1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde een box-art laten zien maar laat je een pic zien hier?
     
  2. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vraag is dus hoe
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ga even naar http://imageshack.us en daar kun je een plaatje uploaden. Wijst zich vanzelf wel allemaal. Daarna post je de link die tussen de tags staat gewoon hier :)

    [size=1]Je kun je post ook editten btw O-)[/size]
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    hehe.........eindelijk. Nouja ik vond deze boxart er dus wel redelijk echt uitzien maar kan het bij het verkeerde eind hebben natuurlijk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2005
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb even wat posts van je verwijdert. Gebruik voortaan aub de Edit knop even.

    En die Boxart is fake. ;) Maar don't worry, er komt vast een veel mooiere :cool:
     
  6. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ja sorry was ff aanet klooien, weet het nu. Bedankt! en idd......kon me al niet voorstellen dat deze echt was.........hoewel ik best mooi vind.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hij is nep, zoals Goiz al zei. Dat kan je aan 2 dingen goed zien:
    -De MC is een render van een Halo2 wall
    -Het cijfer 3 past dus helemaal niet bij de tekst

    Ik vraag me trouwens ook af wie nou zoiets maakt:confused: :{
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, en het is ook nog een boxart die helemaal niks zegt....
    bij halo één zag je de halo op de achtergrond, bij 2 zag je de stad. Deze slaat helemaal nergens ook. Komt idd van een Halo2 wallpaper |:-
     
  9. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    deze vind ik wel sterk hoor



    ok, maar mensen. nu weer gewoon over wat erin moet komen?
    ik begin wel: kzou t ook zeer puik vinden als je ook met andere soort characters kunt spelen in system link, bijvoorbeeld met ODST's of een soort van sterkere jackals ofzo:D
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ff terug had gekeken om precies te zijn op de 26 pagina dan zad je al da dit al besproken was
     
  11. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    MEER MUZIEK ZOALS IN HALO 2:D :D :D :D ik had laatst zomaar ff een paar nummers gedowned uit halo 2, en ik moet zeggen, normaal gesproken let ik niet zo op soundtracks maar ik moet zeggen, dat van halo klinkt zeer fijn8) *)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker, maar ook Custome Soundtracks. Want een Rock/Metal-nummer tijdens het vechten met de Brutes is ook wel op zijn plaats.

    En er moet een 4player co-op komen. Maar niet het Single-player verhaal, ik wil een apart verhaal waarin je b.v. met 4 ODST of Marines kan spelen. Dat zou een heel welkomme toevoging zijn.

    Ook wil ik in de Single-player minder domweg schieten en moeten er tijdens de missies echt veel Sniper-plekjes zijn die het stimuleren om te gaan Snipen. Want dat (vind ik) is veel vetter. Ook zou het vet zijn als je soms inplaats van iedereen neerknallen en her en der heengaan een missie zijn waarin je bijvoorbeeld met je Warthog een paar Marines moet ophalen. Na een tijdje heb je b.v. 5 volle Warthog 'verzameld' en dan kan je een Covenant fort bestormen.

    Dit zou ook wel vet zijn in Multi-player. Dat b.v. het ene team heel veel voertuigen heeft en de vijandige basis moet bestormen terwijl het andere team veen Turrets en Sniper+Rocket Lauchers heeft. Dat verijst eindelijk (behave in One Flag Capture the Flag) een beetje tacktiek in Multi-player. Maar de kleine maps waarin je elkaar om het hoekje tegenkomt en lekker chaotisch moeten natuurlijk ook blijven.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    !Willem Fable!, op de xbox360 kan je áltijd naar je eigen muziek luisteren. Je opent met een druk op de knop je dashboard, zet een soundtrack aan en je kan doorgamen.
     
  14. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @the matrix
    en ondersteunen dat dan alle xbox360 games dat?? want bij de xbox waren niet alle spellen die dat ondersteunde , maar dat zou vet zijn als het zo is :)
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel halo's komen er eigenlijk in totaal. vond zelf halo 2 een beetje zwak aflopen wel heel erg gericht op deel 3 maar we zullen zien. het blijft een goede game op live
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Normaal gezien wel, in een interview hebben ze dat toch gezegd, dus veronderstel ik ook dat, dat zo is;).
     
  17. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    kzou t niet weten, mar bedenk wel, er zijn in totaal 7 halo's, dus of in deel 3 moet je dr nog 5 vernietigen (en dat resulteert in dagenlange single-player gameplay, wat al helemaal voor degene die geen Live! of XBC heeft ofzo handig is) of dr komen nog films of boeken ofzo of nog meer games*) :D
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Zelfs als ze in halo3 alle resterende halo's in één klap moesten uitschakelen , zullen ze nog wel een vierde deel maken .
    De home wereld van de covenant moet immers nog opgespoord en vernietigd worden .
    En eens dit gedaan is zullen dan wel nieuwe gevaren opduiken , zoals een nog machterige vijand die de covenantwereld ook aanvalt op het moment dat de mensheid een wapenstilstand met de overwonnen covenant sluit , en dat de mensen en covenant zullen gedwongen worden om deze nieuwe vijanden samen zij aan zij te bestrijden .
    En tegen dat die nieuwe en machterige vijanden dan alweer verslagen zijn zitten we al in deeltje 6 , en god weet wat er dan nog om de hoek komt gewaaid , zoals de ruimte eindeloos is in grootte , kan deze nog vele gevaren en verrassingen herbergen voor de masterchief .:+
     
  19. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man, dat is zo tof!

    kun je lekker linkin park of metalica luisteren tijdens het ownen op halo 3 :)

    lekker inspirerend ;)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En dan vooral op Live. Kan iedereen meeluisteren:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina