Nee deze gaat over Halo 3. Hierboven ging het over halo 4, 5, 6, ...
/mierenneuk-mode
Misschien leuk in de storyline;
Eerst een massive battle op aarde.. Aliens worden weggetrapt van de planeet, ruimteschip in, misschien even een kort leveltje in het ruimteschip. Koers zetten naar Reach en daar, zoals in de boeken beschreven, echt heel veel kont gaan schoppen.
Dit moet dan ook de plek zijn om andere spartans tegen te komen. Zij hebben het moeilijk daar en zitten ingesloten dan kom je aan in je schip die je netjes op de hoofden van een lading Elites / Brutes parkeert. Waarna je jezelf dus in de strijd voegt met een nieuwe vooraad wapens en manschappen.
Ik weet alleen niet of in de Halo games nu al naar voren was gekomen dat Reach vernietigd was. Maar ik dacht het niet.
Anyway, dan gaan we verder. Arbiter is ook op het ruimteschip. En omdat de overmacht van de covenant veel te groot is op reach, en Arbiter gewoon een bad-ass motherfucker is, overtuigd hij de Eiltes om ook mee te komen vechten samen met wat trouwe grunts. Het evenwacht keert terug en zo moet je Reach bevrijden van de invasie.
De Covenant trekt zoch terug naar een Halo die in de buurt zweeft om het zo af te maken. Dus de MasterChief vertrekt naar die Halo om het ding onschadelijk te maken. Arbiter blijft op Reach om daar de boel schoon te vegen/ gevangenen te bevrijden.
Ik heb geen id of dit al (soortgelijk) eerder is gepost, maar ik moest er opeens aan denken. ^^
PS: Dat op aarde moet uiteraard minstens 5 levels groot zijn. En dan heb ik het over grote levels ja..
Maar aangezien Reach te vergelijken was met aarde moet het qua landschappen wel goed zitten...
//edit; Ik besef me opeens dat ik nu met heel de storyline zit te kloten, en dat het eigenlijk niet kan. Maar ik ga dus niet deze lap tekst weghalen. Moeten ze maar wat op verzinnen dan
Klik om te vergroten...