1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Met de Mantis kan je zeker wel vette dance moves maken... Aw, yeah! :cool: Het knalt nu toch wel lekker online. Weinig lag en dit keer wel goede hit detectie. :p En die hologram blijft ook echt mooi. Gaan ze er vrolijk achteraan huppelen en pak ik ze wel van achteren... Lekkah! :9

    /Edit: Filmpje staat nu in m'n File Share (Hologram Fun).
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ff de multiplayer gedaan en ik ben erg positief verrast door alle veranderingen! Eindelijk een CTF only playlist! EINDELIJK! Geen vloekpartijen meer omdat er voor de 10e keer weer slayer gekozen wordt in matchmaking.

    Enige minpuntje is Forge, ik mis echt gewoon een aantal grote vlakke mappen. Ik snap niet dat ze niet gewoon 1 groot (en met groot bedoel ik 10 keer zo'n griffball arena) grasveld maken.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Kon niet slapen, dus heb vanaf 12.00 tot 9.00 de online modus lopen spelen voor de eerste keer. Ben erg onder de indruk. Ik had namelijk stabiele servers, geen campers, mooie run over kills. Absoluut leuk om te spelen, alleen vanaf volgende week dinsdag niet meer. :+

    Ik ben trouwens al level 21. :D
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    want?
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Black Ops II uiteraard. :+
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    BAH :) :x
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat vind ik echt zo'n rukspel. De sfeer van Halo ligt sommige mensen misschien niet, maar CoD heeft gewoon geen sfeer O-)
     
  8. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat ben ik 100% met je eens, maar ik moet zeggen dat ik van de mp toch nog meer onder de indruk ben (in de korte tijd die ik er tot nu toe in heb zitten). Vind trouwens de sp op normal wel heel erg makkelijk! Voor andere spelers die hem opstarten speel in ieder geval op heroic!!

    Want jij hebt BO2 al gespeeld blijkbaar????\o/
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beetje kort door de bocht wellicht qua BO, maar ik zie elke keer hetzelfde spel langs komen. Maar dat kan ook aan mij liggen ;)
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Black ops 2 doet verder niks nieuws, halo 4 toch ook niet?
    (en ben zelf anti cod btw)

    Begin toch te twijfelen halo 4 straks op te pikken vroeger veel fun nog gehad met halo 3! En vooral halo 1/2 op de oude xboxxx
     
  11. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    bij de meeste cod games denk ik zelf ook van te voren dat ik ze niet ga halen, maar uiteindelijk doe ik het eigenlijk altijd wel...

    Maar goed Halo 4 is echt wel een mijlpaal in de saga qua graphics, geluid, verhaal en mp (de gameplay was altijd al 100%). Mensen die niks met Halo hebben zullen dat nu waarschijnlijk ook niet krijgen, maar zullen wel versteld staan over wat er grafisch mogelijk is op de xbox 360.

    Waarom is iemand uberhaubt anti een bepaalde game. Als het niet je smaak is hoef je er toch niet op tegen te zijn!? Dat snap ik nooit. Tuurlijk is het iemands goed recht om te zeggen dat ie er geen reet aan vindt maar ergens op tegen???
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Teveel cod gespeeld te weinig veranderingen ben echt anti geworden tegen dat product. Kan toch? :) net zoals jij bij een bepaald restaurant zal eten en je vind een kakkerlak in je eten zal je ook anti zijn tegen dat restaurant.

    Dat gevoel heb ik met cod proberen nooit wat nieuws te brengen. Aankleding is anders, andere wapens etc maar game blijft 100% hetzelfde.

    Weinig veranderingen in gameplay is voor mij de kakkerlak.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geldt dit ook voor ons?

     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is best insane al, want hoe snel haal je 35 uur in een multiplayer game? Nou ik echt never nooit niet, maar ik vroeg het me af.

    Maar dat hele Xbox Live Rewards gedoe geldt dus niet voor Europa?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ruim een uur per dag. Ik red het ook bij lange na niet, maar bizar veel vind ik het nou ook weer niet
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met MW3 zit ik op 240 uur en ik ben hierin zeker niet de enige die zoveel uur in een MP spel heeft gestoken, alleen moet je dit spel dan wel eens een keer binnen krijgen :emo: Maar die 35 uur heb je zo als je maar 1 spel speelt, in mijn geval dan.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar het is tot eind november dan he. Maar goed....de Aktie telt niet voor ons schijnbaar. Wel triest als Europa dat hele rewards systeem niet heeft.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Natuurlijk niet; na alles wat we al mislopen vergeleken met onze mede-xboxers aan de andere kant van het zwembad komt dit toch niet als een verrassing?

    Gisteren MP ook even kunnen spelen (had een leuke killstreak in een Wraith tot ik gekilled werd door Fardo:mad:; zie filmpje van hem in op de vorige pagina)
    en ik vind het geweldig. Het voelt allemaal net wat anders aan, maps zijn echt 100x beter dan Reach, het speelt....verfrissend....zonder het Halo gevoel te verliezen.

    Natuurlijk zijn er enige puntjes van kritiek (matchmaking was gister echt zwaar kut, die machinegun achtige gun is echt overpowered om er maar een paar te noemen) maar deze game ga ik nog lang, lang MP spelen.:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Meh...guess you are right idd ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina