1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    The Pit was echt een bazenmap idd!

    Verder is de multiplayer erg goed hoor vind ik. Het is wel even wennen allemaal want het voelt een stuk 'drukker' en je moet met veel meer dingen rekening houden. Ik moet bijvoorbeeld enorm wennen aan het hele concept van promethean vision. Je kan niet meer in een hoekje zitten bij de vlag met een rocket launcher ervanuitgaande dat niemand je al kan opmerken zonder echt gezien te hebben. Aan de andere kant kan iemand jou perfect raken omdat hij al weet dat je eraan komt rennen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind eigenlijk alle maps geweldig. Veel variatie tussen de maps en ze zitten echt goed in elkaar. De LoS zijn juist goed vind ik. Voor me gevoel zijn het wel wat weinig maps. Had best van elke Forge world een map willen zien, maar die komen vast nog wel.

    Edit: je kan ook zien dat iemand promethean vision gebruikt op je radar hè, dus je kan wel weten dat hij jou heeft gezien.
     
  3. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Heus kan dat? Ik moet altijd 3s wachten voor ik iets vn iemand kan pakken.

    Jij chased mij ook als de mfker xD

    Ik krijg echt bijna nooit een sniper :l En als ik m heb ben ik m meestal snel kwijt, want dan spawnen er 3 man achter me.

    Ragnarok is de beste sniper map :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Tweede missie gehad. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog wat saai vind, maar na alles wat ik er over gehoord en gelezen heb zet ik wel door. Bovendien is Halo MP ook dikke fun i.t.t. :9
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom verdwijnen mijn Preorder downloads ineens.. Ze staan er soms niet meer tussen..
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vanmiddag gekocht, nu beginnen!
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tuurlijk volgende week SWAT als ik er niet ben! :'-( Ik had net trouwens ook weer die sound bug... Echt zo fokking irritant geluid. Volgens mij word je helemaal gek als je met een gaming headset speelt dan. 8) Level 40 nu trouwens! :cool:
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Yee SWAT... Yee weer geen FFA slayer YEAH!


    :mad:

    Enige waar SWAT goed voor is, is easy multikills.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    No shit??:eek:
    Was ik waarschijnlijk aan het snuffelen welke controller layout me het beste zou bevallen....zat te tweifelen tussen BumperJumper en Recon.
    Heb even de knoppenacties overgeschreven, zodat ik kanb kijken als ik het niet meer weet.:9

    Je bedoelt een hele luide, felle pieptoon?
    Die heb ik een keer gehad met inderdaad mijn headset op....schrok me rot!:mad:
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fryslannn!!!
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat heb ik ook met enige regelmaat, heb ze al twee keer opnieuw moeten downloaden omdat ze om 1 of andere reden dus gewoon niet meer terug kwamen
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Het verhaal begint nu echt leuk te worden :D
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    @Krinion, Beast en Thundershock:

    Laten we dit gaan proberen :lol:
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Fjoewj ^^ level 21 geworden vandaag. Begin ook steeds beter en beter te worden alleen af en toe word je wel echt volgas geownt! Vanavond weer even verder. Die sticky detonator is best leuk ^^
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol::lol: Dat gaan we zeker doen! (ben wel om 7 uur weg, maar ben nu ook al online met Lethal en Griogrio)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Haven is tot dusver de beste MP map imo.
    Verdet heb je gelijk, t is vrij irritant dat je geen wapens die je tegenspelers droppen op kan pakken. Had idd al meerdere keren gehad dat ik gewoon met no ammo rondliep.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haven is ook de enige goede map samen met Solace(die vrij matig is eigenlijk). Zelfs Reach had betere maps, maar daar zaten ook maps bij die gewoon ass waren. H3 vond ik de beste selectie hebben.

    Voor gewone gameplay zijn de maps erg goed in H4. Maar wil je tactiek gebruiken dan zijn ze een stuk minder. Drops zijn volgens mij random dus je weet nooit welke spots je wilt innemen. Daarnaast weet ik ook niet waar de tegenstander spawnt.

    Ik mis maps zoals deze:


    Waarbij je moest proberen de ring over te nemen en de brug van je tegenstander. Zodat je controle had over de hele map. Daarnaast was ie ook erg leuk voor doubleteams.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Spel is mooi! :eek: Echt verrast. Speelt heerlijk weg. Mis alleen de bombastische muziek soms. Heroic is prima
     
  20. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand toevallig hoe je in de lobby kan zien dat je te maken hebt met een party? Zeg maar het doorgetrokken verticale streepje naast de gamertags in de vorige Halo's.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina