1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: wat moet er allemaal in komen, hoe,...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha ik heb deze motor heel toevallig a la covenant gemaakt. _O_ Maar dan zonder wielen, vliegt net zoals de ghost zeg maar en dan zo'n plasma gun voorop.
    ze mogen ook wle een soort van walker a la star wars battlefront erin maken. Lijkt me wel kickuhhh

Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  2. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    wat dacht je van een bestuurbare scarab?! :p

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    New Mombassa gaat een beetje moeilijk want die is stuk door een aanval van de Covenant.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Kijk, als dat vlieg-ding er nou in zou zitten...

...hmmm! Nice! _O_

5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop dat ze 1 van deze die het niet heeft gehaald in halo2 erin gaan stoppe!

en ik hoop dat ze dit soort schetsen eindelijk eens gaan waarmaken!
    en vooral ook de sfeer kleuren

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er vet uit! Khoop echt dat dat vliegtuig erin komt! Kan je mannetjes in het ventilatie gat duwen:+

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Woow, dat ziet er wel fucking cool uit! Dat vliegtuig(of airship,...) man! Beeld u in, zo een stuk of 20 airships die overvliegen en u helpen tegen een serieuze battle tegen de aliens, oooh, ik hoop echt dat er van die serieuze battle's in gaan zitten!!! met vliegtuigen, tanks, de jeeps, alles gewoon, temenis te oorlog gaan! :D

8. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zei "BIJVOORBEELD"

9. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
  10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    He.. :confused: dat level ken ik! zo'n soort filmpje van Were going in enzo was ook volgens mij in het 2e level (1e level in de stad)! Maar nu ziet het er veel vetter uit! Waarom hadden ze gewoon niet deze in plaats van die in halo 2 zit..:mad: In dat filmpje zie ik net dat er ook een soort groot covenant kanon in zit! Die schiet op een gebouw en het gebouw ontploft en later komen er 3 vliegtuigen die bombaderen het kanon! Super mooie explosie! Daarna 5 jackals op een rij en een rijdende tank? Teminste die zit ook in een level in normale halo 2 Een Shadow ofzow..en daarna paar warthogs. Lol op het laatste een bord met Welcome New Mombasa erop en daar schiet een covenant schip op en het valt zo beneden op het schip _O_ En dan mijn lievelings stukje wat er GEWOON in had moeten zitten! De elites met de plasmaswords _O_

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  11. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er dieren in moeten komen.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat wil je in een oerwoud nijpaarden en Apen? en de apen smg's geven?:+ Nee het zou wel kunnen maar mij lijkt het niet zo leuk.

13. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel leuk als cheat ofzo..

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als unlockable lijkt mij het wel ja. Hehe zie je die apen met kokosnoten op grunts gooien :+

15. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    bungie zou zoiets nooit doen met halo

16. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat (als je in Halo 3 op nog een Halo terecht komt) Ze meer buitenaardse dieren erin moeten stoppen met een realistische AI, in de E3 trailer van 2000 zie je dat maar het is nooit in Halo 1 gekomen.

17. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    yo ben weer trg van vakantie met wat ideee;) allereerst:
    er moet een motor in kome met een mitrieleur ( weet nie hoe je het sgrijft:9 )
    daarna: nieuwe vijande, zoals vliegende wezens die de elites helpe tegenover de drones;), een nieuwe tank van de brutes, forunners tank ofsow:9 nieuwe wapens uiteraard, mis een nieuw soort lasergun, en grote veldslagen!!!, en langer verhaal;)

18. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze thread niet worden verplaatst naar het 360 games forum?

Anyway, alles moet gewoon groter; het wapenarsenaal (wel goed gebalanceert), de veldslagen, de lengte van het verhaal, de gamemodi, de tegenstanders, de grafics enz. enz.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep , en als de covenant zich verschuilen achter een versperring of in een huis dat jij dat dan met je kanonnen kan vernietigen , om vervolgens door de ruines daarvan te trekken om zo in een andere straat het gevecht met de covenant te hervatten , en als je in je positie aangevallen wordt dat je dan de keuze kan maken om stand te houden of om terug te trekken op een tweede verdedigende positie , evenals de keuze dat als je moet aanvallen je richting zelf kan bepalen .
    Frontale aanval , op de linker of rechterkant van het front of dat je kan kiezen voor een nachtelijke aanval voorafgegaan door infiltraties van de marines , en vooral dat je je aanvalsrichting vrijelijk kan bepalen samen met je tactiek en afhankelijk van de reserves aan troepen die je hebt.
    je hebt er immers ook nog marines voor nodig om de verdedigingslinie te bewaken en onverwachte tegenaanvallen van de covenant in de kiem te smoren.

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... Ook als cheat. Waarom zou Bungie tijd, geld, en moeite in dieren gaan steken. Aliens zijn al gek genoeg ;) Dieren passen er niet in thuis. Een paar overvliegende vogels zou wel mooi zijn maar meer ook niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina