Ik vind dat je maar weinig aan die marines had. Ze waren elke keer zo dood en er kwam voornamelijk gemekker uit.
Prima though, want dan valt er meer te killen voor jezelf he
.
Ik hoop trouwens ook dat ze er wat 'secrets' in proppen. Die Scarab-gun was wel cool. Als ze bij Halo 3 zoiets doen lijkt dat me wel mooi. Maar dan moet het ook mogelijk zijn om gebouwen (en evt dat scarab-robot-apparaat) ook kapot te knallen.
Meer vrijheid zou ook niet gek zijn bedenk ik me dan. Want bij het zoeken naar die scarab gun kom je op delen van de map terecht waar je op dat moment eigenlijk nog helemaal niet hoort te zijn. En er gebeurd daar dan ook niks. Het is gewoon leeg allemaal. Pas als je teruggaat en je komt bij het deel van de map waar je dan wel hoort langs te komen verschijnen er opeens allemaal covenant en marines.
Ik vind dat als het je op de een of andere manier lukt om op een ander gedeelte terecht te komen dat je daar ook gewoon een levendige wereld ziet en dat je een beetje kunt doen wat je wilt.
Ook zou het mooi zijn dat als je dan toch op aarde aan het vechten bent, dat je soms nog ergens gewone inwoners (die niet geëvacueerd of vermoord zijn) tegenkomt. In paniek of bereid te helpen maakt niet uit. Denk wel dat zoiets leuk voor de sfeer is.
Zo dat was het weer voor vandaag. Ik zal de rest van mijn suggesties wel even mailen naar Bungie.
Klik om te vergroten...