1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Denk je dat? ik denk persoonlijk eender dat als de hype hier echt van start gaat dat klaarkijkende en relativerende mensen zoals jij en ik en nog enkele anderen hier dan maar beter dekking gaan zoeken en gaan afwachten tot de hype weer overgewaaid is .:+
    Ik heb het de vorige keer geprobeerd om de hoge verwachtingen af te zwakken , en ik kreeg zowat alles en iedereen op het forum over me heen.:eek:
     
  2. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik er in wil:

    graag een multiplayer met 8 mensen, gewoon enorme veldslagen:9
    geen combat knife, maar een soort uitschuifbafre klauwen ofso in je handen, daar kan je heerlijke kicks mee geven, bijna net zo sterk als zo'n k*t sword, alleen dan zonder dat lunge gedoe:9
    Die klauwen zouden echt t ultieme close-combat wapen zijn :D:D:9 :9 :9
    Oh ik wil klauwen :D:D en graag veel lache vehicles, hovecrafts ofsow, lijkt al meer op die covvie anti-zwaartekracht spul.

    dat was t , i ga nu meer bedenken :p
     
  3. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    -bots
    -co-op met meerdere mensen (4 of 8 ofzo) tegelijk via system link en live
    -mogelijkheid om te zoeken op bepaalde maps/modes bij matchmaking
    -pistooltje uit de eerste halo terug
    -night vision bij sniper rifle terug
    -meer levels waarbij je als andere characters speelt, mariniers, odst's, grunts of hunters..
    -commands (voor die irri friendly npc's)
    -counter-op als in PD
    -bestuurbare pelican en longsword

    veel dingen waren waarschijnlijk al genoemd..
     
  4. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat kut-pistool terug uit halo 1, dat powerde iedereen uit, geen reet aan.
     
  5. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    dan dat je em alleen in de single player kan gebruiken
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    stel je eens voor:
    Je staat met je MC mannetje midden in de woestijn, wind waait. stof balletje rolt... achter je staan 200 marines hun wapens te laden en hun tanks klaar te zetten. Plots een grote knal vanuit de lucht. een covenant schip valt brandend naar beneden en crashed een paar kilometer verderop voor je neer. de marines beginne te juigen en denken een overwinning gemaakt te hebben. Dan opeens komen er 100de Phantoms en andere schepen door de wolken breken en beginne te schiette... al je marines schiette trug... de kogels vliege om je oren en je probeert dekking te zoeke achter een brandend stuk metaal... phantoms razen over je heen en stofwolken doen je blik vervagen. uit de stofwolk rennen 1000de elites en andere covenant onzin... overal explosies en geschreeuw... de marines achter je kruipen in kraters om te overleven. en vlak achter de covenant troops komen Wraiths om je een pijnlijke plasma dood te bezorgen.. overal neerstortende schepen en stukken metaal.... alles bijelkaar HALO3:cool:
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    en er mist een zwaar wapen zoals een M60... mmm misschien de heavy batllerifle met 2 lopen... nog steeds 3 kogels maar dan uit 2 lopen omstebeurt... jeweetwel brrr brr brrr en daar tussen door de andere ook... mmm:D :+
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het pistool uit halo 1 moet juist terug, dat is tenminste de ultieme skill om goed te zijn, 3 headshots en dood. voor de rest draait iedereen hier helemaal door, bijvoorbeeld '' klauwen'' dat komt er dus al helemaal niet in want de melee attack wordt dan vet nep, halo 3 wordt net als halo 2 en 1. alleen dan weer ff anders, dual weapons blijft ben alleen benieuwd of er een nieuw ras komt
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Een klein beetje onlogichs maar het zou wel leuk zijn.

    als ik het begin van halo 3 zou moeten maken zou het er ongeveer zo uit zien.

    je begint in het forerunner ship je vecht je en vecht door heen zodra je bij deprofect ben wordtje tegen gehouden door 4 brutes die je bij je armen vast paken. Truth zegt wat en je wordt in een onbestuurbare pelican richting de aarde gestuurd. waar de covenant en de mensen vechten. ja kan nog net de besuring van het vliegtuig aan passsen om een klein beetje te besturen. jee crashland midden in New Mombasa. je stapt half gebroken en wapenloos uit de Phantom. je loopt wat quasie rond totdat je opeens een Camp tegen komt van de mensen je wordt daar opgelapt en je pak wordt gerepareerd. je krijgt een assualt rifle in je handen en moet de stad helpen.
     
  10. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    alles bij elkaar choppy frame rate.
     
  11. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer een teamgevoel, dat je commands etc aan je teamleden kan geven lijkt me wel vet. En van die grote veldslagen waar shortbull het al over had lijken me ook erg mooi.
    En tjah... natuurlijk meer wapens, en een beter einde.
     
  12. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit, dubbelpost :confused:
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jah maar een beetje fantasie... en de 360 zal het wel lukken.. BTW kijk eens naar LOTR ook een massa orks die op je af stormen, niet egt vechtbaar ofso maar ziet er goed genoeg uit, en het lijkt alsof je met ze vecht...:9
     
  14. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog geen LOTR voor de 360 (althans nog niet uit). maar de 360 kan veel aan kijk maar naar kameo vlak in het begin als je op het paard door die orcs rijdt.
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @Panzerdelta , hier klopt iets niet in jouw redenatie .
    Masterchief wordt gevangen genomen en voor Truth gebracht en na diens speech gaat hij in een onbestuurbare pelican richting aarde ?
    Dat klinkt niet erg logisch , aangezien de covenant dan eindelijk masterchief hebben laten ze hem dan na Truth´s speechke in een gesaboteerde pelican terug naar aarde vliegen , eerder zal dan volgens de logica de masterchief voor de ogen van Truth gefileerd worden zo dat die zeker is dat zijn ergste tegenstander wel definitief uit de weg geruimd is.
    Dus dat begin is alvast waardeloos.;)
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    1. het is een Phantom en geen pelican.
    2 je moet een plot hebben in het verhaal.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    maak er van... je wordt met de brutes de phantom ingestuurd om verbannen te worden naar een afgrijselijke plek.. verzin maar wat... the flood bijvoorbeeld.. dan hebben ze tenminste wat aan je... enfin.. maar onderweg wordt het schip aangevallen en stort neer op de aarde of wat dan ook voor planeet... jij bent de enige overlevende... hmmm dat pas wel aan mij verhaal.. weet je nog dat schip dat kilometers verderop voor je neerstortte een pagina terug.. je stapt uit en komt een super gevecht tege.. jeweetwel...:D ;) :cool:
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    + je moet tie jackal schield kunne hebben.. vet gaaf... kan je wielden met een klein ander wapen zoals SMG en als je dan dat schild in de rechter hand hebt.. hoef je alleen maar op de rechter trekker te drukken en flop hij gaat aan... je laat de trekker los en flop hij gaat weer uit... dit natuurlijk met een batterij... 2 snipe bullets kan die aan voordat de batterij op is ofso zou vet zijn.. maar ja de halo spirit moet er wel inblijve en niet dat iedereen met vage klauwen rondloopt en aan lianen rond zweeft... :+ neej het moet een simpele shooter blijve zoals het altijd al geweest is...._O_
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aangezien je een schild vast hebt, kan je geen granaten gooien. Dus L/L-Tigger is net zo makkelijk.
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je granaten met de bumpers kan gooien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina