Dat is onzin. Van Halo 3 is helemaal niks aangekondigd. Omdat Bill Gates één keer roept dat Halo 3 tegelijk met de PS3 komt, hoeft dat nog niet waar te zijn. Microsoft riep eerst ook dat Halo 2 december 2003 zou halen, daarna riepen ze maart 2004. Maar Bungie had niks gezegd, die kwamen later pas zelf met de officiële datum. Bovendien is er nog steeds geen echte duidelijkheid over de launch van de PS3.
Halo 1 was lang in ontwikkeling ja. Maar pas toen MS 5 maanden voor de launch de druk opvoerde, heeft Bungie echt een hoop veranderd en het grootste deel van het spel gemaakt.
En ik sluit me aan bij Panzerdelta. Ik vond de singleplayer van Halo 2 ook geslaagd. Het einde was ronduit slecht, maar ik speelde ongeveer 1 level per dag dus ik deed er niet zo kort over. Een slecht einde, kan voor mij niet wegnemen dat ik het Covenant-gedeelte echt prachtig en een leuke verrassing vond. Van mij mag Bungie wel meer van dat soort verrassingen in de verhaallijn brengen. Dat is eens wat anders dan elk deel in een serie met hetzelfde personage spelen. Bovendien voegt het zeker wat toe aan de -sowieso al- erg uitgebreide verhaallijn.
Laatst bewerkt: 16 sep 2005