1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar ik denk dat Halo3 zich vooral in steden zal afspelen met de MC, en waar de Arbiter allemaal komt? Tja, dat weet ik niet...

    ...Maar een opening zoals het strandlevel (The Silent Cartographer) zou echt vet zijn. De muziek sloot naadloos aan op de gebeurtenissen en overal ontploffingen en geschreeuw! Dit kwam dan nog eens extra mooi over omdat het zand (en misschien ook het water) echt heel realistisch omhoog sprongen bij een ontploffing.
     
  2. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    De Flood is geen wapen het is een ziekte. Dat is onstaan bij de Forerunners. Halo is gebouwt om de ziekte vast te houden en halo is een wapen dat elk levend wezen dat genoeg biomassa heeft om de Flood te dragen te doden

    Halo dood geen Flood het dood hun Eten
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, maar waarom is het dan zo gevaarlijk voor de aarde?
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt voor de uitleg. Misschien moeten ze in Halo 3 iets doen met de wapens. Dat het niet veel uitmaakt welk wapen je hebt. Ik deed altijd zuinig aan met me br, omdat ik het wapen gewoon relaxt vind. Als ze het nou zo maken dat je het wapen gewoon wil leegschieten, omdat je toch weer een ander dik wapen kan krijgen, is altijd leuk.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ohnee? Wie zegt dat er geen Flood op Aarde is? Als de mens niet eens de Arc heeft kunnen vinden, wie weet wat daar allemaal in zit.

    De Flood is een parasiet, geen ziekte. :+ Die kleine beestjes, dat is de Flood. Die eten zich een weg in je borst en daar nestelen ze zich, terwijl jij verandert in een half dood wezen. Tenminste, zo staat het in het boek Halo: The Flood beschreven.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Of de planeet waar gastheren voor de flood op (kunnen) wonen (aarde).

    Élk instrument dat sterk genoeg is om een planeten op te blazen kan gevaarlijk zijn voor de aarde.. ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  7. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    of de levende wezens die erop leven kunnen uitroeien
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    OwjaO-)
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    JA das waar maar het begon met een ziekt bij de forerunners toen de ziekte uit gebroken was onstonden er ook cariere formmen die grote dik besten an als die ontploffen ontstaan er infecting form en die gaat in je lichaam. in je lichaam kan hij zich voortplanten (carrier form) of hij blijft er gewoon in (een combat form) dus het is allemaal begonnen als een ziekte
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, hebben we dat ook weer gehad :D
     
  11. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    conclusie over die 2 pagina's lange onzin over de flood: KILL'M ALL8)
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de boek hebt gelezen en je wilt weten hoe het verder gat dan kan je dit verhaal lezen het is verzonnen en dus NIET echt waar
     
  13. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    als je zeker weet dat t niet waar is, is het dan wel nuttig om te posten?:confused:
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Moet hij weten. Kijk naar de threadtitel... ;)
    Kan best wel en sommigen vinden het misschien wel boeiend om te lezen.

    Misschien vinden anderen wel dat er bepaalde dingen in H3 moeten komen daardoor en dat is weer waar deze draad over gaat.

    No problem dus. ^^
     
  15. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ohwja, kwas ff het nut van deze thread vergeten|:-
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En dat mogen ze nu net niét doen .
    Dat voortdurende gebrek aan voldoende munitie en handgranaten heb ik altijd geweldig gevonden bij halo combat envolved en halo2.
    Je moest altijd het slagveld afstruinen op zoek naar munitie , en covenantwapens die nog voldoende opgeladen waren alvorens je het volgende gevecht kon ingaan.
    Als je met volle wapens de strijd inging en je vuurde in het wilde weg en keek op géén kogel dan kon je er vrijwel zeker van zijn dat je op een bepaald moment wel terug de biezen moest nemen naar achter omdat je méér vijanden tegenover je had die op je afkwamen dan dat je nog aan kogels in je wapen had zitten.
    Dit is juist een van de grote charmes van deze halo reeks , dat je door een gebrek aan allesvernietigende vuurkracht veel tactischer te werk moet gaan op heroic en legendary.
     
  17. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    tuttut, met legendary ok, maar met heroic heb ik dat probleem nooit gehad hoor, alleen wel met granaten maar dat had ik gewoon bij alle moeilijkheidsgraden
     
  18. Zabi

    Zabi Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    grotere velden, langere levels, betere wapens, andere aliens niet hetselfde als Halo 2
     
  19. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    andere aliens ERBIJ, zolang ze de covenant niet uitroeien, nieuwe Forerunner vijanden want ik haat sentinels, en de flood moeten ze gelijk nuken

    toffe avater trouwens Zabi, michael rules
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Wij spelen het hier alleen maar op legendary en dan het liefst alleen omdat het met zijn tweeén ook vééls te gemakkelijk wordt na een tijdje ,aangezien je al op voorhand weet wie wat en vooral wanneer je de sterkste covenantstrijders tegenkomt en waar ze opgesteld staan , en hoe je ze het best kan uitschakelen , en deze voorkennis haalt na verloop van tijd voor een deel de spanning uit het spel omdat je niet meer verrast kan worden .
    En door het programmeren van een variabele beginopstelling zegt maar 5 verschillende beginopstellingen in plaatsing en sterkte van de covenanttroepen zo de spanning en variatie van elk level gevoelig verhogen en alsook de levensduur van de game op singleplayergebied gevoelig verhogen aangezien je telkens je het level herspeelt je vijanden zich steeds op een andere beginplaats bevinden en ook dat hun oprationele sterkte telkens anders is zodat de variatie in de gevechten steeds weer anders is. En als je het alleen speelt moet je meer dan eens je kogels tellen , maar dat is juist het leuke aan halo , je kan er namelijk niet zomaar op los rammen je moet nog altijd doordacht en tactisch te werk gaan .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina