1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat schiet je daar mee op
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha inderdaad, dat zou een mooie thread worden 8)

    Wat moet er allemaal niet inkomen?

    Ehm... Nou bijvoorbeeld;

    *pony's
    *Super Mario
    *Vatzige wijven
    *beelden van Big Brother
    En nog meer van die ongein

    8)
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    _O_

    Kom op zeg, als we zo gaan beginnen..... :+
    Dan kan je een leuke lijst maken.
    Maar ben benieuwd of Halo 3 wat gaat worden, ze hebben wat goed te maken vind ik.
    In elk geval, moeten ze een kleine Hypre Creëren, en gewoon een goede shooter afleveren.
    En geen dingen beloven die uiteindelijk niet komen.
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten naar geen datum kijken; uitbrengen wanneer alles af is en wanneer er geen bugs meer inzitten.
    want in de film bij de le van halo2 verschoot ik ervan heveel geschrapt hebben door tijdsgebrek.
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik nou een goed id
    net zoals de makers van doom 3 (geloof ik) zeiden: The game's done, when it's done...
    _O_
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    yep en niet van halo3 moet uit zijn bij de launch van de ps3 daar komen alleen maar problemen van.

    ik hoop stiekem dat dit het laatste deel is met een pracht van een verhaal waar alle antwoorden worden gegeven op al onze vragen. :9 ( want nog een vierde deel zou msh uitmelkerij kunnen betekenen) hopelijk kan bungie ons nog voor een keer verassen
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ergens ben ik heel benieuwd naar wat er van Halo 3 gaat worden. Ten eerste om de dingen die ze zullen veranderen en ook om de graphics. Ik heb echt geen enkel idee hoe ze alles zullen doen. Ach dit zal wel 't laatste deel worden en idd, ze hebben nog wat goed te maken. Laat ze er wat moois van maken. Deze game zal overigens wel pas afgeleverd worden als ie ook echt af is;) ze hadden, zoals eerder gezegd nog wat goed te maken en met 2x zoveel man moet dat toch lukken. Ja, ik heb er wel vertrouwen in:)
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als het weer een heerlijke game wordt kunnen ze best een 4e deel neerknallen hoor. Waarom niet? Uitmelken kan in dit geval best, mits het niet ten koste van kwaliteit zal gaan.. Imo. ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat ze dat dubbel verhaal behouden ik vondt dat iets speciaal.
    maar ze mogen dan wel de game iets langer maken
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk wel maar gaan de gamers wel telkens 60 euro willen neerleggen voor een game die dan bijna niets zal veranderen buiten de verhaallijn.
    maja kijk naar fifa06 elk jaar een kleine verandering maar het verkoopt goed
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Klopt , wat de final fantasy reeks kan , kunnen ze met halo ook , zolang het verhaal maar goed is en blijft mogen ze wat mij betreft doorgaan , de ruimte is toch méér dan groot genoeg.:+ ;)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    op elke ring een ander verhaal
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Oh dan zijn er al minimum 7 vervolgen nodig , plus dat ze ark nog moeten vinden , en wie weet verschijnen de forerunners nog wel in het verhaal alhoewel men zegt dat ze uitgestorven zijn , zou het best kunnen dat ze eerst uit dit deel van het heelal zijn weggetrokken om dan later hier weer terug te keren , en dan zal er waarschijnlijk meer dan zeker tegen ze gevochten moeten worden omdat zij hun supprematie als heerser en overwinnaar niet zonder slag of stoot zullen willen delen met de menselijken en zeer zeker niet met het verbond van de covenant .
    Nee , de volgende plotwending in de halo reeks zou best wel eens kunnen wezen dat mensen en covenant zullen gedwongen worden om samen tegen de forerunners te strijden en dan zijn we wéér voor enkele afleveringen in de saga zoet , aangezien we dan ook de thuiswereld van de forerunners zullen moeten gaan zoeken en aanvallen.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    svennies snapt het :cool:

    Mja, dit zou ook best wat minder simpel uitgewerkt kunnen worden..
    Anders wordt het inderdaad gewoon uitmelken. Halo, Ring 1, Halo, Ring 2,... tot aan de Laate Halo. *gaap* ;)
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , en wat mij betreft mag er op live in elk level een schuilhut verwerkt worden waar wij samen een duvelke of een hertogh jan kunnen drinken en dan ieder overhand met de sniper een tegenstander uitschakelen , one shot , one kill , one drink.:+
    Nee serieus nu , zolang de halo reeks het verhaal op zich boeiend weet te houden en met de nodige plotwendingen mogen ze van mij blijven doorgaan .
    Dat in halo2 de arbiter op zich ten tonele verscheen zou best wel eens kunnen inhouden dat er een moment gaat komen dat de arbiter en masterchief met elkaar gaan samenwerken en dit kan alleen als er een vijand ten tonele verschijnt die niet gelieerd is aan de mensheid of de covenant .
    En hier zou men wel eens de forerunners terug op het toneel kunnen zien verschijnen . :cool:
    En het belangrijkste is dat bungie met de halo reeks een kaskraker van het zuiverste soort heeft , en deze kip met de gouden eieren zullen ze heus niet op de slachtbank leggen , wees maar zeker.;)
     
  16. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is over een tiental jaar deeltje 7, de beste, er eindelijk :cool:
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Oooow , tegen dan ga ik juist met pensioen , géén probleem dan aangezien ik dan dagen en nachten aan één stuk kan blijven doorspelen.:+ :cool:
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet elke ring bestaat nog zo ie zo is 1 ring vernietiged en van 1 0f 2 ringen is het niet zeker meer dat ze bestaan

    en een deel van de covenant werkt al samen met de mensheid (Elite's, Hunters en Grunts althans op de halo ring en de schepen daar bij) de Prophet's, brute's, drone's en jackels zijn nu ook tegen de andere helf van de covenant dus ze zullen al samen te vechten.

    wat wel kan is dat truth de kristalen gaat gebruiken (staat in de boeken) en naar andere halo ringen vlucht en dat jij ze achter na gaat om ze de vermoorden en dat op die halo ring nog forerunners leven en truth gaan volgen,
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Daar zit wat in , maar het kan ook best zijn dat truth met de kristallen voorlopig terug vlucht naar de covenant homeworld om zich daar te reorganiseren en dat de masterchief met zijn troepen en de arbiter en zijn volgelingen zich bij elkaar moeten aansluiten om de covenanthomeworld aan te vallen teneinde truth te kunnen uitschakelen .
    En dan is het helemaal niet uitgesloten dat je daar op het einde van de strijd op de covenanthomeworld de forerunners op het toneel zal zien verschijnen als dé grootste vijand van zowel mensheid als covenant en deze dan zullen verplicht zijn om een totaal verbond te sluiten om deze dreiging het hoofd te bieden.
    Aangezien de forerunners de bouwers van de haloringen zijn en bijgevolg de superieuren op het gebied van technologie zijn zouden zij en zij alleen instaat zijn om de tot nu toe geneutraliseerde ringen weer te activeren zodat het nieuwe verbond dat er noodgedwongen zal ontstaan tussen mensheid en covenant zich gedwongen zal zien om deze bedreiging voorgoed uit te schakelen.
     
  20. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    allemaal leuke verhalen hier:p:D.
    maar ik vind wel dat Halo³ de laatste moet zijn, gewoon een trilogie maken...
    dus gewoon ongeveer 20+ uur aan gameplay in Halo³ en het zit wel goed.
    Mooie graphics, goede sound en BASTA!!!
    Maar dan moet er ook alles in zitten, goede stukken stad levels, beetje woestijn levels, en dan weer op een halo, en dan zoals Halo1, dat je sneeuw tegenkomt en jungle.
    En dan ook de Forerunners enz.
    Grootte battle's waarme jij de MC met mariner's, odst, en de goede kant van de covenant vecht tegen: slechte kant van de covenant (brute's, jackals ect.), The Flood, Forerunners, meschien nog een nieuwe enemie. Dat moet ong. de eind battle worden. en op het eind moet je weer vluchten zoals in Halo1, dat alles met veel actie en xplosie's, and i'm a happy gamer;):p
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina