1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackhawk

    blackhawk Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vol verwachting klopt ons hart donderdag 22 december 2005 | Redactie

    De tijd is gekomen... Kom tezamen en jubel van vreugde! De launch-campaign van Halo 3 is begonnen!






    Het lijkt erop dat Halo 3 eerder klaar zal zijn dan wij hadden durven dromen. En dat ondanks Bungie nog niet eens heeft willen toegeven dat ze ermee bezig zijn. Die koude rakkers weten blijkbaar niet hoe onze kleine jongenshartjes werken. Of juist heel goed…

    Winkels in de Verenigde Staten zijn begonnen met het aannemen van pre-orders en er zijn al Halo 3 logo’s en banners te vinden. Kreten als “Coming 2006” en “Reserve yours today” zullen de gamershartjes in de States sneller laten kloppen. Ook hier op de redactie houden we onszelf met moeite in bedwang… en droog, maar dat is een ander verhaal.



    De release van deze blockbuster zal de verkoop van de 360’s natuurlijk een flinke Spaanse peper in de reet bezorgen. Microsoft wil dus heel graag dat Halo 3 zo snel mogelijk uitkomt. Hoewel pre-order campagnes vaak erg vroeg beginnen en geen garantie geven voor een release date, heeft de Amerikaanse winkel Gamestop toch een leveringsdatum van 10 maart 2006.

    We hopen dat jullie nog een beetje rustig kunnen blijven. Speel maar even de eerste of de tweede Halo op je '360 om bij te komen, want het kan natuurlijk (nog veel te) lang duren. Het is namelijk ook best mogelijk dat het derde avontuur van de Masterchief pas tegelijk met de launch van de PS3 gereleased wordt. Dat zijn van die smerige marketing-trucjes, weet je wel. Laten we in ieder geval positief blijven; HALO 3 KOMT ERAAN!!

    www.powerweb.nl
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ach zegt nix... bij de vorige episode zeiden ze ook dat tie in augustus zou komen maar door tijdgebrek is tie verschoven naar november... maar ja als het wel zo is... woepie_O_ ach ik hoop allen niet dat ze het overhaasten zodat het een halo2 afripsel wordt:'-( :'-( dat zou mijn trouw aan halo best wel schenden:+
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt waszou elke gamesite het weten en dat is niet zo. Ik wachtt liever tot de officele aankondiging van MS/Bungie.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, Power Unlimited hè? Zou eigenlijk al genoeg moeten zeggen. ;)
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk wel maar soms (heel af en toe)(zelden) komen ze met zinnig nieuws en ze gaan heel gauw op geruchten af. maar voor de rest is het wel oke.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    We wachten af. :)

    Zodra ik officieel nieuws van Bungie of MS zie, begin ik uiteraard wel te juigen.
    Moge dat duidelijk zijn. :)
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    als er maar niet te veel gehyped wordt is het best....dat was vorige x ook het probleem. |:-
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    maar zeker moete ze wel die ouwe shit dr in houden anders wordt het in een keer een heel ander spel... en de battle rifle owned gewoon.. ze moete nix meer aan die ouwe wapens doen behalve op grafisch gebied... + en beetje toevoeging van nieuwe wapens en voertuigen kan geen kwaad.. trouwens de brute shot sucks en is totaal geen egt halo wapen... wtf is het eigenlijk??? ziet er niet covenant uit meer human.... en wat ook niet klopt... waar kome die brutes vandaan hebben ze die uit de wc geschept ofso...
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    De Covenant bestaat uit verschillende rassen met hun eigen technologie. en de naam Brutes zegt als dat je op brute kracht uit zijn. en daar is ook de bruteshot op gemaakt Brute kracht.
     
  10. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    wat er in halo 3 moet (veel)uitgebreidere single player
    michien een team van spartans die je orders moet geven a la brothers in arms
    meer voertuigen en wapens maar wel die ouwe shit erin houden
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou zeggen, lees een boek...

    In de 2 boeken van Eric Nylund; The Fall of Reach & First Strike staat heel duidelijk beschreven dat de Brutes niet uit 'de WC zijn geschept'...

    En misschien is het je ook opgevallen dat er 'opeens' Drones zijn. Die worden dus ook uitvoerig behandeld in de boeken.

    Maar misschien lees jij geen boeken...of doe je geen 'research'!|:-
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    de drones kommen wel voor in de boeken. op de unyieldy heirophant op het laatste vlak voor dat ze vlucht in de banshee's. komen ze heel even voor en verder ook niet. Het is een hele vage beschrijving
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    als het zo is haal ik hem wel gelijk maar zal wel tot de zomer of langer duren ben ik bang
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk nog wel veel langer, en ergens hoop ik dat ook wel, want dan is de 360 stuk goedkoper, HD tv's zijn beter en goedkoper en bungie heeft dan de tijd om niet dezelfde GIGANTISCHE fouten te maken als bij halo2, en het spel wel goed afgewerkt en AF in de winkels neer te leggen. Ook kunnen ze dan de MP beter balanceren en testen tegen cheater enz, enz.
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Wacht maar af , tegen het hypefenoneem hier is niets bestand , daarmee vergeleken zijn tsunami's en aardbevingen klein bier.:cool:
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Huh, Ik heb serieus gister opeens gedroomt over een nieuw halo 3 Wapen :D Het was zegt maar een brute shot met een scope en je schoot dus een kogel/bom en die ontplofte in 5 andere bommen :D
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    VEEEEEEEEEEEEEETTTTTTT,hopelijk doet bungie dat erin.

    Trouwens ik hoop dat bungie ook wat doet aan het lopen, vind ik wel heel erg moelijk, want je moest met halo1 (was wel onmogelijk) lopen en mikken. Met halo2 alleen lopen, maar vind het toch nog wel moeilijk:+
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lees:

    Kan je lezen?

    Maar ze komen nog vaker voor. De Drones zijn de machinisten op die schepen. Ze repareren en vervangen onderdelen. Ze komen zelfs al voor in In the Fall of Reach. Dan zit een Drone (die wordt beschreven ongeveer zo: 6 ogen. Lange poten. etc.) aan menselijke technologie te prutsen in een stad.


    Ik heb even alle fouten cursief gemaakt, en waar jij het over hebt zijn denk ik de Brutes. Eentje molt namelijk een teamlid van de Master Chief, en de Master Chief zelf wordt ook bijna tot pulp geslagen.
    Daarna vluchten ze in Banshee's, meen ik.

    Als er bij mij fouten in zitten, verbeter ze maar hoor. ;)
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar jij het over hebt zijn The Hunagok, or Engineers.

    [​IMG] [​IMG]

    The Hunagok, or Engineers as they are referred to by the Humans, are the only known non-combatant Covenant race.
    While the Prophets guide, direct and manage Forerunner research, it is the Engineer caste who must excavate, unlock and transport Forerunner artifacts. These remarkable aliens are patient, almost completely silent and utterly focused on their task and its religious implications.

    Their concentration has been described as "a trance-like reverie" by the few who have witnessed it. They communicate only with Prophets - a fact that may contribute to the balance of power between Elites and Prophets - and will usually ignore anything that is neither a Prophet nor a Forerunner artifact. One observed exception is a high-pitched, keening wail that Engineers will emit should Forerunner objects or structures be threatened.

    Some Engineers are used to help contruct and repair the Covenant starships from the inside, while in the conjunction with the Drones who contruct and repair the ships in space on the outside.

    The Engineers are an amorphous, purple-skinned species that have six dark eyes, and have 4 tentacles that can split into very small, near-microscopic cilia. The Engineers use these cilia to construct, or repair nearly anything they can grasp. They can take apart whole vehicles and rearrange the entire structure of it in a matter of seconds, and it will still operate. They learn at an unprecedented rate, and store that information for future reference if ever they need to repair the same thing twice.

    Engineers are not a tactical threat and are hardly ever seen in combat situations.



    De Drones komen pas in het laatste boek voor.

    dus ik heb je fout verbeterds ;)
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel ongelofelijk belangrijk, want zou de gameplay gigantisch aanpassen en zeker naar beneden halen als dat neit zou kloppen, ik hoop dat bungie al de tijd daar maar in gaat steken zodat ze de drones enzo op de juiste manier laten ontstaan ipv zich met de gameplay en balans bezig te houden, is veel belangrijker:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina