1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    TS Vips was awesome

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hah, Thunder studeert daar ook. :+

En ja, je moet echt een mic hebben inderdaad. :+

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Ja weer geen erkenning van de problemen en een eventuele patch :mad:

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had vandaag iemand in de Xbox Live party en die bleef maar bitchen over hoe Halo 4 verneukt was. Dat het de slechtste Halo tot nu toe is en dat iedere echte Halo fan er ook zo over denkt. Ik ben geen echte Halo fan, maar vind dit deel wel echt geweldig, maar hoe wordt Halo 4 hier gezien door de echte Halo fans dan? Hij zei dat er helemaal geen gevoel van strijd en tactiek meer in zit en dat het gewoon puur als CoD..bruut knallen is...mja zal wel.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bullshit wat die gast zegt. Ik ben Halo fan van het eerste uur, samen met mijn broertjes. Mijn broertjes hebben de game nog niet gespeeld, ik wel. Ik moet zeggen dat ik hem erg epic vind, met name de laatste missie in de SP op het moment dat het bekende soundtrack sample ten gehore komt. Mijn God, wat was dat intens. Bovendien zitten er in de SP meer Halo achtige momenten/scenes en situaties dan eerder. Hier heb je minder ammo, maar daar staat tegenover dat MasterChief iets langer zonder een leeg schild door kan gaan dan normaal het geval was. Nee, zonder meer een 9+. _O_

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

ja dat vind ik ook allemaal. Ben er wel vergeten bij te zeggen dat hij het echt over de multiplayer had, allemaal campers en noobs en dat er gewoon geen enkele vorm van een strijd en tactiek in zat online. Omdat het allemaal zoveel sneller is en zoveel op CoD leek vond hij.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Maar jij speelt op Easy :+

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja, gisteren was zeker leuk. Ik zal proberen te vergeten hoe dat potje op die map van Lastpak (Avenge) ging.. Ik weet zeker dat ie maar één spawn point op de map heeft gezet per team haha!

Je ziet wel hoe hard ordnance geluk het verschil kan maken. Die FFA op Haven had ik continu de lead, totdat Lastpak echt met een binary en twee beam rifles kwam aanzetten. Meanwhile zat ik een beetje aan te kloten met speed boosts, lijkt wel Mario Kart man.. blueshells everywhere! :'-(

9. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er eindelijk achter waarom ik zo snel dood ging de laatste tijd :+

DMR is echt overpowerd vergeleken met de battle rifle. Ik gebruikte dus de hele tijd mn BR omdat ik dat gewend was van Halo 3, maar de DMR kan echt veeeeeeel verder schieten en dan pof je ze wel in 4 tot 5 keer dood :thumbs:

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ondanks dat jullie veel klagen (met, laten we eerlijk zijn, vaak goede punten), blijven jullie wel spelen.
    Respect daarvoor.:thumbs:

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Omdat op die punten na het nog wel een leuk spel is hoor :+

Vermaak me wel, ook leuk om met een maat te spelen, beetje ouwehoeren enzo :+

12. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Thanks haha :p

Geloof me, ik heb er ook echt een hekel aan als ik aan het klagen ben of als het niet lekker gaat, maar ik zie wel de potentie van de game (vandaar de frustratie dat er soms dingen in zitten die zo makkelijk te fixen zijn). Ik hoop daarom ook echt dat 343 binnenkort een keer naar buiten komt met een lijst van dingen waaraan ze werken. Ze hebben ook geen beta gehad, dus ik zie wat we nu spelen als een soort van beta en de eerste TU als 'de' game als het ware.

Hoe dan ook, vandaag nog even zwoegen voor school (:'-() en dan ga ik straks weer lekker knallen.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Die Spartan Ops filmpjes zijn trouwens echt de moeite waard, erg netjes _O_

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Jammer dat die missies vervolgens zo ongeinspireerd zijn :+

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    DMR is zeker de betere van de twee. Op afstand tenminste, ik speel nu met DMR en BR als secondary en ik moet zeggen dat ik dat wel er erg lekker vind spelen. DMR long/mid range - BR mid/short range. Voorheen gebruikte ik de AR voor short range, maar de BR geeft net wat meer flexibiliteit. En misschien is het mijn manier van spelen, maar met de BR doe ik het een stuk beter op short range dan met de AR of de DMR.

Inderdaad, wat zijn die een deceptie zeg. Enige reden dat ik zo nu en dan een missie nog speel is vanwege de challenge.
    Er is ook gewoon vrijwel niemand meer in mijn friendslist die Halo speelt. En als ze het spelen alleen campaign of MP. Ops wordt gewoon door niemand meer aangeraakt

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb OPS 1x gespeeld. Wat supersuf. Daarna dus ook nooit weer aangeraakt. Er is genoeg leuks te doen op de 360 :)

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Klopt, missies zijn zelf niet zoveel aan, ik speel ze alleen maar eigenlijk voor de achievements :+

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ja het is geen Halo meer omdat het te random is.
    Ik wacht af op de eerste TU.

19. Seh

Seh Guest

Het heeft qua gameplay op papier nog steeds alle elementen van halo, maar door dingen als random drops en instants spawns is het in de praktijk meer hit and run (dus cod).
    Ik vermaak mij prima, alleen speel ik nu alweer andere spellen. Terwijl ik vroegâh met halo 2 en 3 echt weken elke dag Halo speelde. Kan ook met de leeftijd te maken hebben, geen idee.

20. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox en mic zijn een beetje kapot. Heel jammer, soms disconnect ik gewoon random en soms start ie het spel niet eens op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina