1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game is idd lache, alleen k heb nu niet echt veel tijd voor, en je kunt m btw wel op engels zetten
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, die engelse optie is mooi. Ik heb al geen frans meer gesproken sinds mijn examenklas :9
     
  3. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt tijd voor Halo3-screens / concept art :mad:. Tis allang eind november geweest.
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien duurt het nog wel een jaar voordat het uitkomt. Dan is het toch wel een beetje te vroeg voor screens.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en ik hoop niet dat hij weer word overhyped!
     
  6. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    die screens duren nog wel ff, concept art zou wel kunnen maar ik denk niet dat ze dat nu al vrijgeven...
     
  7. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten niet haaste ze moete het rustig aan doen zodat het DE game van de wereld word. Maar ik ben het wel met je eens dat ze een paar plaatjes vrijgeve van concept art, op 1e kerstdag op een zaterdag als cadotje:p, mar heb vandaag de bungie updat geleze en er stond dat ze helaas nix vrijgeve volgende week..helaas:mad: misschien de week daarop als het 2006 is dat ze iets vrijgeve:confused: O-) :p :)
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hehe , ik hoop dat ze helemaal niets vrijgeven van screens tussen nu en de launchdatum .
    Halo3 moet top-secret blijven tot en met de lancering en aangezien halo ce en halo2 al meesterlijk zijn op zichzelf zal dán pas de pleuris uitbreken aangezien niemand er ooit al iets van zal gezien hebben , maar iedereen hem wel degelijk in zijn verzameling zal willen hebben.
    Dan pas zal de hype ten top groeien , en kan later niemand teleur gesteld worden en dit omdat er echt géén informatie op voorhanden was.:+
    En zolang ze er maar inbrengen wat ik al ettelijke pagina's geleden verteld heb , is het voor mij ok.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet ontwikkelaars nooi TE lang de tijd geven een game te ontwikkelen want dan gaan ze over bepaalde dingen twijfelen die eigenlijk ijzersterk in elkaar zitten, die veranderen ze tot iets wat in hun ogen vernieuwend (beter) is maar dat eigenlijk niet is. Zoals het aanpassen van De Battle-Rifle in Halo 2. Ik zou het wel vet vinden jah als ze Halo 3 voor het eerst showen en em de maand daarop metteen uitbrengen...
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: 360nieuws.nl

    Het is dus nog niet 100% zeker, lang niet zeker!
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Woohoo, ik geloof er helemaal niks van. \0/

    1 juni 2006 halen ze volgensmij nóóit, net als dat Halo 2 in december 2003 zou komen. :D Ik geloof er niks van als een of andere vage winkel voorbarig een datum noemt. Eerst zien, dan geloven.
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, het is vaak een gok die de Online Winkels doen...
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Puur gelul om wat aandacht te krijgen.
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ik ook , laat ze maar zeggen , halo 3 komt op ........ uit en dan géén screens of trailers vrijgeven en iedereen hier dan een groot beetje ongeduldig gaat worden omdat ze er nog helemaal niets van te zien gekregen hebben.
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet het ook nog zo super goed zijn dat Sony/PS3 zich helemaal de tering schrikt 8) :cool:
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , stel je voor , hier zitten ze er met ongeduld op te wachten dan ,dé game waar iedereen ook maar graag een stukje van wil zien komt eraan en niemand krijgt ook maar iets te zien tot de launchdatum , en in japan zitten ze dan met klamme handjes te wachten , aangezien zij er ook helemaal niets van te zien gekregen hebben .
    En dan gaat halo3 de hype voorbij gaan als superfenoneem , en achteraf kan er niemand teleurgesteld worden , omdat niemand ook maar wist hoe het juist zou worden.;)
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Like it or not, iedereen verwacht er sowieso al ongelooflijk veel van. Of men met info, trailers, screens, of weet ik het zal komen maakt niet eens zoveel uit.

    Verwachtingen staan hooggespannen en ook zijn veel argumenten voor de aanschaf van een 360 o.a. Halo3. De game is eigenlijk al een hype zonder dat er iets over bekend is. :cool:

    Over de teleurstelling; we zullen ongetwijfeld weer veel mensen zien die gaan lopen mekkeren over dat het niet goed genoeg is en zij zullen met alle gemak weer een aantal dingen vinden die ze de grond in kunnen boren (terecht of onterecht). ;)


    Als H3 eenmaal komt koop ik em sowieso wel btw ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  18. mars15

    mars15 Guest

    halo3 ga ik gelijk bij de release halen halo 2 pas in augustus gehaald maar het is echt tof online singelplayer is ook gaf speelde deze week de campaign echt tof
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , ontevreden mensen voor wie het nóóit genoeg is kom je altijd en overal tegen , ook hier dus waar het praktisch altijd dezelfden zijn die lopen te mekkeren dat het volgens hun niet goed genoeg is.
    Maar stel dat men géén info vrijgeeft , dan kan je achteraf alvast niet zeggen van " kijk , ze hadden dat en dat beloofd en ik vind er in de game niets van terug".
    Als je terugkijkt op halo2 dan kon je zien dat er verscheidene zaken waar ze hoog mee opliepen uiteindelijk niet in het spel terug te vinden waren .
    Onder andere de verschillende voertuigen die we niet te zien kregen , het feit dat er in previeuws beschreven werd dat je met de bazooka een mitrailleurnest zodanig kan opblazen dat de hele handel naar beneden valt en als je iemand lockte met die bazooka en die gast verdween door een teleport , dan zou de granaat eveneens door de teleport gaan en alzo die gast nog opblazen .
    Als ze nu eens géén info verspreidden over wat er inkomt dan kan je je laten verrassen door zaken die ze er wél ingestopt hebben en waar je geen voorkennis van hebt en is iedereen tevreden en gaat niemand nog opzoek naar andere dingen die eerst wel beloofd werden maar die uiteindelijk niet in de game terug te vinden zijn.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook weer waar. :cool:

    Als jij Bungie/Microsoft nou ff belt met die boodschap, dan kunnen wij die hype een beetje tegengaan. ;)

    Toch ben ik ergens wel nieuwsgierig wat voor campagne ze er deze keer bij zullen gaan verzinnen... En ze hebben natuurlijk ook wat fouten gemaakt met Halo2. Als je het 'ezel/steen' verhaal mag geloven hebben we deze keer al een wat beter vooruitzicht denk ik.. O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina