1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik zei niet squad-based game... maar missies...
    Dat je bijvoorbeeld met meerdere spartans ( co-op mogelijk lijkt me =) ) moet infiltreren op de hide-out van de prophets ofzow... ik zeg maar wat =p

    /edit: je hebt wel gelijk dat Halo gewoon een snelle shooter is, maar toen ik de boeken las over dat de MC met zn squad ergens een nuke moest plaatsen en wegwezen... dat vond ik gewoon zo vet xP
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  2. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    is the green mile een apart forum dan:confused: , daar heb ik die posts namelijk neergepleurd

    geen kont:9 klinkt wel tof, daar heb je geen kont aan \o/

    Lol, zou wel vet zijn, maaruhm, meerdere Spartans kan toch niet, ik heb ergens gelezen dan MC de laatste Spartan was, of ze maken nieuwe:9 lol, zou wel vet zijn

    /Edit: A ja, nu wordt het er wel gewoon weer bijgezet
     
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In het boek werd de bedenker van de spartans ( a.k.a. Dr. Halsey)
    als ik het goed begrijp nog eens door ONI teruggehaald voor nog een ander project... ik denk zelf dat dit Spartans II zijn .. majah miss heb ik het verkeerd begrepen/gelezen xP
     
  4. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0

    Spartan-117, de MasterChief was een product van het Spartan II Project, dus je hebt t verkeerd gelezen of onthouden
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat was het |:- maar halsey werd toch nog eens terug gehaald voor nog een project? :confused:
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ASEL, Green Mile en X-Bazar tellen niet mee. :cool:

    Er zijn nog meerdere spartans in leven hoor. Weet alleen niet meer precies welke. Kelly was d8 met Halsey weg. En dan waren en nog Fred en nog een gast ofzo. Linda (sniper) was volgens mij in Cryo-state.

    Nee, Halsey ging op eigen houtje met Kelly weg.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  7. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, naja dan zijn er weinig:9
    niet actief:9

    maja, ik heb de boeken ook niet gelezen, wil ik nog wel een keer doen.
    maaruhm, n Chick Sniper, beetje cliché, Brute Force had dat ook al:9
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyway.... het komt erop neer dat er best meerder spartans in leven zijn of nieuwe zijn gewerfd =P
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @ HaNNiesZ ,en toch heeft Reson voor een héél groot deel gelijk .
    In halo CE moest je zowel in single als in multiplayer wou je iets of iemand uitschakelen wel degelijk raak schieten en was een vaste hand en een goed oog en snelle reflexen ,skills dus altijd in het voordeel.
    Als je in halo ce met een sniper rifle schoot , en je mikte juist naast het hoofd van je tegenstander dan ging die kogel er ook effectief naast , en dit terwijl diezelfde kogel in halo2 dan altijd doel trof .
    En dit is wat Reson wil bedoelen aangezien het in de halo2 multiplayer véél gemakkelijker is om je tegenstrever te doden dank zij de auto-aim.
    Het pistool van halo CE is inderdaad een uberwapen , maar dan alleen in de handen van diegene die er mee kunnen omgaan.
    Wat mij betreft heb ik nooit begrepen waarom men van de battle-rifle een drieschotsmachinegeweer gemaakt heeft aangezien ik met halo ce en de goede oude assault-rifle ook altijd met bursts van 4 a 5 kogels per reeks werkte .
    Wat mij betreft mag die battle-rifle best blijven de grootte van het magazijn incluis , alleen dient hij volautomatisch te worden gemaakt zodat ik zelf wel het aantal kogels dat per keer afgeschoten wordt zelf kan bepalen net zoals met die goeie ouwe assault-rifle.
     
  10. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    @ svennies

    ik ben het er ook mee eens dat halo CE beter was dan halo 2 in single- en multiplayer. de wapens waren beter afgesteld, en idd die auto aim in halo2 irriteerde ik me ook dood aan. skills waren niet meer belangrijk in halo 2 maar eerder welk wapen je in je handen had.
    Maar laat halo CE nou met rust, Halo CE is een topgame. punt.

    maar hopelijk maken ze halo 3 echt niet zoals halo CE, heb je weer meer van hetzelfde! alleen verbetere graphics! zon spel hoef ik echt niet meer. Laat Bungie nou maar eens een spel maken die verschilt van halo Ce en 2,
    maar menig gamer weer verrast kwa spanning, gameplay en graphics.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar als hij vol-automatisch is (waardoor hij beter is) moet de zoom wel niet meer werken. Maar als hij semi-automatisch is natuurlijk wel.
     
  12. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    vol-automatisch niet ingezoomed
    semi-automatisch ingezoomed_O_
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Master chief, Fred, Linda en Will zijn samen met Sergeant Johnson in the Gettysburg naar aarde en kelly en Halsey in een chiroptera-class vessel kelly ging niet vrijwillig mee ze was gedruged en werdt naat het schip gedraag (op een tafel) door corpeal Locklear

    miss bedoel je deze
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, ok thanks. Zat er toch niet ver naast.. O-)
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bedoel je?
     
  17. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    F*** is dit echt of niet
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als ik Gravemind zo zie staan, denk ik van niet.
    Als je gewoon naar de mogelijke cover kijkt, zie je gewoon dat het niet klopt.
     
  19. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    miss een boek?, dat denk ik tenminste
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja doh! :cool:. Eric Nylund heeft 2 van de vorige Halo boeken geschreven vandaar dit plaatje. Maar ik kan niks vinden op Google, bol.com (waar ik ze had besteld) of Amazon. Ook op Bungie zie ik niks over het book Halo: Gravemind.

    Ik ga er vooralsnog ook vanuit dat dit fake is.

    Jammer though..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina