1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    2e avond op rij dat ik vooralsnog elke game negative ga omdat ik met een gehandicapte DMR mag spelen. Was het nu echt zo moeilijk om een decent netcode te hebben? Of dat in ieder geval de game me niet keer op keer matched met Amerikanen die host pullen. Leuk man, mijn 10SK tegen jouw perfect werkende 5SK DMR. Wat zou daar toch de uitkomst van zijn?

Vindt het de laatste paar dagen maar een ontzettende pauper MP, het is fucking 2012 en ik loop nog steeds 3-5 splatters mis per match door die shit. L2FIX YOUR BROKEN FUCKING GAME 343..

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Waarom speel je het nog? Ik heb heel weinig last van lag.

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    1. Het is Halo
    2. Als de game gewoon werkt is het meesterlijk, ondanks een paar minpuntjes.
    3. Heb hoop dat ze dingen gaan fixen

Ik ben nu dus die splatters aan het farmen, maar ik word gewoon gek als ik 3 mensen schep en ze het allemaal overleven. Vaak ga ik dan ook nog is dood, want: plasma pistol/grenades, DMR teamshots en van die belachelijke boarding acties.

Dat klopt gewoon niet, ik ken geen één Halo die daar net zoveel last van had. En het is niet alleen lag, ik hoef mijn teammate maar zachtjes te raken en hij is op slag dood.

Dit maakt de game niet leuker of spannender, alleen maar frustrerender.

Liefst speel ik gewoon met bekenden (XBW of otherwise) en NL'ers om zo meer kans op host te krijgen. 's avonds zit ik voor 60/70% Amerikanen namelijk.

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik hoef nog maar 15 of 20 splatters, dan ben ik daar klaar mee :9

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoop dat we ooit een arena Halo gaan krijgen dat in handen is van een kleine studio ipv een 343 dat alleen aan omzet op korte termijn denkt. Vroeger ging Halo multiplayer dik een paar jaar mee. Nu niet meer blijkbaar.

Beste imo zou zijn 4vs4, 1 sniper bij iedere base, ook een shotgun. Iedereen spawnt met DMR en beide teams moeten vechten voor map controle en rockets/shields.

Als maps wil ik beavercreek, the pitt, sanctuary, lockout, countdown, midship etc. :9

De reden dat ik uitkeek naar H4 was juist vanwege de nieuwe spelers en dat ik weer genoeg EU tegenstanders kreeg. Reach MLG was wel awesome. Super slayer vond ik ook geniaal. En als ik ziekelijk wou ownen ging ik anniversery doen met de 3sk magnum. _O_

Wat heb ik een hekel aan de true skill matchmaking. Ik mis mijn easy matches. :mad:

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Kom dan maar weer is een keer online dan! Er zijn zoiezo nog maar weinig mensen online bij mij in de avonden op H4, vaak maar een man of 3 ofzo. Niet zoals de eerste (2) weken.

Ik mis inderdaad ook wel gewoon die games waarin ik kan kutten, ik moet nu dus tegen mensen die goed zijn en dan proberen je green visor te farmen is gewoon een grap.

(Raakt hem amper op ~00:36, wut?)

VS.

Hij kan gewoon casual op iedereen in rijden, in al mijn games ben ik gelijk focus target van plasma grenades/pistols, DMR etc. whatever. Seriously..

7. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder ranks vind ik het spel een beetje doelloos en vanwege alle gebreken vind ik het eigenlijk niet eens meer zo leuk om te spelen. Vandaar dat ik nu alleen nog maar customs of andere games speel.

Team snipers zuigt uit, alleen maar btb maps. En we weten allemaal dat die speciaal voor vehicles gedesigned zijn...

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Echt he, true skill games zijn hel(waarbij die true skill nergens wordt aangegeven, het is in feite potjes spelen met een lvl naast je naam die je niet ziet, was dat??! Eerst dacht ik, fuck man is dit spel nu zo makkelijk geworden voor casual gamers dat ik best veel moeite heb om hard te ownen?(behalve met swat dan, dan kan je nog beetje laten zien dat je de beste bent)
    Die greenvisor is echt de bom, zag er laatst iemand mee lopen, was helemaal verbouwereerd. Hoeveel splatters moet je daar totaal voor maken?

That tension in close games, everyone wanting to win, no one wanting to be the guy who loses the game. The great feeling of winning, the despair of losing.

Of wat dacht je van double team, nog 2 minuten en je staat 2 kills voor. Vervolgens ga je met je maat hiden op een gierig plekje. Vervolgens hoorde je de tegenpartij schelden via de mic dat we pussies waren(dat dat nog kon, dat je via de gameplay de tegenpartij hoorde praten) Vervolgens lvl 46 en dan daagt de tegenpartij je gelijk uit voor een costume game om het uit te vechten haha, nostalgie, vervlogen tijden. Misschien ook maar goed ook, we have to grow up kids;) Stoppen met die spelletjes

9. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja, dat waren good times. Maten dragen in double team en van die heerlijke haat ontvangen zodra het close werd.

175 splatters totaal voor de green visor, afhankelijk van je trueskill kan het een dag of 2/3 duren of een halfjaar en houdt daarbij ook nog is rekening met geluk..

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon een banshee gebruiken joh. Is een legit tactiek.

Maar in Halo 4 mis ik gewoon de fun die ik had in Reach. Het dat komt door de afwisseling die je had in Reach. Veel meer maps en verschillende gamemodes. Had je net een frustrerende match Assault slayer op pinnacle achter de rug. Kreeg je Elite Slayer op countdown. Echt geniaal hoeveel plezier je kan hebben in Reach door die random games. Hierdoor werd Reach verslavend omdat je nooit wist in wat voor een rare match je terecht kwam(soms goed, soms dramatisch :+ )

Alleen op het gebied van BTB games is H4 een paar stappen vooruit gegaan. Maar dat komt ook omdat H4 niet zo slaapverwekkend is als Reach vanilla waarbij je alleen mensen kon pingen met je DMR en hopen dat bloom je niet gaat naaien. Enige punt van kritiek is dat de warthog te weinig damage doet. Zeker nu iedereen spawnt met een plasma pistol voelt de warthog vet underpowerd aan.

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Krijg zoiezo bijna nooit de Banshee te pakken, als ik het wel doe dan is het vaak meteen het grootste focus target. Daarbij heb ik ook de laatste 2 dagen problemen met lag, waardoor die fuel rod echt een seconde nodig heeft om te verschijnen. Elke keer als ik iets probeer te splatteren dan vangt mijn Banshee ook echt asociale damage :x

12. Seh

Seh Guest

De normale warthog is kut, maar de gaus is echt geniaal goed zeg.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Die Gauss is echt sterk inderdaad, niet best 8)

Jammer dat ik hem bijna nooit krijg.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vind de Ghost nog steeds het tofste, daarna de Mantis. Met de Ghost kan je echt tof splatters maken en snel weer weg wezen. De Mantis werkt op Ragnarok prima als je een beetje achterin het veld blijft hangen.

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Complex en Solace zijn geen BT maps en ben blij dat er een playlist is met meer dan 5 maps.

Ik baal er alleen van dat er geen sniper medals meer in zitten.
    Dus geen sniper spree, sharpshooter of be the bullet meer .... ;(

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  17. Seh

Seh Guest

awmygawd

18. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dit is de derde remake en zijn bijna alle drie hetzelfde xD

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mantis is een beest op Ragnarok. Mits mensen hem beschermen tenminste. Gister een potje gehad waarbij ik meeliep met de Mantis, juist om hem te beschermen. Gast die erin zat had zeker iets van 20 kills daardoor, we hebben 2 keer de mantis van de tegenstander neer gehaald (ik had een rocket launcher) terwijl die van ons nog doorliep. En op geen moment is de Mantis in het gevaar van overname gekomen. Uiteindelijk is ie wel neer gegaan, maar dat kwam omdat ik op een gegeven moment nog maar de enige was die dat ding cover gaf.
    Het tegenovergestelde heb ik ook wel gezien, totaal geen hulp, en dan is een Mantis met een paar tellen neer.
    Dat is eigenlijk nog het grootste manco (buiten bugs/glitches om) imo van H4, er wordt zo weinig samen gewerkt vaak.....
    Over glitches gesproken trouwens, is er een glitch waarbij een shield vrijwel meteen weer recharged?
    Gister namelijk in 2 verschillende matches (1 keer 1 gast, andere keer 2 gasten) waarbij je het schield wegschiet en die eigenlijk meteen weer op volle kracht terug is. Alleen met damage overkill (i.e. rocket b.v.) leek ik ze neer te kunnen krijgen.

20. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dankzij het nieuwe matchmaking system. Het is nog puur voor fun, al et competatieve is eruit gehaald. Waarom zou je nog samenwerken als je met randoms speelt. Als je nu kijkt heeft 90% geen mic, terwijl vroeger iedereen eentje gebruikte

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina