Ik zie de MC niet zo snel met een mes rondlopen. Halo is geen stealthgame. Tenminste, niet op die manier imo. Je kunt best hier en daar een vijand besluipen, maar iemand om zeep helpen kan prima door een goeie mep van een gun.
Alle vijanden hebben wapens (as in wapens die schieten), en als je dan met je mesje aan het rondlopen bent komt dat een beetje lomp over imo. Als ik dat wil doen ga ik wel Metal Gear (oid) spelen.
Dan de vlammenwerper. Ik heb dat ding nooit gezien, dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen, maar bij de meeste games waar en vlammenwerper in verwerkt zit vind ik het alleen maar vervelend. Gekut op short distances met een vuurspugend ding waardoor ik ook nog eens het halve beeld niet zie. Veruit het minste wapen voor mij dus. Maar nogmaals, heb t bij halo niet gezien.
SMG mag van mij ook weg. Suf ding. Meer woorden ga ik hier niet over vuil maken.
Zelfde geldt voor die granade laucher van die Brutes.
Ik had ergens gelezen dat ze er een nieuwe versie van de Battle Rifle in gaan stoppen die zowel vol automatisch als semi automatisch (triple shots) kunnen schieten en dat de zoomfuntie er gewoon opblijft (was gewoon in deze thread d8 ik). Dat vind ik nou een mooi wapen... Goed met je ammo omgaan en elke kogel laten tellen.
De shotgun moet uiteraard ook zeker weer van de partij zijn. Geeft een aardige voldoening om een elite van dichtbij helemaal aan gort te knallen... Daarbij was het altijd mooi om de shotgun bij je te hebben i.c.m. een wapen voor de wat langere afstanden.
Melee combat mag wel iets geavanceerder dan die zelfde klapjes de hele tijd. Puur om het wat realistischer te maken.
Ik hou weer ff op.. ^^
Klik om te vergroten...