Halo 3 moet hebben:
(Het zal dr wel niet in zitten) maar mij persoonlijke wens zou zijn dat Halo 3 met de Unreal 3.0 engine gebouwd zou worden.
LAN en Online Co-Op mode voor max. 4 man waarbij de het aantal tegenstanders iets verhoogd wordt zodra je met meer dan 2 man speelt.
SP levels moeten rond de GTA formule gebouwd worden. Hiermee bedoel ik dat wanneer ze bijvoorbeeld New Mombasa weer in Halo 3 stoppen ze gewoon echt een stad ontwerpen. De speler moet dus weer van doel A naar doel B maar dit keer mag de speler zelf bepalen hoe hij daar komt. Dus bijvoorbeeld via het oosten over de daken, of te voet via het westen etc. veel meer vrijheid dus.
De A.I. van MC's Alies moet zwaar verbeterd worden! Marines moeten een grotere rol gaan spelen en de ODST (Helljumpers) al helemaal!
De Arbiter moet natuurlijk ook speelbaar zijn maar Bungie, trek em A.U.B. een nieuw kostuum aan!!!!
De muziek moet natuurlijk weer door Martin O' Donnell gecomponeerd worden!
Multiplayer moet een flinke opknap beurt krijgen.
MatchMaking moet er zeker weer in (Met standaard BR's!!!!) maar er moeten PUBLIC custom games in met een Level lock functie. Op deze manier kun je altijd spelen wat je leuk vind en als je niet zo erg goed bent en je bang bent dat er Pro' s met een hoog level naar je server komen, dan gebruik je gewoon de Level lock functie zodat bijvoorbeeld alleen mensen onder level 15 kunne joinen ofzo. ( niet echt een functie die ik snel zou gebruiken maar ik denk dat jullie toch wel met me eens zijn dat er genoeg Halo 2 gamers zijn die niet zo goed zijn.)
Laatst bewerkt: 11 jul 2005