1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep, heb dat ook met enige regelmaat. Paar keer opnieuw gedownload ook omdat het erop leek dat ze helemaal niet meer opgepikt werden.

    hehe pagina 117 ;)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Cache wissen. :)
     
  3. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja was lastig, eerst die sniper knallen, dan zoveel mogelijk kleine quick shots
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nog een bump voor mijn uitleg, het topic gaat zo snel :'-(

    Wie is er vanavond online te vinden voor wat games?
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Jo bitches, SWAT is aan de playlist toegevoegd! Eindelijk lekker tactisch headshots maken zonder gezeur, potjes gaan er een stuk sneller door:)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben het half met Krin eens. De nade glitch is lastig uit te voeren en bevorderd de levensduur van de game.

    Maar sommige shit is gewoon broken. Oneindig camo? Cmon, dat is retarded. Dat betekend dat 4v4 gewoon uit 8 onzichtbare mensen bestaat. 8)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb ik het toch beter begrepen dan ik dacht. Wat jij uitlegt had ik meegekregen, behalve:

    Dat de mensheid terug gezet werden naar een prehistorische staat op aarde? Wordt dat echt gezegd? Of zijn het de terminals die dit uitleggen?

    Nu snap ik nog altijd niet hoe het met de Prometheans zitten. :9 Zijn dit de 1e generatie mensen? Enne, waarom vecht de Covenant opeens onder leiding van de Promethenas?

    Vragen, vragen, vragen! :eek:
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan verschillen we daarin van mening.... een glitch/exploit bevorderd voor mij niet de levensduur van een game. In tegendeel vind het triest dat je door een glitch kills moet maken :) maar goed sommige mensen doen alles voor hun stats etc. I just play for pure fun! Boeit me niet als ik een potje 15x dood ga en maar 6 kills heb of zo.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is er nu SWAT? Nice! :D
     
  10. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ikke, vanavond clanavond( zuipen met maten) tot uur of 23 spelen zij Halo,daarna ben ik er zelf!
     
  11. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, als straf voor hun 'invasie' (de Forerunners wisten op dat moment nog niet van de Flood) werden ze eigenlijk van hun technologie ontdaan en dus ook terug geschopt naar een lagere tier (zoek Forerunner civilization tiers maar eens op). De eerste humans maakten heel veel gebruik van Precursor technologie, dus zonder die technologie werden ze compleet genaaid als het ware en vielen ze terug in 'jagers & verzamelaars' als het ware haha.

    Dit & waarom de mensheid in Promethean KNIGHTS (Echte Promethean Warrior-Servants zijn namelijk anders dan Knights) wordt allemaal uitgelegd in de terminals.

    De reden dat de Covenant voor de Didact vechten is omdat de Storm Covenant een fanatieke tak zijn van de Covenant, zij zijn onder leiding van Jul 'Mdama. Het grootste deel van hun leger heeft ie geronseld van een planeet die nog niet bewust waren van het einde van de oorlog. Hun religie is ook nooit veranderd, ze geloven nog steeds in het godendom van de Forerunners (Didact) en volgens mij ook nog zelfs in 'The Great Journey'.

    En voor al uw kijkplezier, hier zijn alle terminals op een rijtje.
     
  12. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 spelers zullen het wel anders zien ;)
    Maar ik ga hier geen eindeloze discussie over voeren :p
    343 doet wel wat, of niet.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fixen ze want camo is voor gaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyzzzzzzzzzz
     
  14. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja met je rrxyyrrx bxr etc, maar het zijn alsnog bugs en dat wil je als maker niet hebben. :p
     
  15. RuudG

    RuudG Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me toe ;)

    Hey,

    Heb zin om Halo 4 te spelen met andere fanaten,

    Voeg me toe als je wilt: RuudG
    Ik ben alle avonden online ;)


    Juw:thumbs:
     
  16. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind camo echt chill :p

    Maar nade fix gaat m niet worden wss, want dan moet heel sprint eruit wss. Camo unlimited werkt alleen als je stilstaat, maar mag best gefixed worden.

    Nade glitch zorgt voor een nieuwe gameplay, dus ik vind het wel interessant om te zien wat er allemaal mee gedaan wordt.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hologram FTW! Echt de meest mooie acties daarmee en vooral teabaggen met je hologram. Blijft mooi! :lol:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hologram is idd super. Je wint er minstens een seconde mee als de ander er in trapt :)
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Maar waaruit concludeer jij dat ik geen halo 2/3 heb gespeeld? :)
    Heb halo 2 ook kapot gespeeld. Wat je doet is een aanname ;)

    *)
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Nade glitch gaan ze er hopelijk echt wel uit halen :) toch nep dat je een granaat naar de andere kant van de map kan werpen en beetje lucky kills kan krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina