okeej wat d8 je van dit:
je begint als mc in dat schip hij dood gewoon heel veel covenant, aan het einde van het level word ie opgehaald door een pelican.
dan begin je een level met de arbiter jij gaat met sgt johnson, cortana en miranda keyes op zoek naar in amber clad je baant een weg door het level en verslaat de overgebleve flood en covenant.
dan is er een level dat mc geowon op aarde de covenant bevecht.
het 4e level zit de arbiter met de rest in amber clad op zoek naar the ark. ze vinden het en zien dat de covenant daar ook al is. nou dan gewoon weer door het level heen vechten.
op aarde is mc druk bezig met knallen op een gegeef moment zien ze 1 grote covenant schip die land en daaruit komt de FLOOD! want de flood is intilligenter dan in deel 1 van halo. ze kunne zoals je gezien heb vliegen op dat level met die vliegende pelicans gevuld met flood. dan knal je dus die flood dood, maar het zijn er te veel. je trekt je trg met de overgebleve mariniers.
de arbiter vind de ark en stopt dus de halo ring die al geactiveerd is.je stapt weer in amber clad en je vliegt richting de aarde. op aarde gekomen zie je de master chief en zijn jullie dus allemaal samen weer..
in dit level is er een groot gevecht met grunts, elites, hunters, humans en de mc en arbiter. tegen de flood die zich al vermedigvuldigd heeft. jij knalt jezelf gewoon door het level heen en schiet alles dood wat je tegen komt. aan het einde van het level stap je in een covenant schip waarin de laatste prophet inzit.
je gaat mee samen met die arbiter ( voor deze mogelijkheid is online co-op modus wel leuk) jij als arbiter of mc speelt je gewoon door het level en mooord alles uit. aan het einde maak je de prophet af.
en wat wel leuk zou zijn: een anti - zwaartekracht gun, een nieuw soort human granate werper, een helikopter of een kleine vliegtuigje voor de humans. voor de covenants een nieuwe tank die van die coolle strale schiet en nieuwe warthog van dessertr of transport. nieuwe vijanden soals de juggernaut flod alleen dan aangepast.
en dat is wel so beetje mijn idee..
maarja het is nie alles wat ik in me ged8e heb anders werd het te lang
Klik om te vergroten...