Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn meer voertuigen alleen lukt bungie het niet de besturing goed te maken

onder andere

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Woow, coole boel!

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    jah alleen dat was bij halo2 en ze hadde gewoon een behoorlijke achterstand in hun werk..( ik heb de sp dvd ) laten we hopen dat nu alles goed komt..

4. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ik oke maar ze zeiden bij de atvdar ze de besturing niet goed kregen

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij de ATV zeiden ze dat hij ongebalanceerd was. Hij was klaar, maar je had er niks aan. De ATV was een nutteloos extraatje, spelers kozen altijd automatisch voor een ander voertuig. De Ghost was een stuk beter.

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt beter vragen: Wat moeten ze eruit laten? Matchmaking! En gewoon dedicated servers opzetten door MS zelf of door gamers zelf, cheaters kunnen dan geboot worden net zoals in Return to Castle Wolfenstein, door de host zelf of voten.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan helpen wij Bungie toch de besturingen van nieuwe voertuigen?:+

8. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    ga jij maar ff naar Redmond in de vs en een atv besturing programeren

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik maakte maar een grapje.. :{

10. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    dat snap ik

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Slowchat = over.

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    nou ik probeer wel me ideen op het bungie forum te vertellen je weet maar nooit!

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Halo 3 moet hebben:

(Het zal dr wel niet in zitten) maar mij persoonlijke wens zou zijn dat Halo 3 met de Unreal 3.0 engine gebouwd zou worden.

LAN en Online Co-Op mode voor max. 4 man waarbij de het aantal tegenstanders iets verhoogd wordt zodra je met meer dan 2 man speelt.

SP levels moeten rond de GTA formule gebouwd worden. Hiermee bedoel ik dat wanneer ze bijvoorbeeld New Mombasa weer in Halo 3 stoppen ze gewoon echt een stad ontwerpen. De speler moet dus weer van doel A naar doel B maar dit keer mag de speler zelf bepalen hoe hij daar komt. Dus bijvoorbeeld via het oosten over de daken, of te voet via het westen etc. veel meer vrijheid dus.

De A.I. van MC's Alies moet zwaar verbeterd worden! Marines moeten een grotere rol gaan spelen en de ODST (Helljumpers) al helemaal!

De Arbiter moet natuurlijk ook speelbaar zijn maar Bungie, trek em A.U.B. een nieuw kostuum aan!!!!

De muziek moet natuurlijk weer door Martin O' Donnell gecomponeerd worden!

Multiplayer moet een flinke opknap beurt krijgen.
    MatchMaking moet er zeker weer in (Met standaard BR's!!!!) maar er moeten PUBLIC custom games in met een Level lock functie. Op deze manier kun je altijd spelen wat je leuk vind en als je niet zo erg goed bent en je bang bent dat er Pro' s met een hoog level naar je server komen, dan gebruik je gewoon de Level lock functie zodat bijvoorbeeld alleen mensen onder level 15 kunne joinen ofzo. ( niet echt een functie die ik snel zou gebruiken maar ik denk dat jullie toch wel met me eens zijn dat er genoeg Halo 2 gamers zijn die niet zo goed zijn.)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De unreal 3 engine zou inderdaad cool zijn ,maarja er zal wel zowizo een bom van een engine in halo 3 zitten.

15. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb begrepen dat Bungie gewoon weer met dat ene team werkt dat die Phisics engine in de Halo 2 engine stopte. Naar mening werdt HAlo 2 daar wat onstabiel door zoals met de gliches, overloads of misrekeningen die heel soms op Live voorkomen.
    Ik hoop niet dat Halo 3 ook van die kuren gaat vertonen.

16. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Velvet Dark het armor van de arbiter is een special arbiter armor en allen gebruikt voor Chosen elites

17. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Duh, maar het is mij "persoonlijke" wens om die gast ff een ander outfit aan te trekken. Iets High tech's zoals het standaard Elite outfit maar toch uniek.

18. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    zo iets als dit

19. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, en dan misschien een andere helm en een speciaal teken op z'n borst bij z'n schild wat laat zien dat de Arbiter herboren is en niet meer leeft in de schaamte van een ketter.

20. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    maar elites leven door en religie en de arbiter heeft de mark of shame op zijn borst staan en is het daarom niet meer waardig om een elite armor te dragen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina