1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

    Frenzy Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3: een beetje meer levelvariatie zou niet gek zijn, dan bedoel ik met name minder "gangetjes/deuren-levels". Bijvoorbeeld:
    - gebouwen met grote ruimtes en galerijen
    - een echt hoge toren (waar je ook uit kunt flikkeren)
    - een bos met hoge (naald)bomen (StarWars-achtig)
    - berglandschap met rotsblokken en grotten
    - kleine dorpjes met bewoners die van niets weten (raken dus in paniek)
    - ...

    De gameplay mag van mij blijven zoals we die gewend zijn. Alleen dat wisselen met zo'n Elite hoeft van mij echt niet... beetje vergezocht.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    tja mooie ideeen worden hier gecreerd... (verzin de puntjes maar op de E)
    wat kunne ze voor mooi voertuig, wat kan vliegen, voor de humans erbij maken... helicopter is te groot vergeleken met de banshee... hmmm soort van mini straaljager ofso.. maar ja moet dan wel heel mini worden.
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja of gewoon een pelican, voor als je in een bepaalde map wat soldaten moet droppen of zo. een level in de ruimte zou ook niet gek zijn. en mensen Halo CE was echt wel minder in balans dan Halo 2, als je de pistol had kon je vrijwel alles aan, hoewel Halo 2 ook niet in balans was, maar het zijn alletwee erg leuke games vinnik!
     
  4. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    ...En dat is nu net waar het bij Halo 2 FOUT gaat.
    Je hoeft geen BR skills op pijl te houden of goed te kunnen snipen. Met een beetje campen en Dual wielden haal ik ongeveer 3/4e van de Kills die ik normaal haal en het kost me totaal geen moeite. Wat is er dan nog zo leuk aan Halo 2? En waarom is die zogenaamde balans met Dual-wielden zo leuk? Dat is niet waarom ik Halo 1 zo tof vond.

    Omdat je met de pistol snel een kill had was het altijd fijn om te weten dat wanneer je net een zwaar vuurgevecht achter de rug had gehad je altijd een schild hebt wat opnieuw oplaad en je niet echt naar health packs hoefte te zoeken.

    Tjah, we kunnen hier lang of kort over gaan lullen. Ik vind iig dat Bungie met o.a. Dual-wielden de multiplayer in Halo 2 verneukt heeft. Ik vind het uit balans, jij vind het juist in balans. Prima, maar dan had Bungie dat van mij in een andere game mogen stoppen en niet in Halo 2. Zo zat HAlo 1 ook niet in elkaar en dat was juist wat Halo 1 zo vet maakte i.m.o. Dus waarom moest het dan in Halo 2 veranderd worden?
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me ook mooi een pelican erin en een supergroot level: Halo meets battlefield _O_ . Als menselijke banshee zou je een iets uitgebreidere versie van een jetpack kunnen maken ofzo.
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Als fliegend Voertuig voor de mensen heb je 2 optie's.

    1. een Pelican (met een mitrie op de voorkant of upgrade 2 rocket pads op de vleugels.)
    2. een Longsword Fighter (2 Rocketpods, 2 80 MM Machineguns en hele kleine bommen)

    En een grote MP map waar je 2 bases hebt en midde in een groot slagveld. Waar je naar toe moet vliegen met een pelican/phantom of rijden. En dat daar in het midden een groot gevecht plaats vindt.
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het al voor me. Een heel groot dal. Jij staat met nog 30 voertuigen aan de ene kant. Aan de andere kant staan 30 Ghosts op een rijtje. Je ziet elkaar staan maar iedereen is buiten schot. Dus iedereen stormt tegelijk die helling af en dan vindt onder in het dal een groot slagveld plaats. Zo'n beetje een braveheart idee, maar dan in de toekomst :9 lijkt me geweldig :)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    you get my idea
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina