Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Grootser, meer grote veldslagen, spacebattles, meer polygonen, meer, meer , meer. En gewoon net zo vloeiend als Halo 2. En nu wel met Hang 'em High.
     
  2. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Betere Singleplayer, betere cheatersbeveiliging, Hang 'em High, En natuurlijk alles wat ik verwacht van de nieuwe Xbox
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Bots zijn dus echt niet goed voor een spel als Halo. Bots komen meestal voor in hectische shooters waar iedereen door elkaar heen rent, maar ik denk niet dat Halo er beter van zou worden als er bots in komen --> Ga maar op l!ve, genoeg tegenstanders
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja sommige hebben dan weer geen live Joene zoals ik..
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan nodig je vrienden uit, of speel je de SP.. Ik denk serieus dat bots niet ten goede van halo zullen zijn
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 moet juist wel hebben:

    - 360 GFX
    - Grootse/chaotische veldslagen
    - Een fatsoenlijke en goed uitgewerkte verhaallijn
    - Een GEBALANCEERDE L!VE-optie

    Halo 3 moet juist NIET hebben:

    - Bugs, glitches etc.
    - Maffe en belachelijke grote monsters
    - Een "verstand op Nul" achtige shooter.

    Conclusie: IMO moet Halo 3 wat realistischer worden, niet meer blauwe kogels, bunnyhoppen over wolkenkrabbers, na 10 hits pas een Kill etc.
    Gewoon een bugloze, 360 GFX, FPS Shooter.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    De game zal wel heel goed worden, als je weet dat het team dat aan halo 3 werkt uit 130 man bestaat!!! En microsoft pompt in dit game zoveel geld, dat het niet normaal is, dit game moet weerstand bieden tegen de launchgames van de ps3,dus.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer (of eigenlijk beter) dat de launchtitels van de 360 een jaar eerder uitkomen dan die van de PS3. ;) |:-
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    In Halo 3 moet komen,

    Een Beter Verhaal
    Betere Gameplay
    Vettere wapens
    Betere wapen animaties
    Gedetailleerde omgevingen
    Meer stad levels.
    Vettere voertuigen

    enz enz :)
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat verhaal en de l!ve optie hebben ze al (matchmaking is imo veel beter dan al het andere). De fictie die jij in het laatste stukje beschrijft hoort bij halo, je gaat toch niet aan een futuristische space shooter een realisme toevoegen die voorkomt bij WWII shooters? En verstand op nul, tsja, als je het verhaal niet volgt is dat zo he..
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou Joene je kan er wel wat elementen in zetten uit een oorlog shooter zoals marines die ook dekking zoeken en misschien kuilen graven om zo in een basis te komen enzo..
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat wel, maar niet de dingen die G4E noemt
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    In singlepalyer:
    - NIeuw ras :D met ook een nieuw soort general:p die je kan gebruiken in de multiplayer ook
    - nieuwe wapentjes
    - Een super grootslagveld 100km² waar je in je eentje moet en als het te zwaar word, dan kan je van die marienirs op roepen met je mobiele telefoon :cool:
    - soort van geheime wegen om het nog spannerder te maken:D

    In de multiplayer
    - Super grote map voor 64, 32 mensen
    - een paar kleine maps om te spawn killen :p
    - Een nieuw charter om te kiezen van die nieuwe ras
    - nieuwe wapens
    - nieuwe voertuigen :D

    edit: en een soort van nieuwe combat atack waar van je een combo van 3 kan doen of zow O-)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    kortom gewoon meer oorlogs chaos!
     
  15. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar een enorm andere omgeving zoals ergens hoog in de bergen en geen irritante lijntjes die in de filmpjes van halo2 de hele tijd halve wege t filmpje pas verschenen.
    een ook fette wapens een nieuw ras meer voertuigen en SuPER mooie graphics.
    en ook als er regen is t ook egt aan je beeld blijft plakken en naar beneden kruipt en dat dan ook met bloed en sneeuw.
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Der moet echt zo'n grote veldslag komen tussen de covenant en de mensen, waarbij dan weer van die echte halo-muziek komt, waardoor je je de held waant.

    De Floot mag wel uit het spel, die ben ik echt helemaal zat. :D
     
  17. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker, irritante kwalletjes. Van mij mogen er wel een soort van gears of war achtige alien soort in voorkomen. En dan in de singel-player niet alleen de standaard aliens maar ook een paar hele grote met zo'n onwijs geweer. En iedereen die halo 2 uit heeft gespeeld heeft ook het filmpje gezien. Wat zou er nu met dat soort plantachitge wezen gedaan worden? Ook mag halo 3 iets scarier worden dan zijn voorganger. Net niet tegen de horror aan maar wel wat spannender/enger. Verder: nieuwe wapens en de voertuigen die je in halo 2 niet kon besturen moeten nu wel bestuurbaar worden. :D

    en die veldslag, duidelijk wel! Volgens mij geeft dat echt een kick, maar je zal wel snel doodgaan in zo'n battle. daar zullen ze dan wel iets op moeten vinden. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is juist het leuke als je snel doodgaat in een battle. Dan moet je goed opassen en ga je steeds beter spelen.
    Wat ik ook vind dat weg moet is dat de vijanden niet zo super snel dood gaan.
    Neem nou een elite. Je staat op zijn hoofd te knallen en toch gaat hij niet dood.
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja maar dan word wel makkelijk he. Ik bedoel; als ik bij elke alien 1x op zijn knar schiet en hij valt plat op de grond, dan ben je er snel doorheen. Oke, bij een Grunt is het zo; één welgemikt schot op zijn koppie en hij begroet zijn broeders in de hel.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Thats true..:eek: Maar toch. Tis wel irritant vind ik, t moet iets beter in elkaar steken. Elites moeten een zwakke plek hebben behalve hun hoofd of niet tegen een bepaald wapen kunnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina