1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel dat de Ark (waar nu iedereen naar opzoek is) op aarde of de maan zit.

maar ze wouden ook in gamefilmpjes maken (zie demo) maar is er nooit in gekomen

2. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die lijst v 30 attributen er niet ingekomen is..maarjah wat verwachten ze dan, als ze 7 maanden met hun tollie spelen..

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ach, ik vond Halo 2 nog steeds erg vet (maar de sfeer en schoonheid greep me dan ook vanaf het eerste moment). Veel dingen uit die lijst zijn wel vet, maar om daar nou zo teleurgesteld om te zijn.
    Ik geloof wel ongeveer wat die man beweert over het productieproces van Halo 2. Maar ik ben alleen maar blij. Ik speel liever de hele strijd voor de Aarde en de Ark met de mogelijkheden van de 360, dan met de ontoereikende kracht van de eerste xbox. Ik vergelijk het met MGS. Een prachtig eerste deel, een ietwat tegenvallend en herhalend tweede deel en dan een ijzersterke comeback voor het 3e deel. Deze hele teleurstelling die heerst rond Halo 2, is IMO juist goed, omdat het Bungie wakker schudt.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Welke demo zou je moeten kijken dan? heeft iemand hem en kan hij die die demo online zetten?:eek:

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo op mijn andere cmoputer staan, maa rje kan hem gewoon vinden op xboxworld als het goed is, het is de demo van de E3 van 2003 als ik het goed heb:cool:

6. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    heb is geen speelbare demo (te veel bugs)

hier is de demo level

het opend wel automatisch je windoplayer

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn in het begin al.. Teksten die mij erg voorkomen uit het 2e lvl ook in het hotel van zanzibar.. Wat jammer zeg dit..

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik verwacht in Halo 3 is:

-Veel betere Singleplayer meer diepgang
    -Nog meer wapens en Voertuigen
    -Meer mogelijkheden met Xboxlive
    -Alleen met Master chief spelen en niet meej een halve hagedis.
    -Sublieme graphics maar dit zal geen probleem zijn.

Als de nieuwe Halo 3 hier aan doet wordt het een ware topgame voor mij.

9. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het gedeeltelijk met je eens maar 1 of 2 levels met arbiter is wel cool, maar het liefst heb ik online-cooperative met iemand als de mc en de 2e speler als de arbiter dat zou egt super cool zijn8) *) O-) }:]

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    mijn mening hierover:
    ik hoef de 12 vs 12 er niet in te hebben, uiteindelijk speelde toch vrij weinig mensen big team battle toch?
    om een hoekje kijken en commando's geven hoeft van mij ook niet echt, het moet geen squadbased shooter worden

die dertig punten ben ik het wel overal mee eens

11. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen hagedis maar een elite. en zo leer je te minste geschiedenis van de covenant

12. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die commando's geven is ook niet zo diep enzo, maar gewoon hele kleine dingetjes. Om een hoekje kijken is wel vet handig, zolang je maar niet kan schieten dan;) En als de balans goed geweest was en er een optimatch met dedicated host geweest was, zou big team battle egt wel heel erg gaaf geweest zijn, massale battles online, dan zou ook 32 tegen 32 leuk geweest zijn:+ Maar de balans is klote, staat in dat verhaal ook uitgelegt en daarom is er geen F*ck aan:D

13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    commandos geven vind ikniet bij halo passen dus ik hoop niet dat ze dat erin stoppen, ik denk dat dat het gehele spel zou verneuken :mad:

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Halo 2 echt een super game. De singleplayer is mischien niet zo denderend als die van Halo maar ik vind hem nog steeds goed.

De multiplayer vind ik echter zo verschrikkelijk goed, het is gewoon zo verslavend. Ik kan me eignelijk niet voorstellen hoe ze dit aspect nog beter hadden kunnen maken. Dan kun je op alles wel iets aanmerken.

Ik hoop daarom de MP van Halo 3 niet drastisch gaat veranderen, don't change a winning team.

15. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet echt positief klinken om eerlijk te zijn... Het baart me vooral zorgen dat er in staat dat M$ probeert om een aantal ideen van Bungie de nek om te draaien.. Ik hoop dat Bungie gewoon voet bij stuk houd en dat we dus toch HALO 1 kunnen gaan spelen via Live :D

Maar wat ik in HALO 3 wil hebben:
    - SP moet niet worden afgeraffeld, ik vond dat in de laatste generatie XBOX games de nadruk teveel kwam te liggen op de MP! Ik hoop dat Bungie die fout niet maakt... Dus MINSTENS 20 uur gameplay op Easy
    - Buitenlevels goed afgewisseld met indoorstukken, voor de afwisseling
    - Grote veldslagen! Niet maximaal 20 vs 20, maar 100 vs 100!
    - AI die (bijna) niet van online spelers te onderscheiden is! Dus dat de tegenstanders echt dingen doen die je niet verwacht.
    - Goed verhaal, dus minstens net zo sterk als in H1 en H2
    - Split Screen MP vs Bots
    - Good Old Co-Op moet er in blijven natuurlijk

16. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    De MP is misschien wel verslavend, maar voor de spelers die ooit egt uitblonken in een spel niet toereikend genoeg. Dit omdat er TE weinig nadruk ligt op het kunnen schieten, het gaat puur om de wapens. Hierdoor merk je gewoon dat het spel volledig uit balans is en al kijk je dan naar halo1 zie je dat daar de balans wel goed is. Dus eigenlijk is halo2 een stap achteruit geweest|:- Ik weet daarom ook zeker dat iedereen die bijna geen MM speelt, dus een beetje normale skill heeft halo1 op live zou gaan spelen als dat er zou komen en halo2 ritueel zou verbranden. Ze meoten dus bij halo3 die balans terug brengen want dat is de MP pas egt goed, verslavend is ie nu toch al. Als ja trouwens nu ook aan veel goede spelers vraagt waarom ze nog halo2 doen, is het antwoord meestal omdat iedereen het doet en niemand iets anders speelt:confused: Ook moeten ze het afdwingen van bepaalde spawns terug brengen, zzodat je weer boos kan zijn op je teamm8 als je kut spawnt:+ zoals bij halo1 en niet dat random gebeuren van halo2. Het gebeurt soms namelijk dat je met 50-10 wint van mega noobs en dan speel je daarna nog eens en dan zit in ene alle tegen en verlies je met 50-46 ofzo, en dan ga je mij niet vertellen dat ze in ene goed geworden zijn:+ HEt sleutelwoord voor halo3 is nogmaals BALANS, anders haal ik hem niet!!!

17. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd helemaal. Al kun je nog zo goed schieten, als de tegenstander eenmaal beter wapen heeft en jij hebt steeds kutspawn is het idd erg moeilijk om de rollen om te draaien!

18. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik kan niets anders zeggen dan LOL. "Don't change a winning team" ben ik het volledig mee eens. Deze stelling is echter van toepassing op HALO 1 en niet op een volledig verpeste n00bversie daarvan die niet eens de naam Halo 2 waardig is. |:-

19. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel waar maar hoelang wil jij dan wachten en ze moeten natuurlijk het geld hebben om het te kunnen programeren. en van die bots dat kan je toch niet maken. dan kean je beter bots maken die zich aan passen aan jouw skills

20. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd, toen Halo 2 net uit kwam vond vrijwel iedereen het een supercoole game, MP was stoer en zo, en nu opeens is halo 1 tien keer beter dan halo 2 en zuigt de MP opeens hard en zo.:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina