1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Haha, die 10000 pre-order code shit kun je echt voor aardig wat verkopen op eBay. Gewoon weer doen, heb er toch twee. Alleen al op mijn Locus Helmet een bod van $30. Ga gewoon mijn game terugverdienen. Same als met GoW3 LE vorig jaar die ik zowat gratis had gezien ik twee pre-order personages op eBay had verkocht. :lol:
     
  2. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt er 1 kiezen als je lvl 50 bent, voor die tijd is alles idd gelocked.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Behalve als je voor de 20e van november speelt of de LE hebt.
     
  4. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    hoe bedoel je. ik heb dat beide gedaan (LE en al gespeeld). kan ik ze dan eerder krijgen ofzo?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ja, dan krijg je ze als je level 50 Spartan bent.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben zelf lvl 33 heb nog geen reset meegemaakt. Maar denk dat sommige mensen lvl 1 zijn door een fuck up met de servers en geen bewuste reset.
     
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    De foking server ligt er bij mij al bijna de hele dag uit. Waht the fuck is dit?
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Denk dat het wel mee valt, kon wel gewoon mijn armor en wapens aanpassen. Alleen kon niemand die verder zien. :+
     
  9. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van, hoe speel ik nou online? Die andere disc heeft alleen wat informatie over de trailer en de mappacks, maar geen online optie? Of moet ik per se die map-pack kopen om online te spelen? Sorry het is me even onduidelijk.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Disc 2 erin en installeren. Daarna disc 1 erin en knallen.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Raar kan wel online spelen op de servers maar geen party joinen van vrienden.
     
  12. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo, oke duidelijk! bedankt. is er nog trouwens nog een manier om naar het engels te zetten? Snap er niks van in het nederlands
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Proest!!!! Notabene het vlaggenschip van Xbox. En dan dus nog het online niet in orde hebben. Overigens, redeem codes e.d werken ook niet. Niet voor mij tenminste.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Via het Dashboard-> settings -> local -> UK/US
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Holy fuck, textures en belichting zijn echt baas. Niet te vergelijken met H3 :eek:

    Geweldige intro ook, ik hou wel van de Halo lore
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat dan? Heb jij ook dat je ze hebt gedl maar ze niet ingame komen of doen die codes het uberhaupt niet
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    kreeg eerst een foutmelding bij redeemen. En op de site was ook een melding dat er problemen waren. Nu is mijn account gewoon geblokkeerd voor aankopen. WTF! Kan nu support gaan bellen.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Soms naait die true skill je hard joh. Ipv betere spelers plaatst de game je gewoon in een rot team dat gedoemd is om te falen. Had vandaag nog een losing streak van 8 matches ofzo. De formule rekent uit hoe goed een team is. Dus een goede speler komt dan in een slecht team tegen een normaal team.

    EN DAT INSTANT SPAWNEN IS OOK CRAP. Gimme a break. Zit gewoon non-stop te knallen. 8)

    In Reach kon je lekker iemands spawn inpikken en op een rot locatie laten spawnen. Nu kan dat niet meer. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wilde coop doen met twee maten op Legendary maar aan alle kanten errors etc. Niet kunnen joinen, verhaal over missende maps noem maar op. Gaat nergens over dit. Je zou toch denken dat het vanaf de releasedate wel goed zou zitten.
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Wat een heerlijk geluid met die Assault Rifle zeg _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina