1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat idee had ik ook altijd. In MLG Reach kon ik het zelfs. Heeft iedereen nou een beter shot/BR of ligt het echt aan de game. Geen idee.

2. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de hitboxes, kijk naar de sticky detonator, dat ding is gwn een magneet.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Moet maar eens een keertje octagon gaan doen met iemand. Kan ik verschillende straves proberen. camo strave werkt tot nu toe het beste tegen mij. :+

Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  4. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de SK strave :+

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdag heb ik wel weer tijd om Halo 4 te doen en kunnen we ook dan alle strafe's uitproberen :)

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is dat waarom je non-stop lagged? 8)

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Is altijd zo geweest, shield beschermt het hele lichaam dus waarom zouden headshots dan uitmaken?

Wat ik heb gemerkt bij knights is dat je twee headshots moet schieten als shield down is. Een dan gaat zn skull open zeg maar en de tweede killd em. Probleem is dat de registratie wel wat lastig is soms, omdat ze zo vaak teleporteren/dodgen.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hitboxes zijn inderdaad prut. Al vaak genoeg een headshot notificatie, punten en ook zeer zeker damage output gehad terwijl ik 100% ervan was dat ik op het lichaam schoot.

9. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet hoor, probeer maar eens met BR in H3.

Ordnance zijn bugged op Haven?

Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Geef ik je een tip en doe deze week de 2 achievements voor de episode voor deze week, nu je public die spartan ops missies kan doen ervoor.

Moet zelf alleen nog episode 3 ofzo een achievement. Moet je ook een team hebben van 3/4 mensen liefst.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Waar je die soldiers moet beschermen? Heb ik gehaald met 2 maten, was nog precies 1 over :+

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd:
    No One Left Behind
    Save at least one Marine in Chapter 3 of Episode 2 of Spartan Ops on Heroic or harder.

Die moet ik zelf ook nog. Ik heb de eerste 3 chapters alleen op Legendary gedaan en dan blijft er niet veel over van je ''hulpjes''. Deze week voor het eerst online gespeeld, en de twee spartan ops achievements met gemak binnengesleept.

13. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga de spartan ops wel een keer met mn maten doen, of andere mensen van XBW :)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Team Regicide is atm echt de tofste game mode by far!
    REGICIDE!!
    KING SLAYER
    KING JOUST!!
    REIGN OF TERROR - DAMAAGE BOOOSTT

I like. :+
    Welke gun is trouwens nou beter? DMR of BR? of Prothean Beam shit?

15. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gisteren in huis. Ik moet nog een beetje in de campaign komen, maar de multiplayer is super vet. Ben vooral verslaafd aan Big Team Slayer. Lekker chaotisch met veel explosies en actie. :)

En ik ben blijkbaar niet de enige die zich irriteert aan het feit dat voorgaande episodes van Spartan Ops niet via public matchmaking gedaan kunnen worden. Denk dat ik inderdaad maar de hulp van maten of XBW in moet schakelen om the chapters toch te halen. Heb net de eerste in mijn ééntje gedaan, maar dat is behoorlijk saai..

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    DMR is overall de beste gun. 5-shot kill met hoogste rate of fire. Waarom mensen BR spelen weet ik niet. Haat dat ding want het raakt me altijd door de spray en sloopt vaak nades die ik gooi naar mensen. BR is meer gericht voor easy headshots van small tot mid range. DMR heeft betere killtimes, betere accuracy, geen recoil en meer shots in z'n clip.

Lightrifle heeft ook z'n kwaliteiten met de 4-shot skill scoped maar 5 shots unscoped. Je hebt trouwens maar 1 kogel scoped nodig en je kan dan de overige 3 unscoped doen om je vijand te killen.

Ze zijn allemaal wel goed behalve de carbine. Ik ben een DMR gebruiker.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    [yt]_KKo3pN-gjw[/yt]

Behalve dat ik de muziek van Halo 4 echt goddelijk vind, springen onder andere deze er zéker uit!

[yt]-EgnzharIIE[/yt]

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ik was eerst ook DMR, maar ben sinds kort veelal de BR aan het gebruiken, vind hem gewoon lekkerder schieten nu. Als ik nu weer overga op de DMR denk ik van wat een kutding. 8)

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Le_Lastpak is dan misschien wel een lastpak, maar hij heeft toch echt gelijk. DMR is het beste all-round wapen. BA gebruik ik in geen één loadout als main. Als secondary wil ik hem nog wel eens pakken en dan vind ik hem ook wel nuttig, maar toch weer net niet als main.
    DMR is eigenlijk bij al mijn loadouts de main, light rifle vind ik ook een erg lekker wapen, vrijwel (tenminste met mijn speelstijl) net zo goed als de DMR, maar toch is ook die altijd een secondary.
    Overigens ben ik iemand die de Carbine wel redelijk vind, vrij goede rate of fire als je maar snel genoeg bent met de trigger.

20. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flinch van DMR is alleen zo kut. BR is wel lekker voor 1v1 op close - mid en snelle kills.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina