Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bungie mailde mij net dat het is goedgekeurd :cool:

2. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Sure

Dream on boy

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    inderdaad laat die plazz maar lekker dromen!
    rare jongen is het! pfff denkt ie nou echt dat bungie serieus ingaat op dat rare gebrabbel van hem..

|:-

maar wat ik bedoelde is dat ik gewoon hoop op zon groot gevecht :)
    zon overweldigend gevecht waarbij lijken om je oren vliegen.
    Met geschreeuw, explosies en kabaal en weet ik het wat allemaal nog meer.

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Halo geen Call of Duty

5. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    het is opzich wel een leuke idee al hebben we het eerder besproken

en Darkon 83 whats next ?

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk iets als het is halo geen harry potter :+

7. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    okeej wat d8 je van dit:

je begint als mc in dat schip hij dood gewoon heel veel covenant, aan het einde van het level word ie opgehaald door een pelican.

dan begin je een level met de arbiter jij gaat met sgt johnson, cortana en miranda keyes op zoek naar in amber clad je baant een weg door het level en verslaat de overgebleve flood en covenant.

dan is er een level dat mc geowon op aarde de covenant bevecht.

het 4e level zit de arbiter met de rest in amber clad op zoek naar the ark. ze vinden het en zien dat de covenant daar ook al is. nou dan gewoon weer door het level heen vechten.

op aarde is mc druk bezig met knallen op een gegeef moment zien ze 1 grote covenant schip die land en daaruit komt de FLOOD! want de flood is intilligenter dan in deel 1 van halo. ze kunne zoals je gezien heb vliegen op dat level met die vliegende pelicans gevuld met flood. dan knal je dus die flood dood, maar het zijn er te veel. je trekt je trg met de overgebleve mariniers.

de arbiter vind de ark en stopt dus de halo ring die al geactiveerd is.je stapt weer in amber clad en je vliegt richting de aarde. op aarde gekomen zie je de master chief en zijn jullie dus allemaal samen weer..

in dit level is er een groot gevecht met grunts, elites, hunters, humans en de mc en arbiter. tegen de flood die zich al vermedigvuldigd heeft. jij knalt jezelf gewoon door het level heen en schiet alles dood wat je tegen komt. aan het einde van het level stap je in een covenant schip waarin de laatste prophet inzit.

je gaat mee samen met die arbiter ( voor deze mogelijkheid is online co-op modus wel leuk) jij als arbiter of mc speelt je gewoon door het level en mooord alles uit. aan het einde maak je de prophet af.

en wat wel leuk zou zijn: een anti - zwaartekracht gun, een nieuw soort human granate werper, een helikopter of een kleine vliegtuigje voor de humans. voor de covenants een nieuwe tank die van die coolle strale schiet en nieuwe warthog van dessertr of transport. nieuwe vijanden soals de juggernaut flod alleen dan aangepast.

en dat is wel so beetje mijn idee..:9 maarja het is nie alles wat ik in me ged8e heb anders werd het te lang:p

8. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    Darkon 83 ik doe met je mee

Het is Halo, geen Half-Life 2

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Darkon 83, jij niet. 8)

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    lol:p8), maar is wel zo, zo een anti-grav. gun past niet in Halo.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar het zou zo ook wel vet zijn:

Je krijgt allemaal filmpjes te zien wat er voor halo 3 gebeurde en als dat af is zie je jou op aarde waar alles rustig is. De technologie van de humans is wat sterker geworden en op daken staan veel afweer geschutten.

Opeens galt het door de hele stad: Een onbekend projectiel (vliegtuig) raast met camouflage over de stad heen en niemand weet waar het heen ging. Plotseling hoor je in de verte allemaal gesuis en zie je 1000den vliegtuigen over de stad scheren schietend en tierend. Masterchief gaat er achter aan in een soort motor voertuig en plotseling zie je allemaal dode lijken liggen en een teken. Op de grond zit een groot symbool. Je weet niet wat het is en je besluit terug te gaan. Je overlegt met die neger van deel 2 (ben zijn naam vergeten:eek:) dat je op onderzoek uit moet gaan en zo begint level 1 :D

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit word dan weer een soort van Star Wars. Met die moter enzo. Nee dat is niets.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dude, dan vind je het lotr, dan weer cod dan weer dit:+ Maar hoe bedoel je star wars? Het kan toch gebeuren die vliegtuigen? Ook toch in het echt? En MC krijgt heus geen Lightsaber :+

14. Victor

Victor Guest

Kom dan zelf met ideeën. :{

15. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het zelf verzonne is maar dit kan echt niet want het zij allemaal delen die aan elkaar geplakt zjn en dat kan niet want dat is gewoon onlogisch

Cortana zit in de holycity en de in amber clad ook
    The Arbiter Miranda en Srg Johnsons zitten op de halo ring

De flood kan schepe besturen maar allen als er een Brain (zo het dat beest) in zit en ze hebben de in amber clad overgenomen maar angezien de in amber clad neer gestort is in de holy city dat zie je alsje het laatste lvl met de Master Chief

Volgens bungie.org zit de ark op aarde of de maan

de UNCS heeft geen helicopters het zou wel een kleinere pelican kunne worden of een longsword en er zjn al verschillende wathogs allen zijn ze niet in de game verwerkt en een zwaartekracht wapen kan niet want de technologie is nog niet zo verontwikkeld

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok komt die,

MC land op de aarde, het is er heel vredig en gezellig. Ze vieren allemaal de terug komst van MC. Dan als het 'feestje' ten einde komt, gebeurt er iets vreemds. De grond trilt er schijnt een raar licht buiten in de hemel. Het worde er steeds mee, en dan zien ze dat het verschillende schepen zijn. MC gaat met een paar mariniers op de landings plaats af. De elites stappen uit en maken zich klaar om te vertrekken. MC moet ervoor zorgen dat dit niet gaat gebeuren. (er zijn geen 1000 vliegtuigen geland hoor, maar een stuk of 2 3 )

Zoiets in het begin.

(ps. Ik heb Halo + Halo 2 meerdere malen uitgespeeld en alle filmpjes bekeken, maar snap de verhaallijn niet goed, dus als iemand mij kan vertellen of de Halo boeken in het NL te verkrijgen zijn, graag. En anders, kan iemand het miss uitleggen?

Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    het is Halo, en geen starship troopers ofzoOo...:p haha nee hoor8)

maarre, op het eind van Halo² zit MC in een schip van de Covenant met de Prophet aan boord, die schip gaat naar de aarde toe.
    Hoe kan het dan rustig zijn als MC op de aarde komt terwijl hij via een schip van de Covenant naar de aarde gaat...

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees dit eens:

Ik snap niets van die verhaal lijn. En wat zijn de Prophet? En hoe weet ik nouw dat die aan boord zitten? Ik ben vrij goed in engels maar snap het verhaal gewoon niet zo goed.

19. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    oke het verhaal zit zo koop de boeken (grapje) nee ik meen het
    om het verhaal samen te vaten doe je niet zo maar ik probeer het

op 6 jarige leetfijd worden kindere weg genomen bij hum gezin en vervangen door een kloon. de UNSC start een special project genaamt Spartan 2 project john (naam master chief)wordt Spartan 117 genoemd en begint gedwongen te trainen samen met dacht ik 75 andere kinderenop de leeft tijd van ongeveer 10 jaar oud krijgen ze special groeimiddelen toegedient. op 2 jarige leeftijd hebben ze het lichaam van een topatleet. op een gegeven moment komt de UNSC in aanraking met de covenant, de UNSC probeert contact te leggen maar de covenant opent vuur nu is het oorlog tussen de UNSC en de Covenant. aangezien de covenant veel betere Ship wapens hebben wordt de UNSC bijna bij elk gevecht verslagen en wordt het gebied van de UNSC flink verkleind maar bij planeet Sigma Octanus 4 doet Captian Keyes het onmogelijk en schakeld 4 covenant cruiser uit. en er 1 cruiser richting de planeet gaat (wat niet normaal is) worden de spartans ingezet. in de ruimte ariveert er en unsc floot + de refit station Cradle omdat er een groote floot van de covenant aan komt dar ongeveer 2 keer zo groot is als de UNSC floot maar de admiraal heeft een idee alleunsc ship moeten een pecial formatie in nemen en hun MAC-gun (Magnetic Acceleration Cannon) laden en Shiva warheads Archy-missles onlucken toen de covenant kwam schoten ze gelijk met alles wat ze hadden mar als dat aan zou komen zou er niks meer over blijven van de UNSC dus werdt de Cradle als leefend schild gebruikt ondanks deze Tijdelijk win verloor de UNSC toch nog Sigma Octanus 4. de spartans werden ingezet om informatie over de covenant inwinnen en uit te zoeken wat de covenant deed. omdat het zo slecht ging werdt project MJOLNIR gestart de spartans kregen hun armor (het schield systeem komt eigenlijk van een jackel allen verbeterd). toen het ship van Captian keyes weg ging plaatste de covenant een zender op het Ship. zo kwam de covenant op de lokatie van reach. maar voor de aanval op reach kregen de spartans de missie om een covenant ship over te nemen en Keyes moest ze daar mee helpen samen met de Pillar of Autumntoen ze op weg waren kreeg elk UNSC ship het bericht dat reach (HET militar Fortress) onder aanval was en dat elk ship moest helpen de spartans moesten op de grond help allen 3 spartans moest een Database vernietigen dat nog in een orbital station zat met gegeven van aarde vernietigen. dat teams bestond uit john linda en johsua dat ging helemaal fout om dat ze 3 tegen 1000 werden outnumberd. de master chief en linda (dit in coma lag) die kon weg komen. en 1 ding was zeker Reach has Fallen Keyes maakte een blind jump met Slipstream en kwamen bij een vreemd voorwerp aan in de vorm van een ring

Einde boek 1

morgen typ ik wel boek 2 want nu heb ik kramp in mijn vingers want ben al een half uur bezig

20. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had het ook ff snel verzonne..weet jij dan een nieuw leuk wapen?? een zwaard:9 want je moet het zo zien battlerifle - carbine, smg - plasmarifle, plasma pistol - pistol, covenant beamrifle - sniperrifle, rocket launcher - fuel rod gun. bruteshot -..... en plasma sword - ...... we moeten ds meer human wapens een granaten launcher tegenover de bruteshot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina