1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    .... omg

    da's n flinke lap tekst.


    mar ja Legendary is n slag anders, daarom blijft Halo SP gewoon te vet
    Hoewel het toch na n 10tal keer saai wordt (spreek niet uit ervaring, ik heb m pas 1 keer op legendary uitgespeeld, ik hou t liever bij MP)
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja , als je halo de eerste keren speelt , en telkenmale je het woord
    "checkpoint done" te zien kreeg , dan wist je wel dat er iets ging gebeuren , maar wist je nog niet vanuit welke kant ze op je afkwamen en nog belangrijker was dat je niet weet met hoeveel ze precies op je afkomen en welke sterkte hun strijdkracht bedraagt en moest je maar afwachten tot of je ze op tijd in zicht kreeg , ofwel zodanig vanuit een hoek onder vuur werd genomen zodat je werd gedwongen om je biezen te pakken en je een heel eind terug te gaan verschuilen om dan later voorzichtig terug naar voor te gaan om ze één voor één te proberen uit te schakelen .
    Maar na ettelijke keren spelen wéét je al wat er staat te gebeuren , en kan je helemaal in het begin je zwaarste tegenstanders proberen uit te schakelen omdat je toch weet waar ze juist zullen landen , en in wat ik voorstel veranderd dit steeds , zodat je niet van in het begin van het gevecht door je voorkennis de overhand hebt en je nu telkens weer moet afvragen vanwaar ze nu weer zullen opduiken en hoe sterk ze dan precies zullen zijn.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vind ik nou al jaren. Maar ik snap niet waarom het nooit wordt toegepast? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om meedere startposities en patrouilles in te brengen? Het is zó simpel, maar het zou zo ontzettend veel bijdragen aan de replaywaarde. Het is precies zoals je zegt. Als ik het level Regret speel, dan weet ik al precies waar ik welke snipers moet uitschakelen. Wanneer er nieuwe grunts de turrets komen bemannen. En ga zo maar door. Zonde.
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep , zo is het , en telkenmale weet je al op voorhand wat je moet doen.
    Dit is erg logisch aangezien wij dank zij onze ervaring en de monotone beginsituaties al van op voorhand weten wie en wat wij eerst moeten uitschakelen en wat nog erger is we weten ze altijd van op voorhand staan omdat hun beginplaats steeds hetzelfde is , en daardoor verkrijgen wij een gigantisch voordeel dat ertoe leidt dat de gameplay erg eentonig begint te worden aangezien de covenant je géén enkele keer meer weet te verrassen en dit in tegenstelling tot die eerste keer dat je de game speelde en de covenant je toen van alle kanten onder vuur nam en dit zodanig dat je het eerste ogenblik niet wist welke kant je nu best kon opgaan om je in veiligheid te brengen , en je toen letterlijk voorzichtig opzoek moest gaan naar de zwakste plaats in hun verdediging om hen te kunnen uitschakelen en dit terwijl je onderweg héél zuinig met je munitie moest omgaan en telkenmale moest beslissen welk je als tweede wapen wou meenemen aangezien je niet wist in wat voor een situatie je in het volgende gevecht terecht kwam.
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten het tactische element in de gameplay van halo1 terug brengen en de wapens weer net zo maken en de physics weer maken zodat men zich doormiddel van mooie granaatjumps enzo kan onderscheiden van de slechtere gamers. En ze moeten de auto-aim weer net zoals in halo1 maken zodat snipen weer skill vereist en je gewoon weer scores van 50-3 kan neerzetten tegen noobs zonder ook maar moeite te moeten doen. Verder is het ook wel leuk als maken ze de maps zo dat het leuk is om 2 tegen 2 te spelen, dus gewoon iets van 10 maps daarvoor en dan iets van 10 voor 4 tegen 4 en iets van 10 voor meer dan 8 spelers zodat potjes altijd spannend zijn en je weer tactisch map control en wapen control kan toepassen in de multiplayer;) :9
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Masterchief onthuld

    [​IMG]
    Yep, dit is hem:+
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHAHA, die is echt goed:9
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, briljant _O_
     
  9. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze gewoon de AI wat beter maken hoefen die begin posities niet verschillend te zijn, bijvoorbeeld, je schiet op een hunter en de elites om hem heen kijken eerst verbaasd maar zoeken daarna zo snel mogelijk dekking terwijl de hunter ook achter een muurtje probeert te duiken, waarneer hij door heeft wat er aan de hand is. En als je de looproutes gewoon zo maakt, dat niemand er wat van snapt, zal het ook zo zijn dat de posities anders zijn. Dit werkt echter alleen, waarneer een groter deel van een level in 1x wordt geladen. Als een gebied namelijk pas laat als jij er instapt, staan de tegenstanders nog op hun 'beginpositie'.

    Voor de multiplayer moeten ze gewoon alle maps van halo 1 + 2 erin gooien en een beetje aanpassen aan nieuwe spelelementen + natuurlijk de grafix flink verbeteren, maak nog ongeveer hetzelfde aantal erbij en je hebt genoeg maps. Ik bedoel dan niet dat die maps maar door elkaar moeten worden gegooid, maar dat je bijvoorbeeld een playlist 'halo 1' en 'halo 2' hebt. Ik heb het idee dat bij Bungie veels te veel zooi wordt afgekeurd, zoals maps, wapens, voertuigen. Die moeten ze er gewoon instoppen, want:
    - elke map is wel ergens goed voor (goede gametype)
    - elk wapen kan gebruikt worden (als de balans erdoor wordt aangetast kan je toch apparte gametypes maken, zoals swords)
    - elk voertuig brengt een stuk meer variatie aan in de gameplay, en die hoeven dan ook niet in matchmaking

    Het enige wat bungie hoeft te doen is kijken wat de gamers er van maken, die gametypes testen en in matchmaking dumpen. En als je bijv. swords hebt, waarom dan geen ghosts? of warthogs (bij teams)? Dat lijkt mij best vet als je bijv. een level maakt speciaal voor ghosts.
     
  10. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    @ tomdamasker Halo heeft 1 van de Beter AI's en als een elite dekking zoek is tooch beter dan reageren ze te misnste dan alleen stil te blijven staan zo wordt het wat moeilijker en als je alles in i keer wilt laden dan moet je eerst een lange tijd wachten en dan boedoel ik ook lang wachten tot dat je kan spelen hoe ze het nu hebben opgelost vind ik prima zo soms ik de AI wel makkelijk of te leiden maar dat zullen ze wel verbetere in deel 3

    ze kunnen beter nieuwe maps maken want iedereen ken de maps van halo 2 nu wel
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Als ik zo'n beetje de reacties doorlees in deze thread krijg je meestal dit soort reacties te zien:
    - Meer Halo 1 singleplayer, meer Halo 2 multiplayer
    - Niks schrappen, alles erin
    - Meer tactiek
    - Betere AI

    Tenminste, globaal dan. Ik moet zeggen dat ik het er wel mee eens ben. ;)
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet het belangrijkste,

    DE HALO1 MULTIPLAYER en NIET die van halo2, qua speelstijl dan he en wapens en balans
     
  13. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik ook al, alleen dan bewegend
    [​IMG]

    @ svennies, we gaan jouw verhaal gewoon samenvoegen en opsturen naar Bungie, dan komen we al snel op een betere game uit
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @JBM-Tuning dank je , aangezien je perfect weet wat ik wil bedoelen .
    Nu is het zo dat je telkenmale in de beginfase tactisch voordeel hebt omdat je weet wie en wat er op je staat te wachten en je zodanig de sterkste tegenstand het eerst kan uitschakelen en zo je overwicht kan vergroten .
    De eerste keer dat je halo speelde moest je echt gaan uitzoeken welke tegenstander je over je had staan en vooral met hoeveel waren ze en waar staan ze precies opgesteld en dan moest je wou je verder komen echt vechten voor wat je waard was.
    Zo had je in halo ce op een bepaald moment dat je uit een lift kwam dat je een stelletje slapende grunts de hersens kon inslaan alvorens verder te gaan , maar bedenk nu dat je in het geval ik voorstel je daar op een keer die lift uitkomt geen stelletje slapende grunts maar wel twee klaarwakkere elites aantreft , dan moet je wéér het uiterste uit de kan halen om verder te komen en zulke feiten houden de gameplay afwisselend en vooral boeiend omdat je dan echt niet kan zeggen wat je er achter de volgende hoek nu net weer op je te wachten staat.:+
     
  15. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    verschilletje in tactiek:+ :+ een paar slapende grunts naar 2 klaarwakkere elites:+ :9
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep , en dan schrik je je echt verrot op dat moment en moet je dringend tot de actie overgaan , net zoals je die eerste keer toen je halo speelde en niet wist wat je er achter de hoek op je te wachten stond en je uiterst reflexmatig diende te handelen op de ontstaande situatie zonder dat je bij voorbaat wist hoe zwaar de tegenstand op dat moment was.
    Ik heb toen de eerste keren meermaals de rillingen over mijn rug voelen lopen dat als je geconcentreerd in gevecht was met de covenant , je onverwacht door een elite in de rug werd aangevallen , iets wat later door hetzelfde voorspelbare scenario tot het verleden behoorde aangezien je na verloop van tijd op voorhand weet wie je tegenkomt en vooral waar ze opgesteld staan.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En dan nog iets , halo2 bevat erg mooi uitgewerkte ingame scenes die een groot deel van het achterliggende verhaal vertellen en dit is briljant gedaan , edoch indien ze die programmeerruimte die deze filmpjes in beslag neemt gespendeerd hadden aan hetgeen ik voorstel , tja dan hadden we momenteel van een ubergame gesproken waarvan de replaywaarde zo goed als eindeloos was.:+
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    je weet niet waar je het over hebt kerel...

    als er iemand halo-skills heeft dan ben ik dat wel..(arrogant maar waar:p)
    en de oppermachtige pistol was juist het beste van heel halo..
    dan komt er weer zon kutnoob met ze dual smg....en je kan hem niet killen omdat je batle rifle niet snel genoeg is..(4 shot)
    dr zat gewoon geen balans in...

    wat mij betreft maken ze een remake van halo1:
    halo1 wapens..loopsnelheid en springhoogte van halo2..halo1 multiplayer levels +de kleinere halo2 levels+ nog wat nieuwe vrede maps..
    en je hebt het beste spel ooit gemaakt:)
     
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    alle noobs willen maar halo2 multiplayer en dat snap ik ook wel..fuckin makkelijk om iemand te killen..gigantisch veel nadelige glitches..en lekker cheaten..
    maar alle GOEDE spelers willen juist de halo1 multiplayer terug..
    en dat klinkt arrogant maar ik ben wel 1 van de beste spelers in Nederland en ik ken alle beste spelers in nederland en ik praat dus ook vaak met de die mensen dus ik weet waar ik over praat..haha:)
    kom me haten dan:)
     
  20. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee maar het is waar wat je zeg overt halo 2.. maar dat je de beste speler van nederland ben vind ik over dreven maja.. care?

    maar halo 1 was subliem maar om nou halo 3 nou halo 1 style te maken? vind ik niet .. halo 1 was iets nieuws en verassends maar ik heb lieverd dat ze iets proberen om met halo 3 een andere hoek in te slaan.. dan blijft de verassing erin en is het niet meer van hetzelfde..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina