Ik zal ook nauwelijks meer spelen denk ik, het is weer wachten op wat competitieve settings en hopen dat dat wat is. Tot dan houd ik me wel bezig met die nieuwe DLC van Skyrim volgende week. Denk niet dat deze game te redden is voor mij, wat echt triest is. Elke Halo game heb ik nog kunnen trekken, H2 was nog te overzien, vooral achteraf. Maar H3, daarna Reach die echt werd geredt door de TU en dan nu H4. Zijn geen ontwikkelingen waar ik blij van wordt. Ik had het wel van te voren ingecalculeerd, maar toen iedereen zo enthousiast was dacht ik, misschien hebben ze het toch geflikt, maar het blijkt dat 343i niks beter is dan Bungie. Of erger, ik had van te voren verwacht dat we waarschijnlijk beter af waren met Bungie, ziet er naar uit dat dit ook echt zo uit gaat komen. Ik weet dat 343i ongeveer half Bungie is, maargoed. Natuurlijk hebben jullie daar niks aan, maar het is gewoon zo jammer dat elke Halo game maar weer een stap achteruit is (qua gameplay natuurlijk, er zijn zeker waardevolle toevoegingen geweest over de jaren, maar de gameplay maakt een game).
Laatst bewerkt: 1 dec 2012