1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is simpel, zodra je crossair binnen het lijntje op het hoofd zit is het een hit. noem het grote hitbox of noem het dikke auto aim, daarom is het dus moeilijker dingen te raken met sniper dan met DMR.
     
  2. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope. Rode crosshair op hoofd = raak, blauw = mis
    Ik heb al meerder keren gezien dat ik dood ga aan een schot tegen de muur of meters naast (killcam). In jouw filmpje is het duidelijk ontzettend dichtbij of gewoon raak. Niks aan de hand met de hit boxes, killcams kunnen falen.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laat maar.. jullie begrijpen er niks van.. Het is juist makkelijker te raken.. Maar ik moet dat maar voor granted nemen.. Viel me gewoon op
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  4. sampert

    sampert Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    In het filmpje laat hij nochtans duidelijk zien dat je met een blauwe crosshair een headshot doet ...
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja precies.. Snapte zijn comment ook niet.. Het is niet erg hoor, maar het viel me echt direct op.. Was dit niet gewend van Halo (heb Reach niet gespeeld online).
     
  6. sampert

    sampert Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, misschien dat het me nu harder opvalt met die killcam, maar het stoort me best wel. Het lijkt soms alsof je geen talent meer moet hebben, gewoon schieten en als het in de buurt is krijg je het headshot.
     
  7. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet bullet magnetism, ofwel aim assist. Halo 1, 2, 3 en Reach hebben dit.

     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Geen wonder dat strave niet werkt en ik alleen maar trade. Good Job 343! Na Reach lag halo bijna op sterven maar jullie steken de game nog ff in de rug.

    Maps zijn niet mijn smaak. Spawns zijn verschrikkelijk random waardoor je 3 kanten tegelijk moet opkijken na een sweep. Instant spawns zijn ook unfair aangezien je niet meer kan domineren wanneer je een paar man weg speelt. Vijanden spawnen op de flank om je terug te pakken terwijl je shield nog moet loaden. Drops zijn gewoon zooooo random. Enemy pakt blue stairs op Haven en ik zie daar gewoon een binary rifle droppen. Ook gay dat je geluk moet hebben met je drops. Krijg zo vaak een kut SAW of Needler(is vaak gewoon een map drop) terwijl je eigenlijk alleen een Beamrifle wilt hebben.

    Nu ik goede tegenstanders krijg begint me die crap echt op te vallen.
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje voor de mensen met LE. Hoeveel codes hebben jullie er bij gekregen? Ik heb er namelijk maar 4, terwijl een maat van mij er 8 heeft gekregen...
     
  10. sampert

    sampert Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 5.
    Op 1 kaartje had ik:
    - specialisations, skins, emblem, map pack
    - avatar prop (cryotube)
    - male avatar armor
    - female avatar armor

    en dan nog 1 kaartje met een code voor forward unto dawn.
     
  11. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    BR spread (niet elke kogel land op exact dezelfde plek) + bullet magnetism zoals Nick V aangeeft. Niks nieuws onder de zon. Je wordt niet benadeeld t.o.v. anderen. De killcams zijn veel verder uit de buurt dan dit millimeterwerk.
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Okee. Ja die 5e heb ik ook inderdaad.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de matchmaking.

    Het spel is zo leuk als de teams eerlijk zijn. Jammer dat dat niet vaak zo is. Ik heb vaak het gevoel dat ik alles in m'n eentje aan het doen ben en alsnog verlies terwijl ik dik in de plus sta.

    Dan speel ik liever een ander, minder vet spel, waarbij meer leuke potjes heb.
     
  14. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat Regicide valt voor mij iedergeval niet te winnen... (zoooo stressvol)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  15. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Vond het wel een leuke gamemode, gisteren heel eventjes gespeeld en wel twee keer gewonnen. Gewoon iederdeen molesteren die je tegenkomt\o/
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe weet je of teams eerlijk zijn? Want volgens mij wordt er geselecteerd op kill/death ratio enzo, niet op rank. Rank zegt sowieso niets want dat hangt er gewoon af van hoeveel je speelt. Sinds Halo 2 is het ranksysteem nietszeggend geworden. Ik heb ook gasten op xbox live die werkloos thuis zitten en binnen no-time level 50 zijn maar nog steeds niet echt kunnen spelen.

    Ik vind het een opluchting dat mensen nu tijdens de match kunnen joinen. In Halo Reach had je gewoon pech als de helft van je team ermee kapte of eruit lagged.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat merk je vanzelf bij een potje. Ik denk dat ik ongeveer een keer in de tien potjes een keertje win, terwijl ik altijd een positieve kd spread heb.
     
  18. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat heeft dus niks met rank te maken maar met mensen die veel spelen (dus wel snel omhoog gaan) maar nog steeds zuigen. Het ranksysteem van Halo 2 scheidde echt het kaf van het koren door te zorgen dat verliezers weer omlaag gingen in rank.

    Helaas is dat iets 'engs' geworden voor developers omdat je daarmee de 'mainstream' gebruikers mee afschrikt.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik vrijwel altijd in een verliezend team kom , terwijl ik goed speel.

    Voor mij is de lol er dan van af.
     
  20. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    En juist daarom zouden ze social en ranked playlist moeten invoeren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina