maak er 1 wapen van. Als je gewoon schiet de damage van de een en als je oplaat van de andere (ik haal ze altijd door elkaar, daarom geen rifle/gun erachter)
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Tjah, ik heb het hier over het mislopen van kills dankzij verbinding gelul die je offline of via LAN niet hebt. Hoe los je het anders op?
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    het is geen Ghost Recon
     
  11. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja dat blijf je altijd hebben. Microsoft heeft wel al bekend gemaakt dat de net code van xbox live nu nog beter is en nog minder zal vragen dan eerst dus wie weet zal dat in de toekomst verminderen!
     
  12. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dus precies hetzelfde effecht. Alleen ben je nu alleen bij BR na 3 schoten dood als diegene host heeft. Maar zoals jij het wilt is het precies hetzelfde als de pistol in Halo 1
     
  13. LowlandWarrior

    LowlandWarrior Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet er vernieuwen in Halo3?

    1. Bots in de multiplayer
    2. Het oude Halo gevoel moet terugkeren (Het Verhaal)
    3. Het moet een langer spel worden

    Dit waren de verbeteringen voor Halo3 (naar mijn mening).
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bots vind ik ook een goed idee, maar er zit één groot nadeel aan. In kleine maps is dit geen probleem, maar in een grote map, gaat dit gewoon niet. Waarom niet? Hoe hoog moet de A.I. wel niet zijn in een grote map? Moet je dan ook 'Allied Bots' hebben? Kan de tegenstander fatsoenlijk samenwerken?

    Probeer dat maar eens fatsoenlijk in een game te krijgen. En zoveel langer hoeft het ook niet, maar het is altijd mooi meegenomen.
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    bots in een objectief game gaat ee beetje moeilijk worden want hoe programeer je dan die bots?
     
  16. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Een plasma pistol met veel minder autoaim zou geen overbodige luxe zijn in een nieuwe halo, in deel 2 is die gewoon te sterk waardoor de n00b combo wel erg aantrekkelijk wordt. Magnum met scope hoeft van mij ook niet terug te komen die was egt te sterk en sloeg nergens op, een handgun met scope |:- waarmee je op een enorme afstand iemand in 3 schoten omlegt, van een battle rifle kan ik er nog inkomen maar van een pistool, nee sorry.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind die plasma pistol's maar k*t wapens ik raak bijna nooit wat en ze gaan nooit snel dood bij mij met die guns.
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de plasma pistol geen auto-aim heeft, dan mag ie eruit. Het wordt dan te moeilijk om raak te schieten met dat ding.
     
  19. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk moet de auto-aim bij de plasma pistol blijven, maar het is nu gewoon veels te veel. Je kan hem gewoon niet meer ontwijken, als je hem sloom op je af ziet komen en je kan nergens achter schuilen.

    Conclusie: Auto-aim moet bij alle wapens weg (bij de plasme pistol in ieder geval een stuk minder).

    ps: overshields en camo's moeten weg!!!
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    In Gears of War heb je toch ook 3 bots bij je in de singleplayer, die een vriend ofzo gelijk kan overnemen als hij z'n controller erin propt/aanzet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina