1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In de boeken worden de Spartans meer als een team neergezet. En John, Spartan 117 of Master Chief, hoe je hem ook wil noemen was de leider van een squad.

Dus opeens krijg ik zin in een Squad-Based First-Person Shooter. Aangezien je de laatst overgebleven Spartan bent geef je gewoon de leiding aan Marines, Orbital Drop Shock Troopers (ODST) en kan je bijvoorbeeld ook om een lucht-aanval vragen. Dan komen er van die Fighters die bommen droppen etc. Een beetje Ghost Recon stijl, alleen iets minder gesluip. Want we hebben toch Charge-Shields zeker!

2. BATM4N

BATM4N Guest

Ik vind dat er een einde in moet komen.
    Make the hurting stop!

Hopelijk geen Halo 4 meer..

3. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeeeeeeeeeeeh nog iemand die precies zoals mij denkt. Zelfs Halo 3 hoeft van mij niet meer en die film mogen ze ook houden en deel 2 hadden ze ook mogen houden!

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah ja? Wou je zeggen dat Halo1 niet om een vervolg smeekte! De Halo was dan wel vernietigd, en zo (dacht men) ook dee Flood. Maar de Covenant was nog in topvorm. Dus die zouden wel even terug vechten.

En waarom geen film? Als de film geen vervolg op de games wordt, is het toch goed! Dan krijg we er nog een avontuur bij. En als ze van Halo3 het einde maken ben ik ook tevreden. En een Halo4 zou ik niet erg vinden, maar die zou ik in ieder geval niet meer kopen.

5. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 was echt helemaal de bom .

En toen deel 2 kwam verheugte ik me er ook op, maar dankzij stomme micosoft moesten ze hem binnen korte tijd afronden en is die game voor mij zwaar geflopt. Zeg nou zelf die single-player sloeg echt nergens op heb echt 1 dag gespeelt en kreeg filmpje te zien dus zei voor grap tegen vriend van me die naast me zat van jij uitgespeeld. Blijkt nou na 5min kijken naar lomp filmpje dat de game ook daad werkelijk uitgespeeld had. Echt een lomp einde. En dan het online gedeelte allemaal baby's die lopen te schreeuwen en allemaal cheaters.

En dan krijg je deel 3 waarvan nu al aangekondigt is wanneer die af moet zijn. En dat is ook binnen te korte tijd dat ze een echt goede game kunnen maken.

En dan die film die gaat echt nergens over...als je die doom trailer en verhaal lijn leest krijg je echt idee van wow dat word wel cool maar bij die halo film is alleen maar omdat ze geld willen verdienen aan de halo hype!

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo verschillende meningen hè. Ik vond Halo 2 stukken beter dan halo 1. Minder herhalingen in de omgevingen, slimmere vijanden, boeiender verhaal. en het zag er ook nog eens meeslepender en mooier uit :cool:
    En het online gedeelte maakt het het helemaal af, nu 3 kwart jaar later ben ik er nog niet op uigekeken. En cheaters, sinds de laatste update ben ik nog geen cheater tegen gekomen. daarvoor ook maar 4 keer ofzo. En idd, die matchmaking zit weinig tactiek in, maar zoek wat vrienden en bespreek iets, dan wordt het een heel andere ervaring !

Wat mij betreft mag die film komen :+
    Maar zo heeft iedereen natuurlijk wel een mening.
    Maar halo 1 moest toch zeker ook direct bij de launch van de xbox zijn ;) ?

Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  7. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0

Ikken genoeg mensen ie vinden halo 2 NIET geflopt vinden. de singelplayer vind ik prachtig en dat Laatste filmpje zorgt er gewoon voor dat je wilt weten hoe het afloopt

en op live ben in geen cheater meer tegen gekomen sinds de update dus dat hebben ze ook weer geregeld

de de Doom film kan je NIET vergelijken met HALO

ben je allen gekomen om Halo belachelijk te maken dan heb ik 1 tip voor je

als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg dan helemaal niks

Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Omg kerel. De SP stelde juist geen ruk voor. Tegen de tijd dat ik in de game kwam te zitten was hij voorbij! En dat laatste filmpje zorgde niet voor het gevoel dat ik wou weten hoe het afliep, maar eerder een gevoel van ontzettende teleurstelling.
    Laat Halo 3 maar mooi het laatste deel zijn.

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zijn mening. Maar wat mij betreft is de SP van Halo 2 ook mislukt.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, als halo 3 terug helemaal bom wordt... dan mogen ze van mij nog met halo 4, 5,...afkomen:)

11. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Woe eindelijk meer mensen die er voor durven uit te komen dat de singleplayer zuigt.. :D

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is onzin. Van Halo 3 is helemaal niks aangekondigd. Omdat Bill Gates één keer roept dat Halo 3 tegelijk met de PS3 komt, hoeft dat nog niet waar te zijn. Microsoft riep eerst ook dat Halo 2 december 2003 zou halen, daarna riepen ze maart 2004. Maar Bungie had niks gezegd, die kwamen later pas zelf met de officiële datum. Bovendien is er nog steeds geen echte duidelijkheid over de launch van de PS3.
    Halo 1 was lang in ontwikkeling ja. Maar pas toen MS 5 maanden voor de launch de druk opvoerde, heeft Bungie echt een hoop veranderd en het grootste deel van het spel gemaakt.

En ik sluit me aan bij Panzerdelta. Ik vond de singleplayer van Halo 2 ook geslaagd. Het einde was ronduit slecht, maar ik speelde ongeveer 1 level per dag dus ik deed er niet zo kort over. Een slecht einde, kan voor mij niet wegnemen dat ik het Covenant-gedeelte echt prachtig en een leuke verrassing vond. Van mij mag Bungie wel meer van dat soort verrassingen in de verhaallijn brengen. Dat is eens wat anders dan elk deel in een serie met hetzelfde personage spelen. Bovendien voegt het zeker wat toe aan de -sowieso al- erg uitgebreide verhaallijn.

Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    halo 3 gaat volgens mij echt THE BOMB worden!!!:D

btw, ben ik bijna de enige die de Sp en de Einde van Halo 2 heel goed vond?, ok halo 1 is wel ietsje beter, maar toch Halo 2 vind ik wel een heel goed spel!:)

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Stelletje verwende mensen hier. Iedereen verwacht dat ze weer met iets totaal nieuws komen. En als het blijkt meer van hetzelfde te zijn (met toch imo meer dan genoeg nieuwe dingen, maar goed) krijg je dit gezeur. Stom, stom, stom.

Enige teleurstelling vond ik dat er op aarde zo weinig gebeurde. Maar nu niet meer en ik zal zeggen waarom. Nu dreigt dus de pleuris los te barsten op aarde en dat is nu aardig opgebouwd. En dat zal (voor mij) zeker een van de hoogtepunten zijn. Is het dan niet juist heel mooi dat we dit juist op de 360 kunnen verwachten?? Lijkt mij dat ze er enorm veel mee kunnen doen! Ik ga H3 dan ook zeker halen, en ik verwacht dat het absoluut niet zal tegenvallen.

Mensen die weer vol die hype inlopen en achteraf gaan lopen zeuren hebben het alleen aan zichzelf te danken. Als je ongeveer perfectie verwacht kan het alleen maar tegenvallen ja.

Doe maar maar een geslaagde (en uitgebreide) Halo 3 op de 360 en ook dan hoeft het niet afgelopen te zijn (denk ik)!

Zo. :)

Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  15. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ben het met je eens

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Yep , volledig mee eens , binnenkort beginnen ze de boel weer aan te zwengelen net zoals de vorige keer ,en willen ze weer hét perfecte spel en stellen ze wéér onrealistische hoge doelen . En als je dan probeert al die hoge verwachtingen een beetje te temperen krijg je wéér gelijk het hele forum over je heen . :eek:

17. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen

18. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    van mij hoeft die SP niet zo, tenzij ze de SP kunnen ombuigen tot een Mp, waarbij bv. 8 man de covenant vertegenwoordigen en je ook 8 spartans hebt, die in single player levels tegen elkaar strijden, met verschillende mgenlijkheden tot vervolg evechten (nouja, zal wel weinig van komen)

Maar iig wil ik in het matchmaking gedeelte dedcated servers zien! odat we van de cheaters/hackers en host-advantage af zijn.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop een game juist vanwege de SP, en pas als ik die uit heb ga ik kijken of ik de MP ook een beetje leuk vind. Ik koop bijvoorbeeld dus alleen spellen waarvan de single player me kan boeien, en niet omdat het online gedeelte zo grandioos kan worden (mond dicht over MMORPGs, das een ander verhaal), want bij alle spellen geldt dat het online spelen ophoudt omdat mensen het niet meer spelen, en dan zit je met je bagger spel.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Doet u mij maar een geweldige SP, een leuke MP en een verrassend verhaal.
    Mooie graphs enzo krijgen we toch wel ivm de Xbox 360.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina