1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Met de zaken die hij aangeeft, is het nog steeds een arcade shooter maar met tintjes van een tactische shooter, maakt het veel fijner vind ik persoonlijk, ik vond het superfijn om in halo 1, met je andere marienes "op stap" te gaan(in jeep, tank,...)
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    die tactische tintjes hoeven dus van mij absoluut niet. Daar is het Halo niet voor nl. er zijn genoeg tactische (realistische) shooters zoals Ghost Recon, en er zijn er ook zat die ergens tussen Ghost Recon en Halo inzitten.
     
  3. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    noem jij halo arcade? arcadeshooters hebben een kloteverhaal of helemaal geen verhaal, halo heeft een gigantisch verhaal, wat een vergelijking, halo arcade:confused: :'-(
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    das waar maar je moet wel toegeven dat het soms wel handig zou zijn als je marine's/elites opdrachten zou kunnen geven zoals get in/ get out gewoon een paar simpele opdrachten
     
  5. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    @ panzerdelta, zou ik ook graag willen hebben, ook online zou t handig zijn, als je in een warthog zit begrijpen ze je meestal wel (toeter) alleen in een spectre is t irritant dat je geen claxon hebt of iets dergelijks
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar het kwam het verhaal wel erg ten goede. De sfeer in de tussenfilmpjes was om kippenvel van te krijgen, zo mooi. Het kwam alleen (imo) de levels met de MC niet ten goede, nee. The Arbiter's levels hadden echt sfeer. Ik vond de levels in de stukken met de MC wat "simpel" ontworpen. Maar toch vond ik de twee verhaallijnen wel vet, het gaf wat meer diepgang in het universum van Halo.
    En over die dieren, datzelfde vind ik nou ook. :+ De oudste versie van Halo kende zelfs al dieren, zie dit maar eens. Die paar vogels in Halo 2 zijn wel leuk, maar ik wil ook wel dieren in het gras zien lopen.

    @Joene90, ik geef je voor een deel gelijk. Halo mag wel wat tactischer, maar niet te. Ik wil helemaal niet mijn manschappen commando's gaan geven, ik wil er zelf op uit trekken. Voor realistische, tactische oorlogssims zijn er idd genoeg andere games.
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    online heb je toch een headset? En dat moeten ze ook gewoon in de singeplayer verwerken, dat je gewoon (simpele) orders kan geven via de headset. Veel makkelijker dan via je d-pad lijkt me, iig... als het goed werkt..
    Maar verder wel goed idee!

    En idd, de Arbiter mogen ze van mij in het vervolg schrappen...
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De Arbiter is juist cool man! :cool:

    Van mij mogen ze erop doorgaan.. Vond het wel mooi om met 2 verhaallijnen bezig te zijn. Misschien is het bij de MC ietwat tekort geschoten, jammer inderdaad, maar op dan meteen de arbiter te schrappen... Nah. Hoeft van mij niet.

    H3 mag van mij gewoon nog steeds die 2 verhaallijnen hebben die naar elkaar toe gewerkt worden, maar dan gewoon subliem uitgewerkt... Uiteraard :cool:
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    hier heb je ff een Link van de aller eerst halo hij is allen nooit uitgekomen:'-(
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Want soms erger ik me er aan dat een gast gewoon weg NIET wil instappen! En als je de gast bij een Spectre/Warthog Turret wil laten uitstappen en de Turret staat net op een verkeerde hoek dan kan je niet op 'X' drukken om hem uit te laten stappen, zo irritant!:mad:
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel slecht maar ik rij toch iever want als een AI rijd dan rijd hij niet echt snel
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    get in/get out zou idd wel handig zijn, maar voor de rest doe ik het meeste toch zelf
     
  13. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dat is de reden waarom bungie die marines altijd zo snel dood laat gaan:mad: elites daarintegen kunnen wel tegen een stootje met dat energy-shield van hun
     
  14. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen is zo'n mazzelaar dat ze een creditcard hebben:mad: dus waarom zou iemand die geen creditcard heeft een starterkit kopen, dus voor de Xlinkers en de XBC-ers zou t handig zijn, en als je splitscreen aant t spelen bent online kunnen ze niet allebei een headset hebben

    /Edit: shit sorry voor de dubbel post
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Licht eraan of je een beetje kan gamen, want op Legendary probeer ik altijd min nogal 'domme' mariniers te redden door 'slim' te werk te gaan. Je kan die mariniers makkelijk in leven houden, maar dan moet je ze ook atlijd in het oog houden.
    Het zou vetter zijn als ze zelf ook eens nadachten...
     
  16. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tegen een muur aan kunnen staan. Dus egt met je rug ertegen aan. Je moet dan wel in FPS blijven en dan dat je met het knuppeltje om het hoekje kan kijken en met een druk op de knop pak je je gun en knal je AL DIE SLETTEIGE ALIEN GASTEN NEER!! EN DAN HOOR JE!!!....... HEADSHOT!!!!!..... Nee dat niet :p Maar over die rug tegen muur bewegen meen ik wel, in Halo 1 en 2 kon je er gewoon letterlijk doorheen lopen. Je knalde wat en klaar. Het moet ook op aarde gaan afspelen. Het begin moet zo worden: Je ziet een atoombom recht op die kut flood vallen zodat die er niet meer inzitten in Halo 3. Wat zijn die irri. Ze zijn gewoon niet eng, makkelijk te doden en GODS irritant. Ze lopen een beetje in de weg, ze zijn zonde van je amo en ook nog is lelijk. Nee de flood is niets. De covenent moet goed samengaan werken en ook het mensen ras uitroeien. Ik bedoel maar. Misschien kunnen ze is iemand gaan ontvoeren, altijd leuk. Of dat ze samen lopen, als troepen. Het zal ook wel grappig zijn als ze is ruzie kregen, of dat die grunts eerst heel stoer op je aflopen, en als je dan begint te schieten dat ze zo wegrennen achter die elites! Dat zou egt funny zijn. Of dat zo'n grunt ruzie gaat maken met een elite, omdat die grunt niet durft aan te vallen :+

    Sorry mensen, liet me even gaan.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als het spel zich op aarde afspeelt (Voor de MC) dan zien we geen Flood meer. Als het goed is gaat de Arbiter ook naar aarde (Samen Sgt. Johnsen) om de 'Arc' te vinden en alle Halo's uit te zetten/vernietigen.

    Weet iemand trouwens wat het wapen van Halo werkelijk is? Ik dacht eerst The Flood, maar dat kan niet.
     
  18. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er wat meer 'open natuur-levels' inzitten zoals in halo 1. Vooral het level wanneer je aankomt op de halo in deel 1. Kon je lekker scheuren met de warthhog. Ook dat level op dat eilandje vond ik wel leuk(weetniet meer hoe die heet). Gewoon wat meer natuur zodat je echt iets kan ontdekken.
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Halo is gemaakt om de Flood op te slaan en uit te roeien. Ze wáren wapens, maar de Forerunners zagen in dat ze te gevaarlijk waren. Dus maakte ze Halo om al het leven te kunnen uitroeien en de Flood te laten verhongeren.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Darkon 83

    Ik vind wel dat je daar goede punten pakt.
    De FLOOD is idd gewoon BAGGERE SHIT. Maar ga er niet verder op in aangezien DARKON 83 dat al perfect heeft gedaan :).

    Wat ALÉ Gertje zegt is ook al zo waar als wat!
    Die OPEN levels in HALO 1 waren toch prachtig? Met je maat, super groot stuk grond onder vuur nemen. Ondertussen rond kachelen met je Warthog en rossen met je gun.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina