1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk eens aan, dan ga je nog sneller naar beneden;) tnx voor de info:)
     
  2. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten monster grote gevechten houden met echt wel 1000 man :-D Ook zou ik het leuk vinden dat je in een begroeide omgeving moet spelen
     
  3. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    De rocketlaunchers van deel 1 moeten terug .....had je nog echt het gevoel er iets voor te moeten doen toch?
     
  4. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, dat bedoel ik eigenlijk. Alleen maar Main objectives maar zelf weten hoe je het aanpakt...
     
  5. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    strak idee Velvet_Dark, eindelijk een beetje vrijheid:9 dan zou t ook fijn zijn als je dan ook je wapenpakket kan samenstellen...
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    wel een beetje halo houden jongens... lijkt nu meer op MGS:D
     
  7. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom MGS?
     
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, nee zoals we al zeiden het typische arcade knallen van halo moet er natuurlijk in blijven;) alleen wat grotere gevechten en meer vrijheid zou wel leuk zijn.
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Maarja het enige wat bij halo 1 de missies zo groot en open deed lijken, was omdat het in een soort cirkel afspeelde... je gebruikte dezelfde ruimtes voor meerdere doelen, je gaat lopend door een ravijn en een paar minuten later vlieg je over hetzelfde stuk met een banshee... zo krijg je de illusie dat je vrij bent om te staan waar je wilt... jaaa denk daar maar is over *)
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 1 was gewoon geweldig, en halo 3 gaat ook geweldig worden;)
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    En halo 2 is ook niet te vergeten (wat jij wel doet :p)
     
  12. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    De multiplayer van halo 2 was super, de singleplayer ook maar veel te kort. En er werden levels op aarde beloofd en je kreeg maar 2 levels op aarde. Vond ik persoonlijk jammer;)
     
  13. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Bungie heeft met Halo 2 het Halo universum totaal verkracht. Ze hebben alle goede kanten van Halo 1 vevangen met iets slechts (onbewust)

    Zoals
    -Te scripted en te korte SP
    -Auto Aim
    -Launch attack met alle wapens, niet alleen het zwaard
    -Dual-wielden
    -De Battle-Rifle van Single-Shot naar Burst-Fire laten gaan en zwakker als
    de pistol maken.
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind persoonlijk halo 2 te makkelijk, met 1 heb je echt skills nodig, met 2 wordt ik nog door de slechtse noob afgemaakt omdat ie ineens achter me staat, en tja dan dood de computer me ( auto aim)
     
  15. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag gaafe game types willen hebben bv: toen halo 2 nog populair was werd de gametype die de mensen zelf hadden verzonnen Dawn of the dead of terwijl Zombie Attack zou ook kunnen gemaakt worden dus dat je word ingedeelt tussen de mensen en de Flood en kan je als Flood ook spelen.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Over dat dual-wielden ben ik het totaal niet met je eens Velvet Dark. Ik vind het geweldig, het levert immers nog meer strategische keuzes op. Waar je in Halo 1 stilstond bij de keuze welke twee wapens je meeneemt, sta je nu ook stil bij de keuze of je actief granaten binnen handbereik wil hebben of twee handwapens tegelijk wil dragen. Ik vond het super. :)

    En wat zeurt iedereen over de lengte? Was Halo 2 nou echt zo veel korter dan deel 1? :confused: Ik kan het me bijna niet voorstellen. Levels zoals Regret, Quarantine Zone en Gravemind zijn nog steeds hartstikke lang zoals vroeger bijv. the Two Betrayals. In totaal heb ik over beide games ongeveer even lang gedaan voor mijn gevoel.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    klopt Campaign van Halo 2 was helemaal niet kort... we waren alleen meer ervaren in het spel zelf... bij Halo 1 moest je wennen aan de gameplay, controlles en xbox zelf... ieder geval ik wel... heb er een week over gedaan, om het spel uit te spelen. 5 uur over the library gedaan samen met een vriend... en Halo 2 wisten we alles nog dus gaat het veel sneller.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    + toen wist ik nog nie dat je de flood het beste met een shotgun kon bestrijden... dat een needler het verrassend goed doet tegen elites... dat grunts kunnen vliegen... nou ja ik wist niet zoveel als toen met Halo 2 en jullie vast ook niet...
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon ze op alle manieren laten vliegen die grunts:p
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het gevoel is halo 2 korter maar is het niet. Omdat je in halo 2 wat kleinere lvls hebt en bijna om de missie van personage verandert lijkt het spel veel korter.

    En als je het Halo 1 pistol er in doet en het dual wielden weg haalt gaat iedereen met de pistol lopen omdat die gewoon het sterkste is en dat is ook niet leuk. Nu had je in halo 2 volop de keuze om wapens te kiezen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina