Het moet niet constant kunnen natuurlijk, maar af en toe lijkt me dat best leuk (ik weet niet of je antwoord sarcastisch was of niet
)
Mijn antwoord is zéér zeker niet sarcastisch , integendeel ik vond het persoonlijk een zwak puntje in halo1 , je kon je niet op de grond laten vallen en wegrollen om vijandelijk vuur te ontwijken.
Helemaal waar, dat komt ook denk ik door de stukjes zoals het neerstorten van de escape shuttles. Je krijgt echt het gevoel dat jij diegene bent die aan het neerstorten is, gelijk van het begin af aan wordt jij zelf in dat pak gehezen...
idd , dat is het moment dat je de chief niet meer speelt , nee op dat moment wordt je de masterchief zelf kompleet met alles erop en eraan.
denk je? Ik denk dat het juist veel meer onnodig (vanuit developer oogpunt) programmeerruimte in beslag neemt. Omdat ze dan situaties creëren die 4 van de 5 keer niet gebruikt worden.....
O nee , hier denk ik anders over , toegegeven dat het méér programmatiewerk is , maar alle beginsituaties zullen wel degelijk aan bod komen omdat de spelers steeds weer terug van voorafaan zullen beginnen en dit omdat de game dan eindeloze mogelijkheden op het gebied van gameplay biedt aangezien bij halo1 de beginsituatie steeds hetzelfde was , maar de gevechten steeds anders waren , zal dit bij hetgeen ik voorstel verhogen met een factor van minimum 5 , maar aangezien ieder gevecht dat je terugspeelt steeds anders verloopt wordt deze factor nog meer opgedreven
Xbox 360
, alles moet mooier, en daarna kijken ze volgens mij of het ook beter kan.
Nee voor mij moet het eerst beter zijn qua gebied van gameplay en dan mogen ze naar de factor mooi kijken.
Dat moest ook wel, want Legendary halen, de eerste keer, was bijna onmogelijk, omdat je juist nog niet wist waar elk mannetje stond. Zo zullen de meeste spelers juist zoveel moeten spelen totdat ze de locaties van de Covenant weer kennen. Legendary was namelijk mogelijk doordat je zulke dingen moest onthouden (locatie van elk mannetje etc.). Toch was bijna elk gevecht weer anders....
Klik om te vergroten...