1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ;)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Online credit limit reached. 8)

    :'-(
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij maakt het niet uit of je een buitenlandse versie koopt, PAL is PAL denk ik in dit geval. Mijn persversie is ook niet specifiek Nederlands, maar ik krijg wel Nederlandse taal in het spel.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    er zit een dagelijkse cap op? :+

    +20.... ik wil niet tegen jou spelen O-)
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [yt]j0ybVe508Wg[/yt]

    Dit is pas een halo controller

    Yeah right
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Net missie 1 gespeeld van de campaign, kort level maar dat is te verwachten, hoe dan ook de sfeer zit er al goed in. :)

    Voor mij persoonlijk zeker de beste Halo tot nu toe. :D
     
  7. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens andere mensen is dat 250k xp, dat is nog wel redelijk denk ik. Mensen hadden namelijk van de double xp codes en dan level je echt snel.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zojuist een paar campagne levels en wat spartan ops missies gedaan en eerlijk:

    Ik begrijp de hype niet (WTF???), controls voelen awkard aan voor mij, heb genoeg granaten gegooid terwijl ik dit niet wou. Klikken om te zoomen vind ik gewoon kut. Ok, de levels zien er mooi uit, maar ''het is net niet mijn game'' en nooit geweest.

    Ging wel vaak dood op Legendary en het is best leuk met z'n 4en online, echter is niet mijn game.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nog geen last gehad van een cap en zit op 36. Maar speel al sinds zaterdag.

    Ben wel benieuwd wat ze met de true skill gaan doen en hoe het nu momenteel werkt. Ik weet dat ik alleen maar try hards tegenkom in Infinity Slayer. Maar de mensen die ik tegenkom in andere playlists zijn dat een stuk minder. Zoals Oddball en CTF(wat overigens verneukt is door kids die alleen voertuig maps voten).

    De game is tof maar ze moeten wel de matchmaking van H3 gaan invoeren. Dus keuze uit Social en Ranked met fun playlists zoals SWAT, Multi team en Team Snipers.

    Uit ervaring weet ik dat Halo altijd een kut playlist heeft in het begin. Maar dit slaat echt alles. Ons laten kiezen tussen 3 verschillende objective modes maar geen FFA geven. Dat is gewoon raar.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had ook heel de nacht gespeeld, dus daar zal het ook wel aan liggen. 8) Hoe bedoel je verslavende game! :9 Maar ik had naast de normale XP van de matches ook aardig wat extra XP gekregen voor Commendations, Challenges etc. :) Ik ga richting level 40, maar krijg dus geen XP meer. :+
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Net even Slayer 8 vs 8 gespeeld. Ben nooit echt een halo online speler geweest, niet mijn gameplay gewoon (Battlefield FTW yeah! :+ )
    Maar ik moet zeggen dat deze online mij wel bevalt. Voor mijn gevoel is het tempo iets lager als in vorige Halo's en dat is wel lekker. Het is jammer dat je als beginnende speler iets achterloopt, toch vind ik het zelf nog wel meevallen. Zoals gezegd, geen Halo speler, maar wel het gevoel dat ik redelijk mee kan komen. Twee matches gespeeld en 1 ronde spartan ops in mijn eentje en ik ben lvl 5 gepasseerd. Dus zelfs als je een beetje achterloopt in PvP, dan is dat wel bij te trekken qua lvl in SO.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, Reach vond je nooit zo leuk... Dat weet ik nog heel goed. :p Maar dit is wel een lekkere Halo online ja. Het gekke was eigenlijk toen ik net speelde vond ik het allemaal maar raar en niet eens zo geweldig. Maar nu kan ik niet meer stoppen en krijg ik zelfs een XP ban! 8)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vriend en ik hebben beide NAT op open staan. Toch kunnen we elkaar niet joinen. Heeft iemand dit probleem ook?
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mee eens de MM voelt aan als Reach.
    Quitters en guest acounts in Slayer pro =(
    Je krijgt niet eens een penalty voor quiten lol.

    Er zit wel een FFA mode in.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  15. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat quitten vind ik irritant, vooral als je de game start en opeens sta je met 3 tegen 0... automatische win.

    En dat men kan joinen midden in de game, ik zit vaak in matchmaking kom ik in een game met dikke achterstand wat automatische loss betekend!
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nog irritanter vind, zit ik eindelijk eens in die mantis, komt er een teammaat van je voor je te staan en die begint er doodleuk op te schieten tot ie stuk gaat.
    Ga je niet dood, maar ben je de mantis wel kwijt.
    En je kan er niks tegen doen...

    Is me nu al 3x overkomen...
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eens met het bovenstaande. Er is geen penalty voor quitten, is niet echt bevorderend. Dat samen met guest-accounts en midden in een spel kunnen joinen is rede zat om de playlist te splitten tussen pro en fun.

    Verder spawn ik af en toe echt vreemd. Regelmatig heb ik nog geen twee stappen gezet en ik lig alweer bloed te spugen op de grond omdat ik midden in een gevecht/voor de tegenstander spawn.

    Maar goed dat zijn kleine puntjes op verder een te gek spel. Die speedboost is trouwens toffer dan die klinkt, je kan dan echt als een malle het veld over :)
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals X-Junk al zei, er zit wel een FFA mode in. Het heet Regicide en het is geweldig! _O_

    Dat mensen quitten is irritant, maar ook al zat er een penalty bij vorige Halo's, minstens evenveel mensen stopten als nog. Ik denk dan ook niet dat het echt effectief is, maar goed dit is mijn ervaring, ik heb geen statistieken om dit bewijzen.:9

    Spawnen gaat nog niet altijd even lekker inderdaad, paar keer ben ik echt 1 meter voor een speedboosting Ghost gespawned.:+ Maar opnieuw, dit was in ieder geval ook bij Reach zeker het geval, met name in Team SWAT (behalve die Ghosts dan natuurlijk)

    Dat mensen joinen in progress vind ik juist echt een verbetering, laatst speelde ik Slayer 1 vs 3 bij de start van de match al, maar er kwamen al snel weer nieuwe teammates voor mij bij.

    Tot slot wat Team SWAT betreft, ja dit was mijn favo game mode in Reach maar ik mis het niet echt, ik heb nu al genoeg DMR-actie doordat ik het in mijn loadout heb staan. :)

    Niet op Halo 4 MP, maar laatst kon ik wel 1 bepaalde persoon niet joinen in een XBL party en andersom, een paar weken lang, tenzij we in iemand anders party gingen. Toen hij naar zijn dashboard ging en naar Instellingen scrollde, Systeem, Netwerk en dan Test Xbox Live Connection deed kreeg hij melding dat gewoon alles goed was en opeens joinde hij mijn party invite. Of dit de oorzaak is (zou wel raar zijn) weet ik dus niet, maar is misschien wel het proberen waard? Anders router en/of modem resetten kijken of dat helpt. Anders weet ik het ook niet.

    Als het niet je game is dan is het niet je game, maar je weet wel dat je de controls kunt veranderen? Zo heb ik mijn controls altijd op Recon staat, dit zijn de Halo 3 controls en vind ik zelf veel fijner dan de nieuwe default die sinds Reach is ingevoerd. Nu moet ik toegeven dat ik die controls nooit echt een eerlijke kans heb gegeven maar toch. Recon controls geven mij meer de Halo feel, reloaden doe je gewoon met de RB knop!:D
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja, Reach en ik waren (zeker online) geen vrienden van elkaar. Maar dit zie ik mij wel wat vaker spelen. Tot nu toe ook maar 1 map gezien waarbij de helft van mijn team in de tweede match op die walker stond te wachten....... 8)
    Eerste ronde had ik een sniper in mijn klauwen en dat ging wel even lekker moet ik zeggen.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Sniper is wel makkelijker geworden, heb ook steeds snap shots (no-scope, fuck yeah :+), Big Team Battle met een paar maten is ook geniaal _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina