Wat hebben mensen toch met die pistol uit Halo 1??? Ik kan me nou niet voorstellen wat daar nou zo leuk aan was.
Bijvoorbeeld: Ik loop op m'n gemakkie over bloodgulch. ik wordt ineens door iemand met de pistol beschoten.
Schot 1: Raak
Shot 2: Ben bezig met tegenstander zoeken.
Shot 3 heb em in het visier maar het is al te laat want ik ben al dood.
Nou jongens, wat heb ik een lol. K kan nou niet echt trots op m'n kills zijn als alles zo makkelijk gaat. Wil je snel dood en tacktiek? Ga dan Counter-Strike spelen maar ga Halo 3 dr niet me verzieken door die pistol terug te brengen.
Het enige wat bungie van mij hoeft aan te passen is dat zij zelf de hosts zijn met MatchMaking. Dat je niet tegen iemand aan hoeft te staan om echt goed gebruik van de shotgun te kunnen maken. De auto aim weer net zo verbergen als in Halo 1.
King Tuur heeft in aantal dingen wel gelijk maar ik vind het zo jammer dat Kills zo makkelijk gemaakt zijn in Halo 1.
In Halo 1 via XBconnect vond ik een killtackulair niks bijzonders. Als je een beetje op een goed moment de meute te lijf ging had je zo 4 of 5 man neer in je eentje met de pistol en ik werdt er werkelijk dood moe van als ik voor de zoveelste keer niet eens m'n tegenstander tussen de ogen heb kunnen kijken omdat je zo snel dood gaat.
Van mij mag de in deel 3 de BR er gewoon in blijven, alleen iets sterker zodat je tegenstander niet op het nippertje aan je schoten ontkomt omdat ie achter een muurtje glipt ofzo. Daar heb ik vooral last van op Maps als Lockout waar de gevechten vaak vanaf die 2 torens worden uit gevochten.
Als ik geen host ben en ik van de een naar de andere kant schiet weet m'n soms vijand net aan de schoten van m'n BR te ontkomen als ik ze bijna dood heb door snel naar de achterkant van de toren te rennen waar ze zich op bevinden.
Het is als helemaal irritant als je het zelf probeert wanneer je door de host beschoten wordt met de BR, want als ie een goeie aim heeft zijn zijn 3 kogels per schot vaak WEL raak en haal je het net niet om je te verschuilen.
Laatst bewerkt: 29 aug 2005