Ik ga er ook niet van uit, maar ik denk wel dat ze iets gaan doen met Halo3 op dec.3. (Ik hoop het ) Maar er wordt vast wel iets over vrijgegeven.
ze zulllen we een aankondiging doen over halo 3 miss waneer de realease is of meer bekent maken over de film? who know's time will tell us
precies, me loves vehicular war en de co-op over Live! en system link is ook übervet, zit je daar met een vriend over XBConnect co-op te doen: hoe stoer
Gewoon over Xbox live jah .... Zkers wel gaaf, als dat straks allemaal kan. Mjah, eerst die Aankondiging. Ben benieuwd wanneer hij uitkomt namelijk !
Is allemaal goed en wel, maar dit kan toch net zo goed door iemand verzonnen zijn? Of zit ik nu helemaal niet op te letten?
Zal idd wel fake zijn,maar ik vind het er persoonlijk niet slecht uitzien, het ziet er nogal horror-achtig uit...
Oftewel, HELE fake Boxart . Die zal voorlopig wel nog niet verschijnen. Eerst komen er gewone beelden en een release data denk ik. Daarna verschijnt de Officiele boxart wel een keer op het net.
klopt. Deze wallpaper is door een halo fan zelf gemaakt en daarna heeft bungie hem op hun site gezet omdat ze hem mooi vonden. Deze hoort eigenlijk bij geen één game in het bijzonder. Mooi is die wel
ok kan, maar hoe weet je dat die wel echt is? ik heb namelijk nog niet echt onderzoek gedaan naar boxarts van andere games
die cover van PD0 is echt en van Halo3 niet. Moge logisch zijn, de officele covers zijn namelijk al lang vrij gegeven van sommige spellen (waaronder dus PD0) van van Halo3 nog niet, dat hele spel is zelfs officieel gezien nog niet aangekondigt en is verder ook totaal geen info over bekent. Dus een cover is er zéker niet.