1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik had in halo 2 helemaal niet het gevoel dat het te kort was.
    Ik had alleen niet hetzelfde blije gevoel als bij halo 1. Ik vond het op de een of andere manier minder leuk om te spelen. Ik vond de missies op aarde wel leuk, maar voor de rest niet. Ik heb bijvoorbeeld geen mooie landschappen zoals in halo 1 gezien, zoals het 2e level: halo, dat vond ik een prachtig level op te spelen. In halo 2 heb je bijna alleen maar grauwe en donkere levels zoals de library (zelfs die vond ik in halo 1 echt een uitdaging om te spelen :) ). Ook de levels in het covenantschip zagen er op de een of andere manier anders en lelijker uit.

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 moet glitchbaar zijn altijd leuk extraatje

3. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nee glitchen is nep, en stom om te doen als iemand moeilijk gaat doen om ergens in te komen dan heb ik hem al afgeschoten:p

4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Dual-Wielden is vooral Online een goedkope manier om aan kills te komen en ik krijg echt zo'n "John Rambo" gevoel wat niet bij Halo past.

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt helemaal aan je eigen skills.. Een goede speler haalt die duel-wield rambo zo neer voordat hij in je buurt komt...

Wat ik van halo 3 verwacht?: Ik hoop op grote open levels.. Grote slagvelden met aan alle kanten tanks,andere voertuigen en turrets..

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    dual wielding is DA BOMB... geeneen spel die dat beter heeft uitgewerkt dan halo2, kijk naar area 51... daar kun je 2 van die mega machine guns wielden, totaal overbodig, en nep. check Far Cry instincts... zo stijf als het maar kan... moet k nog verder gaan:cool:

7. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem van grote veld slagen is dat jij niet het lot kan bepalen. En Halo is eigenlijk een rambo spel dat je vooral in je uppie speelt. Vaak krijg je hulp van mariniers, maar daar kan je eigenlijk ook wel zonder.

Als ik mocht kiezen zou ik de battles krijgen die ook in deel een zat, vooral in level 2 (in het ford) en 5 die daarna ook weer in Two Betrayels kwam :)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is maar hoe je het bekijkt. Die 'John Rambo' is een moordwapen van dichtbij, dan moet jij gebruik maken van lange-afstandswapens. Ik heb het niet op live ervaren, maar het lijkt me wel vet. Jij moet uit zijn buurt blijven en hij mag niet te ver weg gaan, het zóu theoretisch gezien de spanning moeten verhogen. Of het daadwerkelijk ook zo is, ligt aan de spelers. O-)

9. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dual wielding moet er gewoon in blijven, ik heb het wapensysteem van halo altijd goed gevonden.

10. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Theoretisch is het al stom, pak 2 wapens en rossen maar:confused:, en ik de praktijk werkt het nog slechter, want wat die poupernoobs doen is gewoon gebukt met duals om het hoekje zitten en al kom je de hoek om beginnen ze te sprayen en ben je dood om dat de lange afstands wapens gewoon veelste zwak zijn om maar genoemt te worden. 4 bursts wat er op live door de lagg al gauw 5 of 6 worden als het er niet meer zijn. Nee geef mij in halo3 dan maar gewoon de oude halo1 gameplay terug met open kansen voor iedereen en perfecte balans:D

11. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    En over de SP van halo2 die was gewoon egt slecht en halo onwaardig, waarom? Omdat je allemaal misschien toffe maar kleine levels had waar je je even doorheen knalde met heel veel actie maar de hele tijd heel kort. Bij halo 1 had je wat minder actie momenten maar duurden de gevechten waar het in uit mondde veel langer waardoor je veel meer het gevoel kreeg deel uit te maken van een grote epische strijd:D en bij halo2 heb je het idee dat je beter in een achtbaan had kunnen zitten omdat dat langer zou duren en net zoveel actie zou geven, en het scheet je ook egt of die regret naar aarde zou gaan ofnie. Want ik wist dat als ie zou gaan ik hem in een leveltje van nog geen 5min via de maan en mars door de zon heen naar jupiter had kunnen knallen en terug om dan vervolgens te eindigen op venus waa rik ook nog even de andere helft van de convenant vloot en 4 halo's op had kunnen blazen met een plaspauze van 3 min afwezigheid.8)

12. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is eigenlijk ook perfect in balans. Kijk maar naar Foundation, je loopt daar met een zwaard, jij wordt afgeschoten door iemand met een shotgun, hij wordt afgeschoten door een RL en jij schiet hem weer af met een BR. Ik vind t wel in balans staan.

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ohja balans, spawnen en een paar seconde later weer op de grond liggen door een pistolkogel in je kop. :{

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dit level vind ik eigenlijk helemaal uit balans. Degene die met de rocketlauncher rondloopt krijgt gewoon de meeste kills en je hebt er bovendien helemaal geen skills voor nodig.
    Je spawnt bijvoorbeeld in een kamertje, je loopt eruit en je bent dood doordat er twee gasten met een RL rondlopen. |:-

dit vond ik wel meevallen met halo 1. je hebt hetzelfde wapen als de ander en je kunt hem net zo goed eerder spotten en dus afmaken met 3 kogels (als je de skills hebt ;) ).

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha dat gepiep de hele tijd over dat Halo 2..

Ga anders allemaal lekker een Lan ofzo houden met Halo CE.

N00b-game dit n00b-game dat. Jullie zeuren gewoon :cool:

Wat bereft Halo 3; Ik hoop op een fantastische SP die echt belachelijk lang duurt zodat ik dan voorlopig niet van die zeurende drollen op live tegen hoef te komen :cool:

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Over dat Dual-wielden he. Ik zie mijzelf niet als een slechte speler in Halo 2, ben best goed al zeg ik het zelf maar hier heb ik zo'n voorbeeld waar ik erg over val met Halo 2.

Wat ik vaak heb ik Halo 2 is dat ik met de BR 2 gassies neer haal, dan met een 3e bezig ben en dat er dan ineens een of andere Noob de hoek om komt ge lopen met een SMG, Plasma rifle combo en killed.

wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is, in Halo 1 had je echt een reden om je skills op pijl te houden, want dan was er geen noob die tegen je op kon. Halo 2 zorgt er voor dat goed zijn niet echt loont want er is bijna altijd wel een noob met een lucky kill.

17. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je teamgenoot beter opletten, want je spwant naar de positie waar je teamm8 staat, dus als de spawn kut is, is het zijn schuld! en als iemand je in een paar sec. neerlegt dan is diegene goed en beter dan jij en je teamm8 vaak, anders hebben jullie hem wel dus balans.... BAlans is in mijn ogen namelijk zo dat de beste spelers winnen omdat in de basis qua wapens en mapcontrol de beginnen en het spel gewoon gelijk zijn, zodat skills de doorslag kunnen geven en dat je altijd een kans hebt mits je beter bent|:-

18. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    yep. want in halo 1 als je spawnde stond je er al 2 a 3 sec voordat je kon lopen.

19. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik graag zie in Halo 3 is dit:
    SP: - 20 a 25 uur lange singleplayer
    - mooiere graphics (halo 2 is mooi, hope dat het nog iets mooier kan)
    - nieuwe enemies (zoals: Spiders, Engineers)
    - nieuwe wapens (zoals: human grenade launcher, en MISSCHIEN de oude vlammenwerper..
    - nieuwe voertuigen (zoals: helikopter of een ander vliegend human voertuig, een atv en misschien nog een forerunner tank)
    - 1 of 2 grote veldslagen, zoals in halo 1 aan het einde van 2 betrayels, waar 2 wraiths, 2 hunters, 2 onzichtbare elites, tig grunts, jackels en elites of zoals bij halo 2 bij Quarantinze Zone, de Sentinels tegen de Flood, dan zie je 2 warthogs 1 tank veel sentinels veel ghost, zoeits alleen dan groter 2 tanks tegen 2 wraiths, spectres tegen warthog, ghost tegen atv etc etc.

MP: - meerdere maps
    - nieuwe logo's
    - een vliegend human voertuig en de atv
    - meer mensen online ipv van 16 misschien 32 ofsow:)
    - en misschien een nieuw poppetje mee te spelen, hoeft nie persee:9

20. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    oh ik vergeet nog, 4 verschillende warthogs!! dus snowwarthog en desert warthog etc etc, dat MOET er egt in:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina