1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij hebt duidelijk de boeken niet gelezen.. Als je de boeken gelezen hebt is het verhaal van Halo (1 en 2) zoveel beter

Nee dus, hij heeft het wel gezegd, maar niet officieel bekendgemaakt

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Zoals Joene90 zei: begint de hype nu al? Ik bedoel. Als dit nu al begint en de game nog meer gehyped wordt dan halo 2 zullen veel mensen hem weer "slecht" vinden. Ik vond halo 2 gewoon een goede game, maar ik heb al die hype ook niet gevolgd.

Ten tweede: Wat moet er uit? Daar heb ik maar twee woorden voor: De Flood. Wat een ongelooflijk irritante vijand is dat. In al de jaren dat ik al games heb gespeeld (en dat is toch al rond de 15 jaar) ben ik denk ik niet vaak zulke irritante vijanden tegengekomen.

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat dit spel gwoon poepruig word maar ik vrees het ergste :mad:
    maar het zou leuk zijn al gooien ze er bots in (ik dacht dat dat in HALO 2 al zou gebeuren :confused:) en gooien ze er zo veel verschillende voertuigen in dat je er bang van word 8) en er moet in de singleplayer veel maar buitenlevels zijn ipv die claustrfobische gangen...

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    hoor ik daar battlefield? 8) :D
    Ik wordt daar soms ook bang van het aantal voertuigen

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Battlefield heb ik nog nooit gespeeld, maar als halo 3 online meer als battlefield wordt, zou ik denk ik toch niet erg vinden, lijkt me enorm sjiek battlefield!

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    weer een goede mp, maar de sp moet nu weer leuker zijn. (ik vond die van halo 1 beter eigenlijk...)
    en een Thirtperson view zou ook wel cool zijn :D

7. Wimp

Wimp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er moeten bots en meer guns en voertuigen inzitten en meer singleplayer levels

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    veel grote buitenlevels _O_ ...bots in multiplayer _O_ ...en tja, betere graphics...maar das logisch...

en de flood moet er idd uit, want die ben ik helemaal zat...misschien het pistooltje uit deel1 _O_ weer trug, vond ik wel vet :)!

ze moeten niet ook 3e persoons doen... das kut voor HALO...

9. Rovak

Rovak Guest

De singleplayer levels moeten beter en minder linear, en de multiplayer moet nie zo genoobt zijn, alles heeft auto aim =S.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien ook een veldslag met iets van 500 marines die in warthogs en tanks en misschien anderen nieuwe voertuigen zitten?:D

11. Rovak

Rovak Guest

En geen valse beloftes meer, eerst allemaal zeggen dat er vette wagens, wapens, singleplayer maps (check de new mombasa trailer maar van E3 2004) inkomen en maar we hebben zien er niks van in de game =/

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat was inderdaad zwaar klote.. Ook dat filmpje waarin je in de stad tegen brutes aan het vechten was en dat een gewonde soldaat zijn SMG aan jou gaf..

13. Rovak

Rovak Guest

Ja, ze zeiden allemaal dat het vechten op aarde zou gebeuren maar we hebbe maar 2 zielige maps gekrege =S.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad!!! Daar ben ik zwaar pist voor geweest!
    ==> Zat verdomme dat level er gewoon niet in, ik dacht altijd dat dat het eindlevel ging zijn, maar toen zag ik het einde, dat was even slikken!! |:-

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja inderdaad dan kwam je bij dat monster teminste Cortana stond daar en ze zeiden iets.. Ik weet wel zeker dat er een gevolg komt;)
    Even voor de mensen Deel 2 nog niet hebben uitgespeeld.
    T zou vet zijn als zo'n level er in komt:

Er komt een filmpje en je ziet 3 grote vliegtuigen met marines en spartans. Jij bent daar 1 van. Jij zit samen met andere marines en spartans op 1 van de banken in het toestel te wachten. Andere marines praten een beetje over wanneer ze thuis komen en wat ze dan doen. Dan is het zover de Sergeant zegt dat ze kunnen droppen en je springt uit het vliegtuig. Om je heen zie je vele marines en spartans naar beneden vliegen met een parachute. Eenmaal als je geland hebt mag je heen gaan waar je wilt. Ga je rechtdoor? Naar een gebouw waar Jackals in zitten of ga je naar links en neem je een omweg naar een afgezet gebied door de covenant? De keuze is aan jou. Halo 3 :cool:

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Have no Fear Bungie is Here.... :p
    ik maak me nou echt totaal geen zorgen over halo3
    halo2 mag dan iets minder zijn geweest.. maar dat komt omdat bungie een deadline had te halen en nu hebben ze vast wel tijd zat..

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop het voor ze:+

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar nu zit bungie weer met een deadline, de game moet af zijn op de launch van de ps3, ik hoop dat ze er goed werk van maken!

19. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Als er splitscreen met 4 man inzit, vind ik het al heel wa!

20. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    dat zal er zeker wel weer inzitten denk ik ;)
    maar tegen bots zou ook wel grappig zijn :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina