1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0

    *Kuch* Die waren onverslaanbaar 8)
     
  2. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gingen toch eind deze maand info en screens vrij geven, dan moeten ze haast maken morgen is het de laatste dag van de maand.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat gelezen dan? Zou wel mooi zijn overigens.
     
  4. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wil ik ook wel weten?
     
  5. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond in een interview op Gamespot.com geloof ik. Ik heb het in ieder geval ook ergens gelezen.
     
  6. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Origineel gepost door RodmanSan
    Weet niet of deze link al gepost is geweest....maar hier een (lange) maar zeer interessante read omtrent een insider die met wat Bungie employees heeft gepraat omtrent de aankomende Halo 3 en een announcement die er voortzo (vermoedelijk) aan gaat komen :


    http://www.gamespot.com/xbox360/acti...235606&pid=926


    Wat stukken eruit :

    -You will see solid information/Screenshots on Halo 3 By the end of November.
    -Microsoft is getting impatient with Bungies wanting this to be the Pinnacle of the Series, and is considering doing what they did with Halo 2. I.E invading Bungie Studios and taking over development again.
    -The graphics, are quote "Disgusting". As in "amazing". Master Chiefs Suit has not changed much, but the Elites will be more wicked than ever before.
    -Bungie is still considering adding Halo 1 playable VIA Xbox Live on Xbox 360 as a Bonus with Halo 3.

    -Halo 3 is using about 40% of the Xbox 360's total power.

    -The A.I. is going to be unlike the previous Halo games in terms of "Battle Awareness". This is his direct quote pretty much.
    I asked him what he means. and heres the jist.

    -Enemies will get to "know you, and how you work, they will adjust their tactics to your play style. Think Metal Gear Solid 3 and Splinter Cell Chaos theory A.I, combined. But with way more processing power"

    -Microsoft is arguing that the concern over porting Halo 1 over to Xbox Live (Bungie wants to include this on the Halo 3 Disc) Is "wasting time and talent". This was argued down by many a bungie staffer, who want to bring back the hardcore halo 1 audience.
    This scares me, because I am really rooting for this to happen. But as I was told "Microsoft says Jump and we say how high, but sometimes we tend to wear earplugs".

    -For all those concerned with graphics. This is the message I recieved. *Him laughing* (paraphrasing ) 'remember that B.S Killzone Footage for PS3? Well, wait til you see this ****. Sony is going to tread softly. Real Time, baby. Thats all we are going to show our fans. Is real time. And you will all forgive us for holding off for so long"
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm dit is een directe kopie maar ach. het staat 2 pagina's terug |:-
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    eind november maar nog steeds geen HALO³ info :mad:
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo 1 op de 360 zou zo vet zijn, die bonus moeten ze er zeker bij doen.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze moeten gewoon de multiplayer van Halo 3 net zo goed maken als die van Halo 1
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als ze halo1 als bonus bij halo3 doen, ik mooi halo1 online ga spelen omdat ik verw8 dat de MP van halo3 toch net zo gaat worden als die van halo2 waar je weer krijgt dat al die n00bs denken dat ze ownen|:-
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 doen ze niet bij halo 3 dat is te veel werkt

    dat werdt is een keer gezegt in een weekly update van bungie.net
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Je mag van mij best zelfverzekerd zijn hoor, maar zorg de mensen geen verwachtingen krijgen die sowieso niet worden ingelost, aan de andere kant, wanneer geven ze eindelijk eens screens vrij?!?!?
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kunnen ze nooit waarmaken, de graphics van dat filmpie zijn zo hoog, dat kunnen ze met de specs van de ps3 zelfs pas over 2 a 3 jaar maken en dan is het nog maar de vraag of het net zo is, dus lijkt me een beetje opschepperij idd moeten er is screens komen:confused:
     
  15. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Halo 3, op grafisch vlak véél beter moet zijn dan Halo 2, wat ik wel verwacht. Dan vindt ik dat er nog meer variatie moet zijn in de mappen, en wat meer gevechten op de aarde lijkt me wel wat. Het verhaal moet wel origineel blijven. Grote veldslagen mogen van mij, maar dan in een paar levels, niet te veel. Natuurlijk nieuwe wapens enzovoorts. En natuurlijk: Masterchief zonder helm _O_
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal niet. nu blijft het teminste spannend want je weet niet hoe hij er uit ziet en dat moet ook zo blijven.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hebben jullie al een keer dat filmpje gezien (een test beta versie van halo 2) dat hij op die soort quad rijdt?
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ken wel veel beta filmpjes maar die niet post hem anders ff
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zal ff zoeken waar ik hem vandaan heb gehaald :eek:

    Edit: Halo 3 ATV Filmpje! http://media.putfile.com/Halo--2-----ATV

    Bungie misschien niet de ontwikkelaar van Halo 3?

     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL dat filmpje is door bungie gemaakt stond op de demo disk bij de limeted editon |:-

    maar halo hoord bij bungie en als microsoft dat weg haald hebbben ze denk ik wel wat problemen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina