1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    -misschien nieuwe alienras : forerunners ofzo.. (een of andere rare comeback :p )
    -mmohalo misschien :)
    -nog toffere elites
    -minder monkeydudes, kvind ze niet zo relax. kvind de elites n grunts gaver.
    -hunters sterker en lomper maken. De eerste keer dat ik ze zag wou ik voor ze wegrennen, dit gevoel wil ik weer hebben :)
    -kspeel nu battlefield 2 en kvind de commanderfunctie wel leuk gevonden, miss ook iets voor multiplayer?
    -maak et gewoon leuker :)
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk wel wat meer voertuigen. De huidige ken ik nu ook wel.
     
  3. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mee eens.. Misschien kunnen ze nu wel die quad erin doen
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil dat je echte civilians kan zien en een gun kan geven zodat hun mee kunnen doen:cool:
    Ook wil ik dat je op een motor kan en achter op zit een marine:D
    Naja ga zo maar door. Hele vette dingen kan je verzinnen
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad,maar ik hoop persoonlijk wel dat het qua singleplayer terug meer als halo 1 word, want ik vond persoonlijk de singleplayer van halo 2 echt tegenvallend!!! Dus ik hoop echt dat het terug enorm wordt!
     
  6. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wapen-wissel-systeem moet anders: als je van je 2 handguns wou wisselen naar je grote gun, moest je in deel 2 één van je twee handguns weggooien. Dat vond ik vet kloten. Dat moeten ze veranderen.

    De machinegun uit deel 1, waar je meestal mee speelde moet terug.

    Niet meer met één van de Covenant hoefen spelen, dat was zo achterlijk in deel 2.

    Meer levels in de stad en in grote open ruimten en niet in van die domme tempels zoals in deel 2.

    Ik ben het roerend met je eens :) .
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  7. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    minder goventant spelen en meer chiefie spelen !!!!

    single player van halo 1

    multiplayer van halo 2
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo 3 is nog niet officieel aangekondigt en de hype begint al..
     
  9. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Co-op met meerdere mensen tegelijk zou ook leuk zijn (denk aan 2-4 spelers)
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou ik denk dat het woord van meneer Gates wel als officieel telt
     
  11. Destroy

    Destroy Guest

    blah het gaat toch sucken hoe makkelijker ze het maken : (auto aim) hoe meer het verkoopt en tja hoe meer skillz je ervoor nodig hebt hoe minder comemrcieel de game word en jah billetje wil geld vangen dus het word wss weer zo commercieel mogelijk ofterwel ZUIGGAME
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten er een teambased shooter van maken ;0 Je speelt MC en gaat samen met 3 andere Spartans de strijd aan met het Covenant tuig.

    Yeah baby ;0

    Nee, ik ben het eens met dat het verhaal meer de Halo 1 kant op moet. Gewoon een verhaallijn, of meerdere maar dan met sprekendere figuren. Ook wil ik meer close combat gevechten. Indoor, smalle gangen, dat is pas vet (:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou wel willen dat al die nieuwe vehicles erin komen die in een xboxmagazine stonden (Die heb ik nog ergens liggen) Met de Warthog Truck en de Warthog Snow met rubberen banden enzo ik hoop ook dat het niet 1 lijn ergens heen lopen is wat wel zo is bij deel 2. Ik hoop dat je overal heen kan enzo en ook dingen kan ontdekken zoals marines die kuilen graven om zo in covenant (of een nieuw ras) haar/hun territorium binnen te vallen.:D Ook hoop ik op gewoon veel vehicles en dat je uit vliegtuigen kan droppen samen met marines met een parachute of dat je zelf dat vliegtuig bestuurt en kan landen enzo. Of dat je met rubberen/of gewone boten aankomt varen naar een strand dat bezet is door de covenant ala de veldslag bij Normandie.:)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, cool kerel! *)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja het is het magische woord: Fantasie Heb ik al heel erg gehad sinds kinds af aan.. (Ben nu 14..) Maar dat zou wel vet zijn toch? Dat ze dikke veldslagen hadden bij stranden enzo met wapperende palmbomen om je heen en in de spartans hun helmen een zon reflectie:D
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Om het online gebeuren beter te maken moeten ze sowieso die toestand met die verbinding verbeteren, zoals die host die bij een speler ligt. Neem een voorbeeld aan EA, die eigen servers heeft. Waardoor als er een beetje lag is gelijk beide teams er last van hebben. Ook moeten ze zeker meer voertuigen en meer en grotere maps maken.
     
  17. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    alles is goed als er maar meer als zoveel GRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTSGRUNTS
    in zitten :p ik vind gruns egt heel cool die dingen (als je ze plakyt gaan ze van die leuke dingen zeggen dat is echt het vetste van HALO
     
  18. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    :{

    Er moet een betere verhaal dan zijn voorganger inzitten en er moeten nieuwe maar vooral goed bestuurbare voertuigen inzitten :)
    Elites moeten tegen een stootje kunnen ;) en jackels (snipers) mogen wat meer gecamoufleerd zijn... :9

    maar het mag van mij ook wat langer duren want halo 2 had ik in no time uitgespeeld O-)
     
  19. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Die grote veldslagen zie ik wel zitten, ook wil ik meer levels, een langere gameplay dus, veel grote velden, maar afwisselend met veel steegjes, meer human steden, zwaar moeilijke tegenstanders, dus zo moeilijk als ninja gaiden(pittig). Ik wil nieuwe wapens, modes voor live, aliens, veel levels waarmee je in een voertuig zit (daar was h2 al beter mee dan in h1) en natuurlijk.... een cheatvrij speelparadijs!!

    greetz wooly
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat zouden jullie beter vinden? A of B?
    A: Halo 3 heeft een einde waarin alles zich uitlegt en je ziet hoe MC eruit ziet zonder helm en dat er geen vervolg meer komt.
    B: Of dat je dat van die helm misschien ziet (aan jou de keus:+) en dat er een vervolg komt waarin alles beter wordt?
    Ik kies voor B
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina