1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Volgens mij zit er ook wel wat spoilers in? Ik ga hem in ieder geval niet verder lezen.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik was eigenlijk al tevreden met de Eurogamer review (of eigenlijk was ik al tevreden toen ik voor t eerst zag dat Chief en Cortana terug kwamen :+) maar als je reviews zoals die van Destructoid leest word je vanzelf wel hyped

    wie kan ik omkopen om dit komend weekend al te kunnen spelen?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    als ik mycom moet geloven kan je dit weekend misschien al spelen. Zou wel gaaf zijn :cool:
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Dat zou oneerlijk zijn :mad:

    Ben nu zelfs bereid om Wehkamp een mailtje te sturen, kun je er misschien een print screen van maken, van die datum? :+

    8)
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Mss moet ik zo dan eens langlopen bij mycom en vragen of ze die aan mij willen verkopen xD
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als jij daar blij van wordt :+ Ordernummer even weggehaald

    [​IMG]
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Hé, je kunt het altijd proberen he :+
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hmm bij mijn mycom staat gewoon nog 'in bestelling' ik krijg de LE via de post! :mad:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sommige reviews zijn zo enthousiast dat je bijna gaat denken dat het te mooi klinkt om waar te zijn en iedereen omgekocht is door Microsoft :+


    IGN
    Gamespot
    Game revolution
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan ik dit verhaal tot Halo 4 ergens in een notendop lezen?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    CVG is iets minder hyped:

     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat laatste minpuntje vind ik jammer, scale en scope maakt voor mij wel vaak de leukste level in Halo. Of in ieder geval de levels die je graag vaker speelt.

    Of ik Spartan Ops minder ga vinden dan firefight ga ik zelf wel even bepalen :+ Vond Firefight tof om een paar keer te doen met vrienden maar iets meer gerichte co-op lijkt me ook wel tof (naast de campaign)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt. Het moment in Halo 3 dat je in dat zandlevel met dat motording aan komt rijden was echt super :cool:
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Chopper, wat een voertuig was dat _O_

    Of bedoelde je die niet? :+
     
  16. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Chopper was gruwelijk. Vooral de custom games ermee. Dikke splattespree in Sandtrap :)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zat meer te denken aan Silent cartographer en assault on the control room (silent cartographer vind ik nu nog de beste campaign map die ik ooit in een shooter gespeeld heb), maar H3 had ook wel een paar mooie open levels idd

    misschien van t weekend dan maar eens die legendary run in CE:Anniversary gaan doen die ik al zo lang uitstel (omdat ik oud en soft geworden ben en Halo ineens veel moeilijker lijkt te zijn dan ik me herinner :+)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik overwoog nog om hem Chopper te noemen maar ik moet dan steeds aan een heli denken :+
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    haha daar komt het wellicht dichter bij in de buurt:thumbs:
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De minpunten die CVG noemt zijn moor mij helemaal geen minpunten, vond de grootschalige gevechten in de meeste Halo games weinig tot nietszeggend, helemaal niet gedenkwaardig. Meest gedenkwaardige momenten kwamen in de vorm van kleinere skirmishes en de hallen waar je door rijen vijanden moest vechten met de bijgeleverde atmosfeer. En de hoofdreden waarom ik een Halo game altijd koop is sowieso de MP.

    Tijdens de Halo reach beta had ik al m'n twijfels maar was nog hoopvol, uiteindelijk bleek de mp gewoon niets(imo), dus kijk er erg naar uit hoe Halo 4 zal worden gespeeld in de komende maanden...en hopelijk die CoD games van de troon afstoot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina