Wie is Gravemind IV eigenlijk, die stuurde een paar keer een invite maar ik was coop campaign aan het doen
Thundercrash. 1 van de redenen dat ik mijn naam hier heb laten veranderen naar mijn GT; kan best verwarrend zijn.
Aaaaaah, verrekte kut melee'ers op team snipers, niet normaal meer... Had wel mooi 2x een triple kill
Regiciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidddeeeeee!!! =D Best leuke gamemode eigenlijk. Infinislayah is gay tegen goede spelers. Iedereen crouched alleen maar.
Regicide heb ik echt altijd 20+ kills, vette gamemode indd Als ze in Infinity Slayer nou eens die boltshot ofzo nerfen(liever in alle playlists), dan is dat dan ook weer leuk ipv campende mongolen met boltshots Gewoon melee damage 10%/50% ofzo We deden gister complex met LeLas en MerQ, alleen die mongolen campen in die grotten, maar als er iemand naar binnen ging hij snel eruit kwam dan kwamen er een stuk of 4 mensen naar buiten gerend om te melee'en :') Daardoor had ik ook een triple kill, ben redelijk met sniper, maar als die fucking mongolen nu naar je toe rennen en melee'en, dan is t gewoon zielig...
Ik heb geen probleem met melee bij Snipers. Ik wil juist dat de motion sensor verdwijnt. Voor mijn part uit alle game modes. Niet dat ik veel rondren en melee, maar af en toe een nietsvermoedende sniper assassinaten heeft wel z'n charmes.
Had je broken solace tegen dat team moeten spelen. Alleen CTF werkt daar. Slayer is altijd zo kut op solace. Meanwhile op waypoint:
Die kerel op waypoint he, i don't care who he is or where he lives, but i'm gonna kill that fucktard. To the point: dit geeft zelfs nog beter aan waarom dit noob friendly is. Het is gewoon de hele game kennen to the bone, waar de wapens liggen, hoeje als team het betere gedeelte weet te behouden, hoe je daarop weer eens counterd etc. De boltshot moet echt gewoon net als de plasma pistol ook alleen de shield weghalen, anders had bungie toch ook de plasma pistol instantkill kunnen maken? Descopen kun je onder de knie krijgen, maar die fucking grote flinch wat nooit bij een halo zit is gewoon ook iets om te ergeren. Al met al is t nog wel leuk om de MP met LeLas en andere XBW'ers te doen, dan heb je teminste fatsoenlijke teamgenoten :')
Met een groep maten kan je echt om zo'n dingen lachen Had eigenlijk al mn vermoeden dat t sarcasme was