Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat dit hier niet thuis hoort maar dit filmpje vind ik vaag
    http://media.putfile.com/ghostoflockout44



    ok, 4 boxarts die ik ff heb gevonden, wat mij betreft allemaal ZO HARD FAKE, en speciaal voor Joene90, hier staat t Live! logo wel bovenin
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    en 2 screens waarbij duidelijk te zien is dat t gemod is en op de pc is en dat t Halo 1 is, maar wel vet
    [​IMG]
    [​IMG]

    deze cover is sowieso nep, aangezien t plaatje wat links onderin staat van halo 2 is: daar zit een oranje elite namelijk met een carbine op een blauwe/paarse spartan te raggen
    [​IMG]

    en nee ik kon dit plaatje niet groter vinden
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  2. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    ik op xbc heb je van die servers waar je mods kan gebruiken dus daar zullen die laatste 2 screens wel van zijn
     
  3. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, t is op de pc, want op de xbox kan je geen tekst typen;)
     
  4. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in
    sorrY
     
  5. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    lolO-)



    kheb mijn boxart post weer ff aangepast, laatste plaatje is nieuw
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    Nieuws toch nét iets beter volgen aub ;)
    Bill Gates heeft hier idd een keer een opmerking over gemaakt en daarna is al honderde keren gezegt dat dit nooit letterlijk bedoelt is, dus kan best dat ie veel eerder of later gaat komen... Ze brengen het spel sowieso pas uit als het áf is en houden dus verder geen rekening met de PS3
     
  7. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan idd wel zijn, maar ze werken altijd met deadlines. Er zal heus wel een datum zijn dat Microsoft zegt dat ie af moet zijn. En natuurlijk zal dat wel een strategische datum zijn.
     
  8. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mensen sorry, kheb idd het nieuws niet al te goed gevolgd, ben meer bezig met school en xbc (die het nu vrdmme niet meer doet, maar gelukkig bestaat Xlink nog)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die 1e en 2e boxart zien er wel echt uit vind ik:eek: Dat filmpje is echt weird! Die masterchief die gooit granaten vooruit die achteruit komen en hij beweegt vet raar
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die 2e is een Half-Life 2 stijl. Daar deed hij mij aan denken, maar die eerste vind ik wel redelijk mooi. Maar hij is natuurlijk niet echt.
     
  11. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt.. dat is zeker wel die van Half Life 2 hebben ze gewoon Masterchief van gemaakt
     
  12. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet gezegd dat ze niet vet zijn, ik zei dat ze nep zijn, en over dat filmpje, ja tis zeer vaag, zoiets had ik vandaag op xlink ook, niet dat ie zo loopt ofzo, ook niet met die granaten maar ik was samen met 2 anderen in de server, en toen zat er nog iemand bij, die niet op de playerlist stond:confused:
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Modder wat moet je er mee

    het is wel leuk voor de fun maar als je het in matchmaking gebruikt is het gewoon lame
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat ik eigenlijk ook wel in de volgende Halo game zou willen zien:

    D-Pad opties:


    -Hulp opvragen van Pelicans: Ammo - Mariniers - Voertijgen (Voor Arbiter dus een Phantom) Als je iets met deze optie vraagt kom je in een menu waarin je kan kiezen. Je hebt natuurlijk geen oneindige mogelijkheden, want je krijgt een bepaald aantal 'punten' ofzoiets dergelijks toegewezen.
    -Simpele commando's geven: Assault - Defensive - Fire on target (Voor Rocket Launchers en Snipers) en Follow me/Pile out. (Dat is wel handig voor voertuigen, dan kan je instappen en uitstappen zeggen.
    -Minder kleine 'schiet hier, schiet daar' ruimtes. Meer grote Sniper/Mid-Range maps waarin je lekker kan Snipen.
    -De A.I. van de Mariniers moet wat beter worden, soms schieten ze tegen een muur aan met hun Rocket Launcher... Weer een marinier minder.

    Overige

    -De Arbiter moet blijven, die gast heeft wel iets

    en natuurlijk veel meer...

    Zelf Pelicans besturen lijkt me minder, want dan moet je hele grote (en dus ook hoge) maps hebben om het niet te beperkt te hebben.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  15. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf pelicans besturen is juist vet, zou ook heel handig zijn met assault in coagulation, je hebt de piloot, de gast met de bom en n bult andere geezah's om de man met de bom te beschermen, zou dus juist heel handig zijn
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk idee Willem het zou wel handig zijn om tegen marines te kunnen zegen dat ze uit een voertuig moeten
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool bedacht, zou echt wel vet zijn als, dat er allemaal in zou zitten:)...
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, leuke ideeën Willem!
     
  19. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer dat geswitch tussen de covenant, dat kwam de gameplay niet ten goede. wat meer detail in de structures (gebouwen) ik vind zelf dat ze ze een beetje te eenvoudig gemaakt hebben. hele grote vlakken met alleen maar staal.. een beetje meer architectuur kan geen kwaat. En ook wat meer dieren in de buitenlevels. zoals space konijnen en moon bugs.. :p! ik vond het zo levenloos de natuur in halo en halo2.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zou ik echt niet willen, aangezien halo voor mij toch echt een arcade shooter moet blijven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina