1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    @thunder; Kan het echt niet aan je eigen verbinding liggen? Heb echt zelden last van lag...

Anyway, vandaag moest ik naar de MM om een Sinterklaas cadootje te halen voor mijn dochter, en kon het niet laten de Halo 4 controller mee te nemen. Ding ziet er vet uit!

Er zat ook een code bij voor een Halo 4 Avatar t-shirt; die van male heb ik voor mezelf.

De female code is:
    72H6Q-BVMFY-DQ66B-994P4-WP4X8

2. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    1e 2 weken nergens last van gehad, pas sinds 2 dagen. NAT is gewoon open en verder wordt er niet intensief (lees: downloaden) gebruik gemaakt van het internet.

Ik probeer straks nog wel even, raar dat het nu gewoon suicide is om in je eentje BTB te gaan doen terwijl ik bij Reach alleen maar BTB deed als er niemand online was.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb hier een Skogg's Pit van gemaakt ;)

Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Zieke remake! Alleen kloppen vaak de verhoudingen niet.

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, kamach dus. Vond het al raar, had de andere al een tijdje niet gezien. Was zeker in btb? Spelen we vaak als we niks beters te doen is, altijd lachen.

6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Jep, BTB op Longbow en ik werd hard vernederd. Kwam hem ook enige keren tegen in Reach, altijd BTB.

Wat is je GT trouwens? Heb echt mensen nodig om wat vaker mee te teamen, want ik kan solo niet meer dragen zoals dat in Reach kon.

7. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Nee raar he met al die random ordenance drops en load outs, AA's
    In Reach kon ik veel vaker de groep dragen.

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Jup, spawntrappen is nu veelste makkelijk.

9. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Halo is gewoon ook teamplay, ik neem nu als voorbeeld in reach als ik met een groepje vrienden speel word er gewoon goed gecommuniceerd zoals:
    Hemorrage: "Oke, jij en jij gaan in de warthog naar de flag, en jij gaat de sniper pakken en haalt iedereen neer."
    Countdown: "Kut, ik ben mn shotgun kwijt, hij ligt buiten aan de rechterkant" enz...

- De mensen die goed met iets om kunnen gaan, gaan hun ding doen, nu is dat heel anders zelfs een fucking noob kan een sniper rifle krijgen.
    - Map coördinatie is er uit, zoals bij Hemorrage de enemy weerhouden de goeie plekken te pakken.
    -Weapon controle, de plaatsen waar de power-wapens liggen is nu volkomen random en je kunt niet een plek behouden voor de power-weapon

Dit betekend dat dit te noob friendly is, hoop echt dat er een normale playlist komt, maar tot nu toe vind ik MP nog net te doen.

Overigens: IK HAAT DIE FUCKING BOLTSHOTS NOOBS!! (sorry voor caps :+)

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Maar het is niet alleen bij een spel als Halo. Het is bij elk MP spel het geval, zelfs degene waarbij team spel nog zwaarder weegt. Kijk, dat er minder voor is om te spelen helpt ook niet mee, dit wil ik overigens ook niet ontkennen. Alleen ben ik echt van mening dat de overgrote reden van niet samenspelen meer een mentaliteits factor is. En nu wil ik niet filosofisch gaan klinken, maar in de echte wereld is al steeds meer een ikke-cultuur aan het worden en dat zie je imo ook terug in de gamewereld.
    Maar goed, ik bekijk het vanuit dit standpunt, jij (en anderen) zien het van een iets ander standpunt. Uiteindelijk zien we wel beide dat er te weinig teamplay is en dat is gewoon zonde, ongeacht welk spel.

11. Seh

Seh Guest

Ik hoop op deze social playlists en een paar ranked playlists.

Team double, Lone Wolfs en Team Slayer oid desnoods nog een objective playlist. En dan geen ordance drops, vaste power weapons op de map en geen armor abilities (behalve sprint en jetpack bijv). Dan is er voor ieder wat wils. En dan in een van de mappacks gewoon wat levels als The Pitt en done. :cool:

12. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
  13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als ik solo de matchmaking in ga ben ik een andere speler dan wanneer ik met een team speel. Tuurlijk ben ik een egoistische troll in BTB. Het is een gamemode die ik amper serieus kan nemen. Het enige wat telt is zoveel mogelijk kutten. Teamkillen gaat me te ver maar voertuigen klemrijden en teammates opsluiten is hilarisch. :lol:

Of met je ghost op een wrath surfen en proberen er zo lang mogelijk erop te blijven. :lol:

Ranked 4vs4 is dan weer heel wat anders. Dan zorg ik dus wel voor dat al mijn mates in leven blijven zodat we kunnen winnen. Maar soms heb ik helemaal geen zin in dat gestress van winnen en ga ik dus BTB doen. :+

Overigens zijn mensen veel grotere assholes ingame dan in reallife. Komt denk ik door het gebrek aan het sociale gevoel wat je hebt met anonieme mensen en dat er een enorme druk op gamers zit om goed te 'presteren'. Dit voorbeeld gaat dan over MMO's en niet over shooters maar zie de overeenkomsten wel.

Huh Ranked SWAT. Dafuq 8)

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Uiteindelijk zullen we het wel zien als H4 over 4 weken al niet meer in de top 3 gespeelde spellen online staat, terwijl Halo 2 bijna al die tijd tot Halo 3 op 1 heeft gestaan van meest gespeelde spellen via Live.

Wilde eigenlijk weer Gold kopen en veel H4 spelen, maar dat doe ik niet.

15. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 matches en die Halo 3 recon challenges gedaan met die gasten, mooie tijden :)

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Laten ze maar gewoon met een of meerdere classic playlists komen.

Gewoon met de settings van slayer pro uitgebreid met pickup weapons op de map.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zojuist gebruikt, Thx!

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mijn eerste Forgemap is af. Wie is er vrijdag ready for customs?

20. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een sniper op de map?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina