1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freekkiej

    freekkiej Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 3

    ik wil teneerste ff zeggen dat ik gewoon niet kan wachten op halo 3 als halo 2 al zo gaaf is....

    maar de dingen die beter of leuker kunnen zijn..
    1. zorg dat je met een klik op de knop een bepaald overzicht over de hele map ziet van boven af zodat je makkelijk je team maatjes kan vinden.
    2. zorg voor wat realistische maps e.d.
    3. zorg dat mensen die meer dan 2/3 x zelfmoord plegen geboot worden.

    wat trouwens helemaal geniaal zou zijn als je doormiddel van een xbox 360 webcam met je eigen gezicht kunt spelen ofzo... maar ja we wachten af

    game ze freekkiejj nl (39)
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de battlerifle er zowiezo wel inblijft, en dat is nou eenmaal een sterk wapen dus logisch dattie op de voorkant kan komen.. MJOLNIR mag van mijn part gewoon MJOLNIR blijven, ik vind het nu uber genoeg :p

    /Edit: en zn uiterlijk was toch niet verandert van 1 naar 2?
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    volges mij heb ik die al een keer gezien.... best wel nep ja.
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    5 redenen Warom dit nep is:

    - Halo 3 is nep (de lettertype)
    - Als hij echt was hebben meerdere site het plaatje al
    - met photoShop kom je al een heel eind (zeker als je er goed mee om kan gaan
    - Bungie zow het nooit laten uit lekken
    - het is een plaatje/achtergrond van Halo 2
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Alle redenen stuk voor stuk 100% waar, en trouwens als er haast geen flikker bekend is dan zullen ze zeker al wel een cover laten zien, lijkt me vreemd. :confused:
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Fake denk ik. Die ´3´ is ook al vaker op exact dezelfde manier verschenen.

    Daarnaast hoop ik dat dit fake is, want ik vind deze bijzonder lelijk ;).

    //Edit; anders mis je even alle posts op de volgende bladzijde. :+ Nou ja, Fake dus :)
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    - Daar heb je gelijk in
    - Klopt ook
    - Dat is toch geen reden waarom dit nep is?
    - Daarom was de illegale Halo 2 al zo vroeg te krijgen
    - Zou best wel es kunnen :cool:
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @ GoiZ ,dat wéét ik niet zeker of dit voor iedereen geldt , ik wou ooit in halo1 eens de slimste uithangen en zodra ik het onzichtbaarheidspack van de covenant had besloot ik inplaats van mij erdoor te vechten gewoon door te sluipen naar het volgende checkpoint en dat lukte prima tot ik op het volgende checkpoint aankwam en ik prompt zichtbaar werd en aangezien ik midden de covenant zat en zonder dekking werd ik ook meteen neergeschoten .
    Om uit deze netelige situatie te geraken heb ik zomaar 4 uur over gedaan :eek: , ik wou het niet afgeven en toen ik uiteindelijk héél in de veiligheid kwam vanwaar ik trouwens al sluipend begonnen was , was ik wel bijzonder trots en tevreden met mezelf alhoewel ik me er van bewust was dat ik me toch terug een weg naar voor moest voor uitvechten om verder te geraken.
    En dat voortdurende munitiegebrek had ook zijn charmes, je moest voortdurend je kogels en granaten tellen en opzoek gaan naar geladen wapens om je mee te verdedigen , en meer dan eens moest je de benen nemen naar achter om het vege lijf te redden , en dat is het mooie aan een game zoals halo1 omdat je géén overdonderende vuurkracht hebt en werkelijk met alles moet rekening houden om verder te geraken.
    Stel nu dat men hetgeen ik eerders voorstel in praktijk brengt , tja dan krijg je in mijn ogen een supergame die niemand ooit moe kan worden daar de uitdaging om hem uit te spelen steeds even groot blijft gezien de wisselende positie en sterktebepalingen van de covenant. ;)
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat met die Ammo was inderdaad mooi. Vond ik ook zeker wat hebben. Maar ik moet wel zeggen dat als je fulltime te maken hebt met die situatie die jij schetste, dat je dan helemaal gek wordt ;). Zo worsteling van 4 uur is mooi en geeft, als je het haalt, een voldaan gevoel, maar om dat nou de hele game zo te moeten doen... ;)
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Mwa , als je op den lange duur al je gevaarlijkste tegenstanders vanbuiten weet staan , en je schakelt ze eenvoudig uit door een plasmagranaat tegen hun te gooien , tja dan heb je daar op langere termijn uiteindelijk hélemaal niets aan en begint de game je te vervelen omdat het té gemakkelijk wordt.
    Alles en iedereen op stééds dezelfde plaats zodat jij uiteindelijk het grootste voordeel hebt aangezien je al wéét met wie je te maken krijgt en je je sterkste tegenstanders het eerst probeert uit te schakelen , achter iedere hoek wéét je uiteindelijk wie en wat er daar op je staat te wachten , en wat je beste manier is om hen snel en effectief uit te schakelen , en zo wordt het alsmaar gemakkelijker en verlies je tergelijkertijd je interesse omdat het allemaal te eenvoudig wordt en die kick die je in het begin hebt om de game te spelen geleidelijk aan verdwijnt.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    True, daarom vind ik dat ze dat zo goed mogelijk zullen moeten afwisselen. Teveel van hetzelfde is nooit goed ;).

    Agreed.
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep daar drinken we een duveltje op en nu maar hopen dat bungie onze dromen voor werkelijkheid neemt. :+ ;)
    En dan zullen we uiteindelijk hét uberspel in handen hebben die alle mogelijkheden maximaal uitbuit ;) schol :+
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het zou cool zijn dat MC om hoekjes in first person kon leunen en dat elites en grunts niet blijven staan als je ze een mep verkoopt met je geweer. Het zou namelijk vetter zijn al vielen ze vloekend om. Ook zou wel vet zijn dat je marines ziet vallen als er een grenaat ziet bij hun liggen die is net ontploft en hun gewoon weg blaast worden door de kracht of door een laag vliegend vliegtuig dat er over een gevecht heen vliegt dat marines naar beneden worden gegooit en elites het vliegtuig proberen te kapen vanaf daken ofzo.. :9
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jij wilt dat in Halo3 de MC door een gangetje loopt?
    Iets meer uitleg?
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil die gfx *)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, op die manier!
     
  19. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een filmpje van HALO3?
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan van niet. Ik denk niet dat Bungie met dit als eerste filmpje aan komt kakken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina