1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, dat is dus een behoefte die je nu hebt. En als je die geweldige game hebt gehad, krijg je vanzelf behoefte aan iets nieuws. Misschien worden er wel weer nieuwe deuren geopend waardoor je zoiets hebt van 'damn, ik wil nu eigenlijk wel een 4e deel..' ;)

    Who knows.. Eerst deeltje 3 maar eens rustig afwachten..
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ja daar zit wel wat in ja, je heb gelijk, eerst zien wat deel ³ ons brengt:), en dan wel zien of we een nieuwe willen:p
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , en je mag er al gerust van uitgaan dat er op dit moment al een ploeg bij bungie bezig is om de verhaallijn van deeltje 4 uit te stippelen aangezien deel 1 en 2 kaskrakers van het zuiverste soort waren en van deel 3 moeten we nog afwachten , maar dan nog zal er altijd zeker nog een vierde deel gemaakt worden aangezien ze met de voorbereiding hiervan niet kunnen wachten op de verkoopsresultaten van deel drie en er dan te veel tijd tussen de vervolgen komt te liggen.
    En halo is een hype , en hypes houden zichzelf in leven omdat telkens er een nieuw deel uitkomt de fans het toch massaal zullen kopen , kijk maar naar de final fantasy reeks , het mooiste voorbeeld dat je kan nemen.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    True, maar bij een reeks als Final Fantasy is het wel zo dat de delen los van elkaar staan (afgezien van X-2 ofzo) en dat helpt ook wel om de levensduur van een reeks te verlengen..

    Neemt natuurlijk niet weg dat we met Halo ook nog wel even zoet zullen zijn.. ;) Alleen zal ook dit verhaal een keertje moeten eindigen..
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ff heel iets anders. Ik vidn het jammer dat er zoveel mensen zijn die een Alles-In-1 wapen in Halo 3 willen. Je weet wel, Eentje met scope, automatisch en granaat werper. Dat moet juist niet. De wapens in Halo 2 waren qua set prima, alleen het moet iets gebalanceerder. Zo behoud het Halo universum ook z'n geloofwaardigheid.
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm heb je deel 2 gespeeld

    maar ja veel mensen weten het niet de homewereldvan de covenant is al vernietiged /overgenomen door de Flood en de gravemind dus the holy city (waar de master chief de laatste paar level af speelt) is de homeworld van de covenant er zijn wel planeten (althans dat stond op een link site van bungie) dat elk ras een eigen planeet hebben. allen de elite's en prophet's delen een planeet dat zie je in en van de scene van de game dat de elite's en prophet's eerst in oorlog waren totdat ze sporen vonden van de forerunners. zijn de elite's de guards van de prophet's geworden totdat de brute's het overnamen
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Van mij mogen ze er wel een einde (en dit keer goed) aan maken bij deel 3.
    Niet omdat ik Halo niet goed vind, verre van dat.
    Maar ik wil gewoon geen 2e Halo 2, waarbij je echt het idee krijgt dat het verhaal gestretched wordt en vervolgens in het midden afgekapt wordt.
    Tenminste zo ervaarde ik het.
    Halo 3 moet gewoon het verhaal van Master Chief eindigen. Goed of slecht.
    Echter wil dat niet zeggen dat Bungie niet verder kan met het Halo universe.
    Mij lijkt het bijvoorbeeld erg tof als ze een spel zouden maken wat over een/de Forerunner(s) gaat.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan inderdaad ook. Ik hoef ook geen open einde eigenlijk. De tijd tussen de verschillende delen is me daarvoor ook teveel.

    Halo hoeft inderdaad niet op te houden na het verhaal van de Master Chief. Stuur jij dit ideetje ff door naar Bungie? :cool:

    Maar nogmaals, eerst maar eens kijken van ze van H3 gaan breien. Ik zit alweer veel te ver vooruit te kijken.. ;)
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ach meer mensen doen dat en er is niks mis mee
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is deze thread er :D
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 4 zal natuurlijk gaan over het verhaal voor Halo 1, dat zul je altijd zien.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee deze gaat over Halo 3. Hierboven ging het over halo 4, 5, 6, ... ;)

    /mierenneuk-mode

    Misschien leuk in de storyline;

    Eerst een massive battle op aarde.. Aliens worden weggetrapt van de planeet, ruimteschip in, misschien even een kort leveltje in het ruimteschip. Koers zetten naar Reach en daar, zoals in de boeken beschreven, echt heel veel kont gaan schoppen.

    Dit moet dan ook de plek zijn om andere spartans tegen te komen. Zij hebben het moeilijk daar en zitten ingesloten dan kom je aan in je schip die je netjes op de hoofden van een lading Elites / Brutes parkeert. Waarna je jezelf dus in de strijd voegt met een nieuwe vooraad wapens en manschappen.

    Ik weet alleen niet of in de Halo games nu al naar voren was gekomen dat Reach vernietigd was. Maar ik dacht het niet.

    Anyway, dan gaan we verder. Arbiter is ook op het ruimteschip. En omdat de overmacht van de covenant veel te groot is op reach, en Arbiter gewoon een bad-ass motherfucker is, overtuigd hij de Eiltes om ook mee te komen vechten samen met wat trouwe grunts. Het evenwacht keert terug en zo moet je Reach bevrijden van de invasie.

    De Covenant trekt zoch terug naar een Halo die in de buurt zweeft om het zo af te maken. Dus de MasterChief vertrekt naar die Halo om het ding onschadelijk te maken. Arbiter blijft op Reach om daar de boel schoon te vegen/ gevangenen te bevrijden.

    Ik heb geen id of dit al (soortgelijk) eerder is gepost, maar ik moest er opeens aan denken. ^^

    PS: Dat op aarde moet uiteraard minstens 5 levels groot zijn. En dan heb ik het over grote levels ja.. :cool: Maar aangezien Reach te vergelijken was met aarde moet het qua landschappen wel goed zitten...

    //edit; Ik besef me opeens dat ik nu met heel de storyline zit te kloten, en dat het eigenlijk niet kan. Maar ik ga dus niet deze lap tekst weghalen. Moeten ze maar wat op verzinnen dan :+
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  13. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor een goede storymode, vette graphics, vette actie, veel en vette wapens, meer voertuigen, en een geniale Live experience :D
    zal wel lukken met bungie denk ik ja
     
  14. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    en niet te vergeten, en prachtige systemlink ervaring
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    ja ,of dacht je dat ik hem voor de versiering gekocht heb .
    De covenant is een verbond van verschillende rassen , en die huizen in géén geval op één en dezelfde planeet,aangezien de uiterlijke verschillen en nog belangrijker de onderlinge conflicten die er tussen hen spelen .
    Mijn typering covenanthomeworld is misschien ongelukkig gekozen in dit verband , maar het leek me het beste woord om de covenant te typeren op dit moment.
    En de flood kan een planeet van de covenant overgenomen hebben , maar stellig niet alle planeten en dit omdat de flood wel bloeddorstig is en een planeet bijgevolg uitmoordt en zichzelf op lange termijn , en de flood niet als een intelligent wezen bekend staat om na de verovering van één planeet via de technologie van deze overwonnen volken zich de toegang tot de volgende leefwereld te verschaffen aangezien ze enkel en alleen door de ruimte verspreid zijn door hun gevangenschap op de haloringen.
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtig verhaal dat moet ik wel toegeven

    als dit na 3 komt dan heb je hier de uitleg over reach als dat niet is ja dan heb je nog steeds uitleg over reach :)

    reach bestaan nog en de covenant ships zweven er nor ron (en nu komt die maar) maar als je deel 3 hebt gelezen is de Master Chief al op reach geweest om de spartans te halen en toen ze weg gingen hadden een een nova op een timer gezet (nova is een bom dat de opervlakte van een planeet compleet weg vaagt) dus reach is compleet ''gezuiverd'' en glassed (dat doet de covenant als ze een planeet veroverd hebben dan bombarderen ze de planeet en zoals meer mensen weten schiet de covenant met plasma dus de planeet dat de covenant bombardeerd krijgt een glaslaag) en vlugt de Master chief in de abcent justice die hij bij de eerst halo (na de onploffing in de debriesfield) heeft gekaapt.
     
  17. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop gewoon dat de online functie weer super vet wordt en nu eens zonder cheaters. En natuurlijk vette graphics
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Er moet een enorm slagveld in komen... (lees 100 human's tegen 200 bad guys )
    zon soort lord of the rings battle dat de tegenstanders steeds dichter in de buurt komen . en dan op een bepaald moment kom jij in een warthog met nog 3 warthogs achter je aan aanscheuren en knal je een flink aantal plat.
    En dan pak jij en een stuk of 8 anderen een plasma sword en dan ga je zo tekeer op t slagveld :) zoiets
     
  19. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Halo, geen Lord of the Rings...
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    afgekeurd :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina