1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die laadtijden nog wel mee gaan vallen dan hor, want je hebt 3 cores van 3,2 Ghz. Als ze dan 1 gebruiken voor graphics, heb je dus al bijna 4 x de rekenkracht van deze xbox voor alleen graphics. Als ze dan een andere gebruiken voor de AI en hoeveelheden enzo, kunnen ze dus bijna 4 keer zoveel als bij deze xbox, en nog wel meer omdat je nu puur alleen voor AI alles gebruikt. En de laatste Core moeten ze gebruiken voor interactie en physics enzo. Zou allemaal in theorie best kunnen en klinkt ook wel aardig in theorie, denk alleen dat het in het echt niet zal gaan lukken maar je weet maar nooit:9
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt neit helemaal hor, want heel veel oude fanatieke halo1 spelers vonden er vanaf het begin al geen reed aan. Ook heb ik veel mensen gesproken die hem in eerste instantie niet gehaald hadden en pas na een maandje hem gekocht hebben omdat er online niets anders meer te spelen terwijl ze al wisten dat de game zoog:+
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    bots bots en nog eens bots bots zijn vet veeeeel bots heel veel bots

    zover als je kan kijken bots overal bots bots bots heerlijjk bots

    overal bots aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrgggggggg gek word ik ervan


    BOTS
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bots gaat gewoon weg niet bij Halo.
    Bungie kan onmogelijk slimme bots toevoegen aan grote maps zoals Caugulation waar je kan snipen en voertuigen bemannen. Dat is te moeilijk om toe te voegen aan een game. Bots is dus niks.
     
  5. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor... maar wat een onzin :confused: Ze kunnen in de singleplayer toch ook enemies maken... Kweet niet wat jij denkt, maar dat zijn ook gewoon bots! Dus kleine moeite om waypoint te maken in de mp maps en huppakee klaar is Bungie
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En toch denk ik dat het niet gaat, omdat in singleplayer NPC's grenzen krijgen. NPC1 kan niet door die deur, NPC2 kan niet zo ver lopen. Dat doen ze zodat niet alles op een hoopje staat en het een beetje realistisch lijkjt.

    En hoe wou je jou teamgenoten laten handelen? Je kan niet met ze praten, geen enkele tacktiek uit zetten. Nou, dat is leuk. Je moet voor ze staan met je Warthog wil je ze laten instappen, of ze kapen net een die ene Ghost voor je weg. Leuk, maar met echte gamers gebeurt dat niet! Dan kan je samen werken, het geeft gewoon geen goede spelervaring.
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doen je alleen maar het zelfde. das ook niet leuks als ze van punt a naar punt b lopen

    bij slayerzou het wel kunnen maar bij CTF of assualt kan het gewoon NIET
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen maken games voor hun werk... Die kunnen echt wel met een simpel regeltje code die begrenzingen weghalen hoor... Ik heb voor CS op de PC bots gedownload (just 4 fun) die gemaakt zijn door een amateur programeur en die bots doen het best aardig! Ze zetten automatisch de waypoints wanneer je een map speelt die ze nog niet kennen, en spelen objective gericht! Het lijkt me sterk dat een aantal van de beste gamedesigners van de wereld het dan niet voor elkaar krijgen om Bots te maken voor HALO3!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten idd de balans terugbrengen die in halo 1 perfect was. Gooi die ingewikkelde wapens(combinaties) eruit en ga weer terug naar de simpele wapens uit halo 1.

    Bots past gewoon niet bij halo, wel zal het vet zijn dat je bijvoorbeeld een gebouw moet beschermen en dat er dan wave naar wave aliens op je af komen.
     
  10. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou bots niet bij HALO passen? Je bent het niet gewend, wil niet zeggen dat het niet goed bij de game zou passen
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor bots zouden het dn moeten zijn: grutes/elite's/hunters/prophets/drones/jakels/mariens/ spartans?
    Het past er gewoon niet in bot's is meer voor CS in halo zo het gewoon niet passen. Wat dan zou het vanaf deel 1 er in moeten zitten. en zekker met CTF en assualt lukt het gewoon niet.
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Bots zouden gewoon moeten kunnen hoor...

    Het lijkt me dan logisch dat het Elites zullen worden, aangezien deze ook gebruikt kunnen worden in Halo 2 Multiplayer. Ik heb zat spellen gezien waarin in de AI toch vrij goed werkte in grote maps. En dan komt er nog eens bij dat de 360 gewoon meer mogelijkheden heeft, dus schrijf de bots niet te makkelijk af.
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij XIII had je ook bots, speelde met vrienden altijd CTF tegen bots, echt wel vett hoor...
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar die bots waren er niet bij System-Link :mad:
     
  15. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel bots schrijven maar dan krijg je maar de ze 3 manieren of iets meer kennen en als je het dan vaak speelt weet je gewoon wat ze doen. en ze kunnen nooit als een echte player reageren
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Jupz en Timesplitters ook. Dus het kan echt wel!
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    bots gieren
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar in Timesplitters waren de bots ook niet van hoog niveau. Plaats een auto voor de ingang van hun basis en ze blijven als onthoofde kippen tegen die auto aanlopen i.p.v. de andere ingang te nemen.

    Human bots zie ik iig niet zitten. En over Covenant bots twijfel ik. Ik zou graag multiplayer-challenges willen zien. Uit de kluiten gewassen assault. Niet zozeer met bots die een gelijke tegenstander moeten voorstellen, maar met npc's wiens AI hetzelfde is als in de SP.
     
  19. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunne toch ook de AI van de bots hetzelfde maken als in de SP?
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Perfect Dark 1 :9


    Dark bots waren altijd zo moeilijk...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina