1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja hoor je allemaal verschillende soorten muziek door elkaar heen
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon langere gameplay!
    en Next-GEN graphics.
    en nieuwe rassen!
    en en en en en en en en en en

    kan dagen doorgaan
    ik zal bungie wel even bellen
    moet ik nog wat doorgeven?
    :p
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    Nieuwe rassen en wat hat je dan verwacht?

    het zou heel onlogisch als er nu een nieuw ras bij komt omdat de covenant nu al in een civil war is
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Er kan toch best wel een bondgenoot van de Humans komen. Hoeft niet gelijk bij de Covenant te zijn.
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Waarom laten ze niet gewoon één of andere supercavia uit de lucht vallen en iedereen doodmaken?

    Oké, misschien een beetje vreemde redenering, maar mijn punt is duidelijk.
     
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    De utopie zou in mijn ogen een zelf selecteerbare multiplayer map zijn op basis van de singleplayer levels. Hiermee doel ik op een soort tijdlijn die je bij start van een custom mp game kunt instellen, waarmee je eigenlijk een bepaald deel van een sp level kunt selecteren. Dit kan een enorm stuk zijn, voor bv objective games in mp..maar bv ook een kleine ruimte voor slayergames.

    Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. Als spelers heb je hiermee geen werk aan de mapeditor (mocht deze ooit bij halo komen), je selecteert aan de hand van een tijdlijn gewoon een deel van de singleplayer om vervolgens multiplay games te spelen.

    Ik kwam er overigens op omdat ik in halo1 het single play gedeelte zo sterk vond waar je in het donker start en langs die bergrichels moest lopen, je startte daar met een aantal marines en eindigde bij die beam waar je het schip in ging. (duidelijk?) Dat was imo het hoogtepunt van die eerste game, en had wat mij betreft zo in een mp map mogen terugkomen...
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wooow goed idee man_O_

    Alleen ben ik bang dat het er hellaas niet in zou komen:'-(
     
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd maar dit zal zeker wel niet gebeuren denk ik
     
  9. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    soooow hej, daar werd ik ff uit mn stoel geblazen door die verschrikkelijke nuttige post
     
  10. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou in de eerste plaats veel gaafheid aan het spel toevoegen. En misschien een comeback van de forerunners, die tijdens het hele gebeuren verstoppertje aan et spelen waren of iets dergelijks en nu plots tevoorschijn komen.

    @jbm-tuning, jouw post staat ook niet in de meest-nuttige-posts-top10
     
  11. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, klopt, daarom ga ik nu ff iets nuttigs posten
    [​IMG]
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    What the hell! Daar staat in het geheim, Halo3dec.3! Straks is het nog waar ook!
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    In de titel staat "wat moet er allemaal in komen". Even iets er iig absoluut niet in moet komen is dus een character uit DOA!

    Andersom mag het dan een leuke poging zijn, maar als dat in H3 zal gebeuren... :eek: :+

    En als het het om de een of andere vage reden toch gebeurt, laat het dan gewoon als omstander zijn, die je ook nog uit elkaar kunt schieten ofzo. ;)
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, geinig dat er Halo 3 verstopt staat :p
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waha, ik zie het voor me. Kan je bij Profile zo SPARTAN, Elite en Kasumi of Hayabusa kiezen! :D
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ga er maar niet vanuit hoor. ;)

    Hoogstens wat nieuws. Voor Halo3 komt zeker weten weer een flinke marketing campagne..
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dus 1 dag na de launch in europa zijn :D Misschien gaan ze dan wel een aankondiging doen oid. Denk nou niet dat halo3 3 december uit gaat komen(lijkt mij heel erg onlogisch)
     
  18. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    maar toch, ik vind t wel scherp gezien (nee kheb t niet zelf zo gezien, t stond op google als je op halo 3 zoekt bij afbeeldingen)
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het erg veel voorsteld. Denk gewoon dat ing het wel grappig vond het er tussen te zetten, hij zal toch wel een keer uitkomen :+

    Perfect dark staat er trouwens ook tussen :cool:
     
  20. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel een echte stunt zijn als Halo3 dan uit komt. Zo van: Halo was de eerste op de xbox, dus xbox360 begint ook met een halo-game. Een verassing ten top. Het zou de hele game-wereld tog op zn kop zetten, hoewel verder ook niemand voorbereid is op de komst en daarom niet heeft besteld. Maar ja.....Microsoft gaat misschien al verbazen met de wereldwijde launch, waarom dan ook niet hiermee?
    Als je btw naar die pic van die site kijkt, zie je veel meer tekst staan die corresponderen met xbox360. Daarom vindt ik de letterlijke tekst:''Halo3dec3rd'' wel heel toevallig. Maarja het zal wel geen launch zijn......misschien idd een aankondiging. Laten we hopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina