1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je em met mycom gewoon op de releasedatum binnen(is volgens mij al een keer beantwoord, maar kon het niet terugvinden)? Wil die LE wel voor die 3 mappacks.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe duur gaan die packs anders kosten als je voor de normale editie gaat?
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja.

    Ik denk 800 MPS per stuk
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik snap er geen drol meer van. De LE was toch enkel anders qua naamstelling en qua steelcase. Nu krijg je die maps bij je LE? Waar de fuck heb ik net 2000 punten voor gekocht dan? Of is dat weer voor wat anders, season pack?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    LEEST IEMAND OOIT DE STARTPOST? Dat staat er al maaaaanden. Dan wist je dat dat alleen bij de LE zit. En ja, waar heb je die punten voor gekocht? :+ Dat wat jij ervan wilde kopen (de Season Pass) is hetzelfde als wat je bij de LE krijgt.

    Ik zal dat van de seasonpass nog eens apart melden en dat stukje van de LE updaten omdat ie wat aangepast is, maar ja. Waarom eigenlijk. Echt geen hond die het leest. Volgende halo topics mogen jullie lekker zelf opknappen 8)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.903
    Hoezo zouden we de startpost lezen? Die shit is veels te groot :+
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Startpost? Waar is dat :+ Die shit duurt veel te lang met laden en is teveel tekst voor op een woensdagmorgen.

    Deze meuk zit dus bij de LE:??
    Halo 4: War Games Map Pass Season One 6-Nov 2000 points
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Whuuut dus die Season Pass zit bij de LE.. Waarom zou je NIET de LE nemen dan?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je geen MP speler bent.
    Voor een woensdagmorgen? Dat van de LE staat er letterlijk al maanden. Bij deel 1, deel 2 en dus nu in deel 3 ook weer.

    En ja die meuk zit bij de LE. bv dit bericht van zelfs nog een paar dagen terug:

    [​IMG]

    En gedraag je niet als een puber wat bij de eerste stukjes tekst of plaatjes wat moeten laden huilend wegrent. :+ Het is niet alsof je op een 56k modem zit. Het is fucking 2012 8)

    Maar goed, de volgende delen en volgende games doen jullie dan maar zelf. Het heeft blijkbaar 0,0 zin om me moeite te doen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Niet waar, ik lees ze altijd helemaal door, ook handig als je iets moet weten :'-(
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Thnx Dulle, ik had er straal overheen gelezen. Heb ik weer voor niks punten aangeschaft 8)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je gaat af op de mening van twee mensen? :confused:

    For the record: vorige week toch de kriebels gekregen voor dit spel en met plezier de OP gelezen :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, er is altijd wel wat anders te kopen op de Marketplace wat de moeite waard is. :cool:
    Nee, niet op die van 2 mensen. Maar in de loop der jaren merk je vaak genoeg dat die OP nergens goed voor lijkt te zijn. Zo nu en dan ook reacties dat men blij is eindelijk op pagina 2 te zijn. Kan best zijn, maar dat vind ik flauw/lullig gezien het werk wat ik erin stop. Dan zie je op een gegeven moment het nut niet meer van de tijd die ik erin steek als het voor een hoop mensen eerder een last lijkt te zijn dan iets wat ze met plezier bekijken, info uit halen of gehyped van worden.

    Maar goed, je hebt gelijk. Er zijn, zoals jij en Jorrie aangeven, gelukkig ook nog mensen die het wel lezen. Maar negatieve reacties vallen altijd des te sneller op. :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoals Dulle ook al zei, als je geen MP speler bent, maar ook de prijs. Op Budgetgaming is de normale volgens mij al voor 46 te krijgen en de LE is 62 ofzo, nogal een verschil, maar ja. Is het uiteindelijk wel waard.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wellicht een idee om al die afbeeldingen en video's in spoilers te drukken. Hierdoor voorkom je lange laadtijden en daarnaast biedt het geen toegevoegde waarde meer zodra je de afbeeldingen al een keer hebt gezien. Daarnaast lees ik liever kleine dingen, dan lange lappen tekst. Internetgebruikers zijn over het algemeen lui en scannen de pagina als een dolle hengst.

    Ik waardeer het enorm dat je altijd met mooie OP's komt, maar persoonlijk lees ik ze zelden. Oh en negatieve berichten lees je daarentegen sneller dan positieve berichten. Mensen kunnen nu eenmaal snel klagen en zeiken.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Al die season passes tegenwoordig. Worden er echt te veel 8)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beter Season Passes dan Online Passes imo. :9
    True, maar ik heb altijd het idee dat spoilers toch maar zelden geopend worden. Is weer een extra klik he, voor die luie internetgebruikers. :+ Kan in het vervolg bij een XXL post als deze gewoon de hele OP in een spoiler gooien.

    En juist omdat mensen niet van lange lappen tekst houden heb ik altijd een FAQ. Zijn juist korte stukjes tekst. Vraag + antwoord. Kort ende krachtig. Bij info staat nou ook niet echt een heel boekwerk. Dus dat er zo veel tekst staat ben ik het niet mee eens. :p
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga geen lappen tekst lezen om te weten waar ik Halo 4 nu het goedkoopst kan weghalen. Iemand nog een advies? :) (kortingen etc!!)

    Verder moet ik zeggen dat het nu nog minder dan een week is, de kriebels toch wel beginnen te komen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als dat je houding is dan betaal je ook lekker maar teveel!

    of kijk even op budgetgaming.nl , al denk ik dat de ketens zoals MM op release nog wel een betere deal zullen bieden dan nu op budgetgaming staat :+
     
  20. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje karig van MM dat er tot op heden niks te vinden is over Halo 4. Geen leuke acties of pre-orders of wat dan ook. Ik had het wel verwacht. Blackops 2 is al volop in de schijnwerpers en die komt één of twee weken later uit.

    Maarja boeiend, ik heb mijn LE al in de bestelling bij MyCom :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina