1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd.. alles herhalen maakt t alleen maar saai.. maar ik vind dat wel de kwaliteit van de SP van halo 1 terug moet komen.. volgens mij word halo 3 echt wel weer goed:)
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    de halo 1 multiplayer was mischien nog wel meer uit balans dan de halo 2 multiplayer, het is precies wat je zegt "het pistool is oppermachtig" dat ding was gewoon te machtig!
     
  3. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de Assault Rifle ook gewoon fijner als de SMG, hij is wel groter, maar het is een fucking Cyborg dus hij kan wel 2 AR's dragen
     
  4. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    we gaan nou niet MasterChief bekritiseren he :+
     
  5. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bekritiseer MC niet, ik bekritiseer de SMG
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    De Chief kan geen 2 AR's drgaen daar zijn ze veel te groot voor een Smg is veel kleiner dan een AR en de AR moet je wel met 2 handen dragen of je gaat scheef schieten
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Leesteken zijn stom die kosten veel te veel typwerk en zijn veel te kut ben het helemaal met je eens

    Misschien een verkleinde versie van de Assault Rifle?
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wat krijg je dan?

    Nee, dan kunnen ze beter kiezen. Ik heb ook liever de AR maar ze moeten natuurlijk ook rekening houden met de andere wapens. SMG mag er opizch wel uit. Je kon niet veel met het wapen. En als je ging Dual-Wielden was hij net zo ''minder''. BR mag er wel in blijven. Maar ik denk dat in Halo 3 dit allemaal goed gaat komen. Als je ziet wat Bungie met Halo 1 & 2 (kan) heeft gedaan moet je nagaan wat ze met de 'Veel krachtigere' Xbox 360 kunnen. Ik ben heel benieuwd naar deze game.

    Mischien is dit ook een reden waarom Halo zulke top games zijn. Bungie maakt verder ook geen andere games (wel gemaakt). Zo kunnen ze dus alle energie in de Halo Games stoppen en er dus top games van maken.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ben ik het helemaal mee eens.

    De SMG was eigenlijk nutteloos aangezien hij van een klein afstandje al niet meer accuraat was en de schade die hij toericht is ook minimun. Dual-Wield was hij ook niet veel soeps, alleen voor heel dichtbij. En op Heroic/Legandary ben je slim genoeg om niet te dichtbij je vijand te komen.

    En zoals al meerdere malen gezegd is: De start posities van de vijanden.

    Het zou inderdaad handiger zijn als heel het level in één keer geladen werd waardoor de troepen zich overal al bewegen en dus steeds op andere posities komen te staan. Maar daar tegenover staat natuurlijk wel dat de laadtijden aanzienelijk langer worden. Want in Halo:Combat Evolved/Halo2 werden alleen een stukje geladen en de rest werd tijdens het spelen geladen. Maar we spelen het natuurlijk wel op de XBox360, dus misschien is het dan weer wel mogelijk.

    Ook vind ik dat er wel een paar wapens bij moeten. Zo lijkt mij een mes (een soort variant op het Energy Sword) voor de MC. Ook moet de 'lock' functie van het Sword weg. Gewoon als Melee-wapen. Te gebruiken met B, niet één of andere aanval waarmee je een sprong van 5 meter maakt en iedereen afslacht... Ook moet de vlammenwerper van de PC-versie (Halo1) er in zitten.

    Multiplayer maps maakt mij niet zo uit, maar als ze alle tot nu toe verschenen maps (Halo:CE/Halo2) opgepoetst erin zouden steken en natuurlijk nieuwe maps ben ik ook tevreden.
     
  10. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    een top game maak je echt niet doordat je al je energie erin steek hoor .. :)

    een top game is een game die zich onderscheid van de rest in dat genre..

    ( in positieve zin uiteraard ;)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat niet. Maar dat blijkt wel bij Bungie. Ze maken geen Games die mensen wel leuk vinden en nu in de kast laten staan. Nee ze maken Games (Halo dus) die over een jaar nog vol op Xbox Live worden gespeeld. Halo is natuurlijk wel een uitblinker in z'n Genre. De redenen zijn duidelijk. Ik denk ook dat we ons verder niet te veel meer op de SMG, BR, AR etc. moeten focussen want ik denk dat we nog een boel andere wapens kunnen verwachten in Halo 3. Al moeten er oude wapens uit. Ik denk dat dat ook wel het geval is. Wat Willem zegt klopt ook wel, alleen moet er geen Vlammenwerper in. Dat is geen Halo wapen. Verder kunnen ze nog een boel fixen uit Halo 2.
     
  12. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wquad moet er echt weer in! Die ownde gewoon zoooo hard. En een mes zou ook handig zijn. Dat energie sword, ja zonde dat ze die erin hebben gestopt. Maar om als melee wapen te gebruiken, daar heb je ook weer niets aan. Kan je net zo goed de melee van het wapen genruiken.
     
  13. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    de SMG schiet sowieso al scheef, kan nooit erger worden
     
  14. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt zeggen dat die pistol lkkr is?
     
  15. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, die vin ik best relaxed, als je n beetje dr mee kan schieten gaat t goed


    *denkt na over waar ie zn 200e post zal plaatsen
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond in halo 1 de levels in het sneeuw ook enorm mooi, als er zo een levels in halo 3 gaan zitten hoop ik, dat de sneeuw zich echt opstapeld tot hopen sneeuw:), en dat je dan op je jeep ofzo rupsen(of kettingen rond de banden...) zou kunnen steken(of je neem een tank natuurlijk). Ik hoop ook dat als het begint te regenen dat de zand in modder veranderd, dat je op de aliens hun benen en op de marines modder ziet(ook gevechten in regen,...). En ik wil ook zaken als: felle winden die ineens opkomen, of gewoon een zon met enorme hitte,... noem maar op, de weersomstandigheden moeten er goed in zitten vind ik.
    Nu denk je misschien, komaan boss wat ben je allemaal aan het zeveren, het is een shooter,... maar ik vind dat dit soort zaken in next gen games moeten zitten, en waarom dan niet in halo 3 ofzo, dit maakt het veel intressanter en de makers zijn bekwaam, dat hebben ze al bewezen, dus hoop ik echt dat ze dit soort zaken in de game stoppen, ook al is het heel moeilijk om het er in te steken...
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie de MC niet zo snel met een mes rondlopen. Halo is geen stealthgame. Tenminste, niet op die manier imo. Je kunt best hier en daar een vijand besluipen, maar iemand om zeep helpen kan prima door een goeie mep van een gun. :cool:

    Alle vijanden hebben wapens (as in wapens die schieten), en als je dan met je mesje aan het rondlopen bent komt dat een beetje lomp over imo. Als ik dat wil doen ga ik wel Metal Gear (oid) spelen. ;)

    Dan de vlammenwerper. Ik heb dat ding nooit gezien, dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen, maar bij de meeste games waar en vlammenwerper in verwerkt zit vind ik het alleen maar vervelend. Gekut op short distances met een vuurspugend ding waardoor ik ook nog eens het halve beeld niet zie. Veruit het minste wapen voor mij dus. Maar nogmaals, heb t bij halo niet gezien.

    SMG mag van mij ook weg. Suf ding. Meer woorden ga ik hier niet over vuil maken. :cool:

    Zelfde geldt voor die granade laucher van die Brutes.

    Ik had ergens gelezen dat ze er een nieuwe versie van de Battle Rifle in gaan stoppen die zowel vol automatisch als semi automatisch (triple shots) kunnen schieten en dat de zoomfuntie er gewoon opblijft (was gewoon in deze thread d8 ik). Dat vind ik nou een mooi wapen... Goed met je ammo omgaan en elke kogel laten tellen.

    De shotgun moet uiteraard ook zeker weer van de partij zijn. Geeft een aardige voldoening om een elite van dichtbij helemaal aan gort te knallen... Daarbij was het altijd mooi om de shotgun bij je te hebben i.c.m. een wapen voor de wat langere afstanden.

    Melee combat mag wel iets geavanceerder dan die zelfde klapjes de hele tijd. Puur om het wat realistischer te maken.

    Ik hou weer ff op.. ^^
     
  18. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0

    In de eerste versie van Halo zat trouwens ook een mes, n machete, maar die hebben ze dr ook uitgehaald omdat t nergens op sloeg, aangezien je ook al kon slaan.
    Vlammenwerper slaat ook nergens op, das nix voor halo.
    Van die andere Battlerifle klopt, da's de MR5B of MR5C, staat idd in deze Thread, lijkt mij ook een stuk fijner (heeft nu ook weer een 60 round clip als t goed is:) )
    Shotgun, mwoah, wel relaxed in Midship, of in het gebouw in Zanzibar maar voor de rest hoeft ie niet zo, hoewel hij er wel in MOET blijven, soms heel handig in SP


    /Edit: hehe, eindelijk staat er dat ik 200 posts heb, terwijl ik al 5 posts heb gedaan voordat hij eindelijk oversloeg van 199 tot 200 :confused:
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het idee van het mes super, ten eerste omdat de MC ook een mes in de boeken gebruikt : (1ste boek, blz 203 ) '''There was a slight noise: the clink of glass bottles on the other side of the room. The jackhals turned ... and presented their unshielded backs to the MC. He exploded from his hiding place and jammed his blade into the base of the closest jackal's back...''
    En ten 2e... het lijkt me gewoon bruut om met een mes lichamen open te snijden in halo 8)

    Verder hoop ik dat er meerdere Spartans in het verhaal komen en dat er ( net als in het eerste boek) squad-based missie's komen. ( DoA heeft een spartan in de lijst... miss is dit een aanwijzing op nieuwe spartans? O-) )
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Waarschijnlijk heb je die posts dan ergens anders gemaakt. Sommige fora tellen niet mee eh? ;)

    Ik weet dat het in het boek staat, voor het boek vind ik het dan ook zeker wel ok. Lijkt me aleen gewoon suf om ermee te spelen. Halo is geen stealthgame en aan zo'n mes heb je gewoon geen kont in de Halo games. Overbodig dus (imo).

    Meerdere spartans hoop ik ook wel, maar een squad-based game? Doed! Het gaat over halo! Beter laten ze dat achterwege. Zou alle vaart eruit halen denk ik. Er zijn zat andere (oorlog)games waar ze dat in hebben gestopt. Stuk voor stuk X-bazar materiaal voor mij. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina