1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze weten bij Bungie al te goed wat ze wel in niet moeten flikken bij de fans in de MP van Halo 3, dus laat ze nu maar een flinke SP maken die iig langer duurt dan 4 uur spelen :confused:
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Overdrijven kan ook :p !

    Maar idd, de singleplayer mag beter. En dat MP gebeuren mag ook wel weer wat verandere vindt ik :) !
    Althans, zkers op CHEATERS gebied enz.
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    het cheaten hebben ze nu opgelost ben er geen meer tegen gekomen sinds de update
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi :) !!
    Jah, ik heb al LANG Niet meer gespeeld. Het sprak mij niet meer aan zoals in het begin.
    Ook door al die cheaters en die vreemde matchmaking settings... :{

    Maar nu die cheaters enz. weg zijn zal HALO 2 wel weer gaaf zijn.
    Gelukkig heb ik die niet verkocht met mijn Xbox aangezien ik hem wel weer op de Xbox 360 wil spelen :cool: goede keuze zie ik wel!
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Wij wel en die gast had een toepasselijke naam , namelijk "modd so what".
    Die kerel bewoog zich zo snel heen en weer dat hij echt niet te volgen was , laat staan dat je hem in het vizier kon nemen , en met één kogel uit zijn br was je dood .
    Tevens sprong hij zo hoog in het level dat je hem bijna niet meer zag en maaide hij vanuit de lucht ons neer , tot ik met een sniper hem zeven maal kort na elkaar tijdens zijn sprong heb gekilld .
    De eindstand was 50 - 35 en die gast had 43 van de 50 kills gemaakt . :eek:
     
  6. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo heb ik eens tegen een heem team gespeeld

    lekker irri
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoppah, dat bedoel ik :'-( !! Dat soort mafkezen verneuke HEEL het spel plezier.
    Mjah, ook vind ik dat BUNGIE er niet actief mee bezig is, of althans , NIET goed :{ !!
    Daarom heb ik het al HEEL lang geleden voor het laatst gespeeld. Houdt het bij Splinter Cell: CT en PES 4 enz.
    Althans, nu ook niet meer aangezien ik geen Xbox meer heb :cool: !
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    juist geen squad based shooter, dan ben je veel te veel bezig met je team, je bent toch zeker niet voor niets een 'supersoldaat'.

    wat ik wel vind dat ze moeten veranderen aan de marines, dat ze niet zomaar moeten wegrijden met je warthog, als je eruit ben gestapt, dat is namelijk bij die 2e missie irritant
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom stap je dr dan uit? _0/
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    miss om wapens te pakke

    oke je ben in het 2de lvl alsje net die tunnel in wilt gaan je bij die tunnel he je wat rotsen met wat elite's en een phantom daarvoor heb je een klein gebouwtje met een sniper plus rocket je stap uit en schiet op de elite's en de phantom maar je warhtog rijd weg om ook te killen

    van mij hoefen ze dat niet wegg te halen om dat het ook zo leuk blijft en de marine's komen ook terugwant ze rijden rondjes
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke, 6 uur, maar maakt dat nou zo'n verschil??!
    :confused:
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben wel benieuwd wat halo 3 op de volgende E3 gaat geven:D. Hopelijk zet het, het hele gebouw in de fik:p...
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, je bedoelt figuurlijk zeker;)

    ik hoop dat die game iedereen gaat Ownen:D
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dat je maar weinig aan die marines had. Ze waren elke keer zo dood en er kwam voornamelijk gemekker uit.

    Prima though, want dan valt er meer te killen voor jezelf he :cool:.

    Ik hoop trouwens ook dat ze er wat 'secrets' in proppen. Die Scarab-gun was wel cool. Als ze bij Halo 3 zoiets doen lijkt dat me wel mooi. Maar dan moet het ook mogelijk zijn om gebouwen (en evt dat scarab-robot-apparaat) ook kapot te knallen.

    Meer vrijheid zou ook niet gek zijn bedenk ik me dan. Want bij het zoeken naar die scarab gun kom je op delen van de map terecht waar je op dat moment eigenlijk nog helemaal niet hoort te zijn. En er gebeurd daar dan ook niks. Het is gewoon leeg allemaal. Pas als je teruggaat en je komt bij het deel van de map waar je dan wel hoort langs te komen verschijnen er opeens allemaal covenant en marines.

    Ik vind dat als het je op de een of andere manier lukt om op een ander gedeelte terecht te komen dat je daar ook gewoon een levendige wereld ziet en dat je een beetje kunt doen wat je wilt. :)

    Ook zou het mooi zijn dat als je dan toch op aarde aan het vechten bent, dat je soms nog ergens gewone inwoners (die niet geëvacueerd of vermoord zijn) tegenkomt. In paniek of bereid te helpen maakt niet uit. Denk wel dat zoiets leuk voor de sfeer is.

    Zo dat was het weer voor vandaag. Ik zal de rest van mijn suggesties wel even mailen naar Bungie. :+
     
  15. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens.

    Halo 2 en helemaal deel 1 waren juist zo sterk door die scripted situaties. Zodra je vanaf een bepaalde positie op die plek kwam, kon het heel lang duren voordat je verder was, gevechten werden spannender en intenser. Zolang er tijdens dat gevecht maar genoeg opties zijn om ergens heen te kunnen, wat een volgende keer het gevecht net zo intens zou maken

    Zodra je heel veel vrijheid krijgt, zal het spel veel minder uitdagend worden en verliest het denk ik een belangrijke waarde.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm point taken. Maar ik stond toch ff raar te kijken toen ik op een een aantal plaatsen terecht kwam waar geen zak gebeurde ;). Jammer.

    Ligt er maar net aan hoe je het uitwerkt denk ik. Zijn zat mogelijkheden om dit goed uit te werken.

    Ik bedoel je kunt het scripted maken dat je vanaf punt A in een level (dus niet 1 grote map zoals bijvoorbeel GTA) naar punt D moet. Nou, als je toevallig een Banshee o.i.d. kaapt en je komt opeens bij Punt C terecht wil ik dat daar wel wat te vinden is.

    Er zijn best manieren om ervoor te zorgen dat je punt A, B, C en uiteindelijk D best allemaal moet gebruiken maar dat er iig variatie mogelijk is. Verhoogt ook de reply-waarde.

    Dus ik bedoel hiermee natuurlijk niet dat je gelijk van punt A naar punt D gaat en dan weer verder (even benadrukken he). imho. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    voor mij moet er één ding veranderen , en dat is als je met de tank of een bazooka op een hindernis schiet dan wil ik een gat in die hindernis zien , en géén zwarte plek zoals nu , als de covenant zich verstopt achter een barriere moet je die barriere kunnen vernietigen met covenant en al .
    En ook af en toe een bierstandje onderweg , hertogh jan of duvel , het maakt niet uit van vechten krijg je dorst en dan moet je onderweg drinken. :+
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    True, vrijheid kan zeker wel uitdagend zijn. Maar in een spel zoals Halo denk ik dat een dergelijke vrijheid de gameplay en de moeilijkheidsgraad compleet kan verprutsen.

    Halo is een complete game die bestaat uit ontzettend veelzijdige shoot-outs, eigenlijk de één na de ander. Stel je komt op een plek die je eigenlijk vanaf elke kant kan benaderen, of in ieder geval, er is een vast aantal tegenstanders en die zullen vast op dezelfde plekken staan. Natuurlijk kun je hier een spannend geecht van maken, maar doordat je van alle kanten kan komen kan een developer het voor geen meter scripten en dus nog intenser maken. Ofcourse, het valt te scripten, maar het zal altijd intensiteit verliezen als je het vergelijkt met een situatie waar je maar van 1, 2 of 3 kanten kan komen.

    Vrijheid in de het doen en laten wat je wilt tijdens een gevecht - Ja
    Vrijheid na een gevecht in de bepaling van je pad naar het volgende gevecht - In kleine mate.

    :cool:
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *schopt Lucca

    Als je een gevecht op meerdere manieren en vanaf verschillende kanten kan aanvangen dan is het gewoon aan de developer om dat in een goed jasje te steken!

    Hoeft absoluut ten koste van de moeilijkheidsgraad of ervaring te gaan imo.

    Vergeet niet dat we over Next Gen praten he; De mogelijkheden zijn eindeloos! :+

    Discussie in MSN voortzetten? O-)

    //edit;

    Agreed.

    Ook agreed :+
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Lucca, ik wil zeggen dat ik het met je eens ben!:D

    Teveel vrijheid in een shooter als Halo zal de gameplay niet tengoede doen, in Halo2 kon je soms verschillende paden kiesen bij een battle, dat is gewoon goed gedaan!

    Maar als je teveel vrijheid heb, zal dat zeker wel moeilijk te scripten zijn (of gewoon niet8)!!). Nu is het gewoon heel erg goed gedaan!

    Ik wil daarom ook alleen nóg grotere én langere battle's, dat is altijd wel leuk:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina