1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Omdat ik het onzin vindt dat de release van het jaar slechts 5 maps heeft in de enige goede playlist ben ik een jankerd?
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zal Black Ops 2 vandaag wel overheen gaan, maar die lanceert dan ook op drie verschillende platforms.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Maar elke post zeg je het zelfde.... dat lijkt in mijn ogen wel op janken...

    Beetje lame reageren van ik moet cod maar kopen etc...

    Maar goed jij hebt blijkbaar ook alleen maar games in je leven? aangezien je al 12000 potjes hebt gespeeld 8)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoef je toch niet terug te reageren?
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alleen fanboys zullen zeggen dat ze zich niet ergeren aan maar 5maps. Ik stoor me er ook enorm aan. Want ze zijn lang niet even goed. Weet ff niet welke, maar die met die lift in t midden waar je gewoon moet campen. Doet me denken aan overpass in Gears 3. Is infinity slayer de populairste playlist? Dan ist al helemaal dom. 3/5 potjes speel ik alleen Haven :/
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25

    Ook weer kortzichtig met je populaire benaming Fanboys...
    Fanboys spelen 24/7 zoals lastpak... denk dat fanboys zich juist eerder zullen ergeren aan dat feit :)

    Maar we weten het nu wel toch? Ik speel niet 24/7 erger me er niet aan. \o/
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee jij speelt 24/7 cod
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik huil ook wel mee hoor. (maar niet zo erg)
    Maar sommige mappen kom ik niet eens tegen :eek:
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Naja. Zal vast wel zeikerds zijn dan die wel klagen. Weet nog tijden dat games met 15-20maps lanceerde. Wat speel jij voornamelijk dan Guus
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Btb, slayer.

    Soms wil ik nog wel een skirmish gametype pakken.
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap sowieso nooit waarom ze maar zo weinig maps er in stoppen, vooral als de meest standaard en populaire game modes als Slayer er maar 5 gebruiken. Dan krijg je nog 3 map packs met elk 3 maps, ook hiervan zullen wel weer een aantal niet voor Slayer gebruikt worden. Als je inderdaad al zoveel klassieke bewezen maps hebt uit vorige delen, snap ik niet dat ze wat meer van die er in gooien.

    Bij Halo 3 had je 4 gratis maps met als gevolg dat je die ook vaak speelde. De premium maps kwam je een stuk minder vaak tegen. Als ik zo snel tel had je bij Halo 3 zo'n 10-11 (veelal goede) maps voor Slayer inclusief gratis maps maar zonder premium.

    Zou het erg leuk vinden als ze nu weer gratis maps gaan geven maar verwacht het niet. Maakt mij niet uit of ik er voor moet betalen of niet, maar het grote voordeel van gratis maps is dat de kans dat je ze speelt veel groter is.

    Launch maps vind ook ik niet echt bijzonder, Haven is leuk maar niet als de helft van je potjes op Haven is...
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    1 voordeel. Heb nu maps nu al zo vaak gespeelt dat ik weet waar iedereen spawned, zelfs in random Halo 4. Zonder ook maar 1x in Forge te kijken haha.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is sowieso al een vette map die er bij zit die niet voorbij komt online, maar er zijn ook 2 Forge-based maps en volgens mij gaan ze hetzelfde doen zoals met Reach en binnenkort van die custom maps erbij gooien.
     
  15. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is de smartglass app voor ;)
     
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Gisteren samen met Avengetar (Lastpak) gespeeld, en we krijgen inderdaad alleen maar Ragnarok voorgeschoteld. Daarbij ben ik ook echt niet weg van Abandon, het was weliswaar 3vs4 maar het is gewoon onmogelijk om een team uit die camp spot op top mid te krijgen. Vooral als het een mix van AR en boltshots zijn, heerlijk is dat.

    Wel ook kunnen lachen gisteren, moest hiden in hun base op Ragnarok en krijg 5 kills achter elkaar met de boltshot. Ook een keer bij een enemy warthog in het passagiers gedeelte gaan zitten en de bestuurder dood gemelee'd :p

    Maar iemand nog tips voor het halen van die groene visor? Ook al ga ik heel de game voor splatters dan krijg ik het nog amper voor elkaar omdat ik op een redelijk hoge trueskill ziet en dus iedereen het aan ziet komen, daarbij heb ik ook zo vaak al gehad dat ik met een full boost Ghost iemand raak en hij zijn schilden amper popped, laat staan splatteren.
     
  17. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem een guest erbij, dan wordt je gematched met andere guestst :+
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik had geen eens door dat ik die groene visor al had en zag 'm per toeval unlocked in m'n Armory staan. Maar ik kreeg ook berichten hoe ik er aan kwam. Ik pak weleens een Ghost en splatter ook weleens met de Banshee. Maar ik sta meestal achterop de Warthog en volgens mij tellen splatter assists ook mee ofzo.
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Het zijn volgens mij echt iets van 200+ splatters, dus dan heb je toch aardig wat splatters gehad.

    Ik hoop eigenlijk echt op een classic playlist. Waar je dus alle nieuwe elementen hebt, maar vaste powerweapon spawns en eventueel nog primary weapons op de map voor ammo etc. In principe zou dit tussen tussen infinity slayer en slayer pro inzitten, niet zo gestripped als pro als het ware. Eigenlijk het meest te vergelijken met de slayer uit vorige Halo's, zover ik weet zou die er ook al in moeten zitten maar blijkbaar nog niet.
     
  20. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja iedereen zijn eigen smaken toch? Ik speel vrijwel geen slayer in Halo omdat dat gewoon....onzettend saai is. Ik speel vrijwel alleen Capture the Flag. lekker verdedigen en een goede strategie opzetten om aan te vallen vind ik veel leuker dan hersenloos kills maken. En wat mij betreft zijn de maps in de CTF playlist prima.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina