1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je hier precies? dat je het met halo 1 moeilijk vond om te lopen en te richten te gelijk?

    en wat zeg je hier precies? dat bungie zich meer met gameplay moet bezig houden dan dat ze met het ontstaan (:confused: ) van de drones enz?

    Je moet wat duidelijker taalgebruik en wat meer leestekens gebruiken
     
  2. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeg je?
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ooit wel eens een nieuwe HaLo uit?
     
  4. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    @ LeZe... Je moet lezen |:-
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    kan jij lezen? dat is gewoon een gerucht nog geen eens officeel aangekondigd.
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat je idd veel buitenlevels moet hebben. Maar er moet ook een level zijn waarin je naar beneden valt vanuit een pelikan ecth van 5 kilometer boven de wolken al knallend. Je hebt geen parachute, die moet je zien te jatten van een elite die toevallig ook naar beneden is gedonderd. Grafisch meot dit dus echt uberlijk worden.
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    2007 dus?
     
  8. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    bouw jij dat level in elkaar dan?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gast, hij mag toch wel wat verzinnen/fantaseren?
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    _O_

    Zoals in First Strike (of stond het nog in the Fall of Reach?), die passage waarin de Spartans uit een neerstortende pelican springen zonder parachute. Dat lijkt me écht super om met een vrije val te beginnen, terwijl er onder je een gigantisch landschap in oorlog is. :cool: Maar dan zou ik er nog wat meer/andere gameplay in brengen, een bepaalde landingszone die je moet bereiken? Een van de voorbij vliegende schepen wellicht?
    Ach, dit is een mooie droom, ik vrees echter dat we niet zo veel nieuwe elementen krijgen voorgeschoteld. :'-(
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat lijkt me idd een vet idee! Die buitenlevels, ben ik helemaal mee eens,maar zo een val, dat zie ik ook helemaal zitten. En dan de kracht van xbox 360, graphisch moet zo'n val er dan geweldig uitzien!!!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En dan hoor je de lucht suisen en dan zie je daar een pelican voorbij storten en onder je zie je allemaal gevechten.. :eek:
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Met dolby 5.1 zou dat zeker wel vet zijn, maar we zijn idd alleen aan het fantaseren;)
     
  14. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou idd ech te vet zijn. Ook verlang ik weer naar die heerlijke buitenlevens uit halo 1.
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat je bv begint met een filmpje in de ruimt dat er echt honderden pelikans met honderden elite schepen vechten en dat het schip waar jij in zit neerstort op een bepaalde planeet en als je binnen die atmosfeer komt dan ontploft het vliegtuig samen met een ander vijandig vliegtuig, en dan spring je er dus uit met een andere elite en krijg je dat parachute verhaal;). Eenmaal op land is er een grote veldslag tussen elites en floods en JIJ zit ertussen;)
    Maar je bent niet alleen, want er komt een warthog. Eenmaal in de warthog rijd je door de hordes elites en floods heen (a la Kameo)
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel mooi ja, dan krijg je ook weer een soort gevoel van het eind van die demo van halo 2 (als masterchief tussen 10 van die gelandde elites staat).

    Maar ik vind t een beetje onzin als je kilometers naar beneden valt en iedereen moet neerschieten.
     
  17. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Je doel is om de parachute te bemachtigen die een van de 5 elites hebben die naar beneden vallen. (ik praat net alsof het ook echt komt;) )
    En dat kilometers is echt sneller voorbij dan je denkt hoor. Zo'n masterchief draagt zeker een pak van minimaal 15 kilo. Kwa zwaartekracht ben je binnen 2 minuten op het land. Genoeg tijd om de graphics te bekijken en je objective te voltooien.
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat Bungie de buiten levels gigantisch groot moet maken en dan de speler(s) de opdracht te geven van punt A naar B te moeten gaan maar dan zelf weten hoe er te komen. Beetje zoals Far Cry op de PC maar dan in dat typische Halo stijltje...
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel leuk idd zolang je de main objective maar volgt, anders krij je zo'n gta halo. Misschien is dat wel vet, maar het gaat toch wel om het universum en veel tijd heb je niet. Lijkt me dus wel tof zolang je je aan de objectives houd:p ;)
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0

    15 kilo??? dat pak weegt een half Ton. en de spartans gebruiken meetsal een jetpack want een paracute breekt door hun pak. Het is een erg goed idee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina