1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zou ik niet zo snel zeggen hoor. Ik zat er gisteren nog over te denken, ik denk wel dat er een nieuw boek komt. Sommige elementen in het boek zijn in de games totaal niet aan bod gekomen. En ik denk ook niet dat het gaat gebeuren in Halo 3. Toen ik de First Strike cover zag had ik ook zo mijn twijfels. Dat had ik zelfs bij de Halo 2 cover! Ik ben ervan overtuigd dat er weer een boek komt. Of het deze is? Wellicht, ik vind het vreemd dat ik deze tekening nooit eerder los heb gezien.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatste keer dat ik wat op Bungie heb gelezen stond er dat er nog minimaal 2 boeken in de wachtrij stonden. Dus dat zou inderdaad heel goed kunnen. Maar als dit (ik bedoel dit specifieke boek) waar zou zijn, dan zou er toch ook wat info over te vinden moeten zijn?

    //Edit; Nep dus \o/ :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat licht natuurlijk ook aan de release. Mischien dat ze pas met info komen als de release bekend is. Toch maar Bungie in de gaten houden de komende tijd. En het is mischien ook logisch dat er veel dingen niet in het spel zaten die wel in het boek zaten. Dat zie je ook met film's. LOTR for example.
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Sorry jongens, hij's nep. Maar ziet er wel behoorlijk echt uit, en er is alweer een 4e boek in de maak dus...
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Eric s druk bezig met deel 4 zoiets ston opbungie.net 2 maande gelededus het zal wel gereleasd worden na halo 3 denk ik
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat betwijfel ik. Persoonlijk denk ik dat Halo 3 2006 niet meer haalt, maar dat is enkel gebaseerd op mijn gevoel.
    Tussen Halo en Halo 2 in zijn zelfs 3 boeken verschenen. Welliswaar van twee schrijvers, maar toch is het best veel. Twee maanden geleden al druk bezig? Dat belooft veel goeds, ik kan niet wachten. Deze bestel ik wél meteen als hij uitkomt.
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    huh? Halo 3 komt uit in 2006 lente.. =S gezegt door bill himself
    hij heeft wellis waar gezegt dat halo 3 uitkomt waneer de PS3 uitkomt... iemand anders ( ik weet niet meer welke hoge pief het was van Microsoft) heeft gezegt dat Bill toen wel iets te hard van stapel ging en heeft gezegt dat halo 3 klaar is... waneer hij echt klaar is.. en dat zal in de lente zijn :+
    ( correct me if i'm wrong.. ik kan het verkeerd hebben gelezen die site was engels 8) )
     
  9. chaos_360

    chaos_360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze in ieder geval niet net zo als bij halo 2 te vroeg een datum aan kondigge waardoor ze sommigge dinge voor het spel weg moeten laten zoals die voortuigen die eerst op alle pics stonden en die er uiteindelijk niet in bleken te zitten
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt ongeveer wel wat je zegt. Bill Gates zei dat. Maar dat nam MS al snel weer terug. Ze bedoelden niet precies Halo 3, maar gewoon een toptitel. En dat van de lente, geen idee, dat zou mij dan ontgaan zijn.

    @chaos 360, dat komt niet door die datum. Bungie zag gewoon in dat het niet in hun gameplay pastte. Zoals ze zoveel mooie ideeën hadden die uiteinlijk niet echt wilden lukken. Zoals de straaljager, de engineers, en ga zo maar door.
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Bill zegt wel meer dus gewoon niet naar hem luistere,en als ze halo 3 in de lente uitbrengen hebt je een slechte game want halo 2 duurde oo zo'n 2 jaar voor dat die af was, en dat ze nu Halo 3 in een half jaar afkrijgen
    Dacht het niet


    die heeft iedereen gezien. maar somige voertuigen bijv. de ATV(Quad) konden ze niet programeren. en de Transporter hog (6 persoons warthog zonder gun) konden ze niet in de game krijgen IVM het verhaal dat was ook zo met de snowhog (gesloten cabine) en wat het met de jungle hog is gebruert weet ik niet. maar de vlammewerper die ze er in wilde doen hadden ze op nieuwe ontworpen allen conden ze hem Helaas niet programeren
     
  12. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze de graphics zoals Killzone 3 maken ( explosie effecten ) want ik denk wel da dat mogelijk is op de Xbox360.
     
  13. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het personeel is ten eerste verdubbeld sinds het laatste spel en ik denk dat ze er al een wat langere tijd aan werken hoor :{
    mjah.. lente klinkt idd heeeeeel erg ondenkbaar... maar het zou kunnen... we zullen wel zien :)
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij werken ze al aan Halo3 sinds de singe-player van Halo2 af was, en dat is al een hele tijd... Halo2 werd alleen zoveel keer uitgesteld wegens de multi-player, maar ze waaren toen al bezig met Halo3.
    Dus zo lang kan het niet meer duren:p
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik niet ze maakte eerst halo 2 af en toen begon een team aan de nieuwe maps en update's
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ze willen hem toch tergelijkertijd met de ps3 launchen? dan mogen ze wel opschieten...
     
  17. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zei bill gates ja maar ongeveer een week later werdt dat ingetroken door Microsoft zelf
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    idd, dus daar hoef je geen rekening mee te houden...
    en de launch van de ps3 is ook maar 1 groot raadsel nog (gaan ze lente 2006 halen?) dus je had sowieso ook al niks aan die uitspraak ;)
     
  19. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 moet weer gewoon op Halo 1 gaan lijken.
    Halo 1 is gewoon echt Halo. Bij Halo 2 heb ik soms het gevoel dat ik geen Halo speelt.
    Bij Halo was de auto-aim tenminste niet zo hoog als bij Halo 2.
    Bij Halo 2 moet je wel heel slecht zijn om iemand te missen omdat die auto-aim veelste groot is. Ik hoop dat ze bij Halo 3 de auto-aim hetzelfde maken als in Halo 1.
    En ik hoop dat er op Xbox-Live van Halo 3 niet weer van die goedkoope stand-beyers zijn.
    En hopelijk is er ook geen host voordeel meer in Halo 3.
    Dan zal het vast een heel erg vet spel worden.
     
  20. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter vragen wat moet er niet inkomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina