1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Sowieso het feit dat er geeneens een normale FFA Playlist in zit is de game al gedoemd om te falen. Straks wordt Gears of War ook nog een complete verkrachting, en we hebben niks dopes meer op shootergebied qua exlusives. Ja, de exlusive DLC van CoD, maar CoD stinkt. Hard.

2. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal gelijk in. Welke oetlul heeft dat überhaupt bedacht? Wat een gemiste kans zeg... (Eén van de vele gemiste kansen van 343 trouwens :'-()

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het stomste is nog wel dat Halo 4 op zichzelf helemaal niet zo slecht is. Maar die playlists zijn soms om te huilen. |:-

Waar is classic slayer, waar is FFA, waar zijn de verschillende game varianten? Waar zijn Erosion, Impact, Ravine en custom varianten van die maps?

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De basis is goed, maar er zijn een aantal punten die het spel verpesten. Vooral jip, het ontbreken van een aantal modes, weinig kleine maps, en gebalanceerde teams verpesten het voor mij.

Ik vind Halo 4 wel leuk, maar soms komen al deze dingen samen en dan is het onspeelbaar. Het zijn ook dingen die bij de voorgaande delen wel goed geregeld waren.

Hopelijk gaan ze goed luisteren naar de halo veteranen en niet naar de mensen die net hun eerste Halo-game hebben en het amper spelen. Dat laatste lijken steeds meer developers te gaan doen. :'-(

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Dus jij gelooft dat er nog een TU komt? :emo:

Dat is t ook, als 343 gewoon eens een classic playlist erin gooit en als dat niet gaat dan gooien ze CTF, Oddball of een andere team based gamemodes en stop die dan in een Team based playlist(net als reach)
    Gewoon 1 playlist maken moet toch zeker kunnen, en al helemaal als wij dat met onze retail versie kunnen doen(custom games)

6. MrLucros

MrLucros Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je verzekeren dat er nog een TU komt. Of die dingen goed gaat veranderen is een tweede, ik verwacht het niet. Maar de filebrowser enzo worden nog gefixt.

7. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt wel een update, maar een Title Update denk ik niet :emo:

En sws is het al te laat. Zeggen dat het spel getest is en af is en 3 maanden later nog steeds dingen fixen en aanpassen.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dit is ook getest! 8)

[yt]cPwaBbyyiAI[/yt]

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

Naah, slechtste multiplayer ooit is echt overdreven hoor. Nou ben ik het zeker wel eens met wat van jouw punten, maar zó slecht als 'ooit' is het ook zeker weer niet. Er is veel ruimte voor verbetering en dat 343 de wat meer casual gamer ook wil aanspreken vind ik zelf niet een probleem. Echter moet je dat niet ten koste doen van de harde kern Halo spelers. Er kunnen best gamemodes zijn die allebei de groepen aanspreken. En dat is iets wat ik dan ook wel met je eens ben dat dit niet het geval is.
    Ergens is dat ook raar, want ook casual gamers kunnen op een punt komen waarbij ze meer uitdaging willen. Maar slechtste MP ever, daar kan ik het echt niet mee eens zijn.

Overigens ben ik 40, draag een bril, game ik al langer dan jij oud bent en ben ik niet zo gevoelig meer voor hypes. ;) Maar toch kan ik mij wel met H4 MP vermaken. Nou moet ik daar wel bij zeggen dat ik vrijwel alleen maar big team speel.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat is jip? En ben het er idd mee eens. Er zit gewoon zoveel potentie in het spel, maar 343 moet meer verbeteren of iig communiceren dat ze bezig zijn om die zaken op te lossen.

Waar ik me nog het meest aan irriteer is die level cap op 70 voor Europa. Dat is gewoon ondankbaar naar je klanten toe.

11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    De core van Halo is 3x zo groot als de casual players die je gaat/wilt aantrekken, alle fanboys gaan toch direct CoD halen ipv Halo.

Maar, zoals jij ook zegt, je kunt op z'n minst 1(!!) playlist erin gooien die gewoon classic is, kijk ook maar eens naar Reach, je had zoveel dingen om uit te kiezen en dat was ook fun. Je had zelfs ook playlist die ik totaal ruk vond, maar de andere groep is er wel blij mee.

Ik weet nu al wat er in de volgende TU komt: snellere ordnance drops, boltshot langere range, DMR gaat weg.... :emo:

En dan zie je dit op waypoint(:emo:) https://forums.halowaypoint.com/yaf_postst84998_Halo-4-Bloom-and-JIP.aspx
    Mensen die vinden dat bloom ranked gameplay killed, ga toch weg :F:
    Ik vind Bloom juist goed, dan ben je niet zo aan het spammen met shots maar juist accuraat en goed denkend waar je je shots het beste plaatst

Zo hoort MLG dus eigenlijk wel(dat laatste clipje van iemand die zegt dat het een kut game is door Bloom :F: )

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Join in progress.

Super kansloos in Regicide bijv. En de meeste games die je joined zijn shit en laggy. Daarom was er ook ruimte om te joinen.

En Beast, niet zeuren over bloom. Bloom is gewoon shit en random. Best frustrerend als je hierdoor kills misloopt. De no-bloom TU van 343 in Reach werd zeer positief ontvangen.

Waarom valt ie uit de map met een Jetpack als AA :F:

Laatst bewerkt: 5 jan 2013
  13. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik de TU van Reach zonder bloom speelde vond ik dat echt irritant, was juist gewend om op het juiste moment te plaatsen :p

Maareeh, is dat echt dat de fileshare fix pas in de volgende TU komt? Verschikkelijk irritant namelijk als je met je forge creatie bij een vriend wilt voortzetten :mad:

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Bloom = random = crap en hoort niet in Halo.

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ben ik het mee eens. Door dat en de squad based spawns vond ik en mijn vrienden Halo: Reach echt slecht vergeleken met Halo 3.

Halo 4 vind ik persoonlijk beter, op de playlists na. Ik vind het plezieriger als Reach, maar het kan IMO niet Halo 3 vervangen. Het voelt eigenlijk aan als een compleet nieuwe serie.

16. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Het level systeem terughalen scheelt ook al een hoop, nu geeft niemand geen ene fuck om elke game, veel leuker als het "ergens" om gaat. Vind ik zelf dan.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Inderdaad, dat hield me ook heel lang met Halo 3 bezighouden, mijn doel was in Lone Wolves om 45 te halen (50 was niet te doen voor mij :+), geweldig al die potjes _O_

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    En halo 4 heeft geen eens een goeie lone wolves playlist :'-(

19. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je erover nadenkt, wat zijn de mensen bij 343 een imbecielen zeg!
    -Level cap 70 voor Europa, gewoon te triest voor woorden
    -Na drie maanden nog steeds geen file browser systeem :lol:
    -Geen normale playlists, en als er iets normaals is verwijderen ze die weer na 2 weken :confused:
    -Ze communiceren niet met de community, of uberhaupt met de gamers. :F:

Serieus, WTF?

Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat een grapje. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina